NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Babylove; ahhhh... ik wist het ook niet meer. Gelukkig dat alles goed is!

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Kijk even op pagina 600... ik vergeet het ook steeds waar ie vandaan komt. Heb expres daar de link neer gezet.. Zodat ik m ook weer terug kan vinden. hihi

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ok... AUWA!!! Ik heb heel erg pijn aan mijn linker eierstok! Gloeiende gloeiende! Wat is dat?
    Als je mij verteld dat ik een uur geleden nog had kunnen klussen omdat dit nu mijn ei is dan ga ik gillen! Hebben we een moment verspeelt! Gloeiende!
    Auw!

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    He,

Weet iemand eigenlijk hoe het Tante Mars is?
    Gaat daar alles "goed" mee sinds de vmk?
    Zoals ik al zei: geen puf om alles terug te lezen na een tijdje afwezig te zijn geweest!

Heb jullie allen vreselijk gemist....Dacht dat ik wel zonder het forum kon (was bang dat ik te gefocust was op zwanger worden).....maar ik kan helemaal niet zonder jullie. Ben er wel minder, maar vindt het veel te leuk om te lezen hoe het met iedereen is.....Wil zien wanneer jullie allemaal op roze gaan....Ken geen een van jullie persoonlijk maar toch wil ik weten hoe het met jullie is, wat jullie meemaken en wanneer jullie zwanger zijn.....

Grappig eigenlijk dat je zo'n binding voelt ook al ken je elkaar totaal niet. Hebben jullie dat ook?

5. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    hoi ik heb in februari ook een mk gehad en ben vorige week donderdag voor het eerst ongi geworden gelukkig, we kunnen nu eindelijk verder en wij willen ook graag meteen verder.
    Veel sterkte verder

Liefs

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hup naar bed jij !!!
    Of is het dan eigenlijk al te laat als je "het" voelt?
    Ben hier zo slecht in, ik voel mijn eisprong namelijk nooit.....Heb me ook nog steeds kunnen beheersen tot het niet temperaturen en ovu-testen gebruiken. Klus om de dag, dan moet het toch een keer goedkomen?

Weet alleen nie of ik wel een eisprong heb???
    Kan je trouwens alleen PCOS hebben als je een zeer onregelmatige cyclus hebt en weinig cyclussen in een jaar? Hoe kom je daar achter of je dat hebt? Vroeg het me ineens af.......

En zijn er andere "aandoeningen" die ervoor zorgen dat je geen eisprong hebt?
    Hoe kom je erachter?

Mmmm, ben er toch mee bezig....Volgende maand toch maar eens ovu-testen doen....Wil toch wel erg graag weten of ik een eisprong heb of nie!

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    IK ben ook gewoon meteen weer aan de slag gegaan, ik heb in februari een mk gehad. En er zaten bij mij 50 dagen tussen!! erg veel dus maar ja dat kan bij iedereen verschillen. Het is heel gewoon dat je volgende ongi met 5 a 7 weken komt,

Succes ermee en sterkte!!

Liefs

8. gemke

gemke Niet meer actief

@arka:het schijnt dat je dan je meest vruchtbare dag hebt eend ag voor je ei en na het ei kan ook nog gewoon hoor

@rebbel:wat balen meis hopelijk lukt het deze maand weer en blijft ie dan zitten

@chrash:welkom meis

@breezer: lekker dan zit jij ermee plak ze aan bij de supermarkt gratis af te halen of op marktplaats komen altijd wel mensen voor
    is de moeder er niet bij dan eigenlijk dat je langs ging in de buurt
    waarschijnlijk is het een zwerf poes

hey meiden
    hier gaat alles goed
    bruinverlies is weg inmiddels helemaal
    ben nu nogal opgeblazen hahaha zo voelt het buik is nogal bol ineens

9. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    Ja erg he vrouwenlichaam hihi hopen dat alles goed mag gaan deze maand

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Heb ik ook!

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Grappig he!!!.......mmm, vraag me af of er animo is om eens bij elkaar te komen?

Wij hebben namelijk (vriendlief en ik) bij het reptielenforum (tja, hebben slangen en hagedissen) regelmatig uitjes met zijn allen......heel gezellie....je kent ze verder niet maar hebt wel een gezamenlijk onderwerp om over te praten!

Zou dat hier ook werken?

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    zit hier te janken...
    mijn vriendin die in verwachting van een tweeling is opgenomen in het ziekenhuis. Veel te hoge bloeddruk. Baby's worden over 2 weken gehaald

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    de ene heeft een groei achterstand van 2 weken en de ander van 4 weken. Kan het dan nog goed komen?
    Ze was vandaag 28 weken

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Heb ik ook![/quote]

Grappig he!!!.......mmm, vraag me af of er animo is om eens bij elkaar te komen?

Wij hebben namelijk (vriendlief en ik) bij het reptielenforum (tja, hebben slangen en hagedissen) regelmatig uitjes met zijn allen......heel gezellie....je kent ze verder niet maar hebt wel een gezamenlijk onderwerp om over te praten!

Zou dat hier ook werken?[/quote]

Ik stem voor.

15. ipad

ipad Niet meer actief

Na vrijdag 2 weken over tijd te zijn liet ik bloed testen....
    daar vonden ze maar 6 hcg in.....moest het maar afwachten....
    vanmorgen thuistest gedaan (3x) en die waren positief......
    Zou het dan toch raak zijn?????? zou het dan toch blinven zitten????

ik hou het niet meer!!!!
    morgen weer bloedprikken.....dan weten we meer....
    en volgende week woensdag een echo!!

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Jeetje, wat erg.....
    Ik heb er over het algemeen alleen maar nare ervaringen mee....Hoop voor je vriendin dat het bij haar goedkomt......Met 30 weken al halen.....En ze hebben een achterstand.....Zal riskant worden....

Klote zeg,.......Sterkte ermee....Kan me voorstellen dat je van slag bent......

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs

Zou dat hier ook werken?[/quote]

Ik stem voor.[/quote]

Jippie, dat is 1........!!!
    Lijkt mij wel erg gezellie. Ergens centraal afspreken. Wat drinken/eten. Als we niks te bepraten hebben kunnen we het altijd nog over zwanger worden hebben....maar er is zoveel te bespreken. En ik ben een open boek dus ik praat wel....hihi!!!

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Jeetje, spannend zeg........
    Ze hadden het dus eigenlijk al opgegeven??? Dat je zwanger zou kunnen zijn? En nu heb je posi getest (3x).....Pfff, kan me voorstellen dat je op bent van de zenuwen....

Heel veel succes morgen.......Ik duim voor je!!! SUCCES!!!

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    VRAAGJE:

Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken???

Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen.....

WIE IS ER VOOR???

* Knorretje84
    * Muurtje
    *
    *
    *

Hoor graag van jullie!

20. gemke

gemke Niet meer actief

@muurtje: pff dat is schrikken zeg
    ik hoop dat het goed komt voor je vriendin en haar kleintjes
    ze kunnen tegenwoordig erg veel en hoop doet leven zeggen ze wel eens
    zal hier een kaarsje aan doen voor ze

@knorretje: ik doe niet mee ik zou niet weten waar ik de tijd oppas e.d vandaan moet halen
    sorry maar wens jullie die wel willen veel plezier allemaal
    oh mijn face staat in mijn fotoalbum mocht je willen zien wie er achter deze tekst zit hihihi

Deel Deze Pagina