NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee volgens mij is dat niet zo... in principe moet de pil de eisprong stoppen, maar als de pil niet zwaar genoeg is (verschilt per persoon), of als je m niet precies inneemt, kan het zijn dat er niet continue genoeg hormonen in je lijf zitten om de eisprong te stoppen en dan komt ie alsnog, en kan je dus zwanger worden...

...denk ik dan hè....

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland

pff jij moet ook steeds maar een enorm geduld hebben, knap hoor!
    ik hoop met je mee en zal voor je duimen!!
    *duimduimduimduimduimduimduim*

3. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Maria: veel sterkte meid en enorm veel goede moed; Ik duim voor jullie!

@muurtje: ik begrijp je meid. Mijn nichtje heeft het ook gehad, alleen was ze zover nog niet, 22wkn... Maar het gaat toch niet over iemand hier op het forum he, want nu wordt ik wel een beetje zenuwachtig. Ken hier ook iem die ong. in de situatie zit... Meis, heel veel sterkte en altijd hoop blijven houden, geloof me, dan voel je je al wat beter hoor.

@surf: jep, helemaaaaaaal gelijk :). Pil = geen eisprong tenzij wat je al gemeld hebt. Daarom duurt het soms ook even voor je eierstokken na pilstop doorhebben dat ze weer in gang moeten schieten. Ik hoop dat die van mij overuren draaien deze maand :-D

4. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Ohja, mss leuk voor alle 'nieuwe' meiden: mijnkalender.net

Je kan daar perfect alles (maar dan ook echt alles, tot standjes, ovutesten, lichaamsklachten, agendamunten, echo's...) online bijhouden. Je krijgt tips om 'sneller' zwanger te worden (lees die soms wel niet in detail, want je hebt nooit 100% kans op een zwangerschap in een maand), je kan je eigen afspraken bijhouden en als je dan ooit naar de gyn moet (zwanger of niet) kan je mooi alles afdrukken en bundelen.

Je kan ook handige banner maken en het neemt per dag echt maximaal 2minuten in beslag... Het is maar een tipje he ;)

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Vriendin gebeld;
    Ze heeft een zwangerschapsvergiftiging. Ze moet waarschijnlijk naar het UMC...
    Het ene kindje zit op 26 weken en de ander op 28 weken.

6. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @muurtje, jeetje, maar de baby's zijn allebei toch levensvatbaar dan he. Mijn nichtje is ok geboren om 28 weken en alles is in orde gekomen... Ik hoop voor je vriendin ook. Gaat het wat met je?

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    VRAAGJE:

Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken???

Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen.....

WIE IS ER VOOR???

* Knorretje84
    * Muurtje
    * Crash
    * Bolle Buik
    * Chicken1975
    *
    *

Hoor graag van jullie!
    (bericht van Knorretje... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...)

8. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi hoi! Ik klets gezellig met jullie mee.. mijn NOD is namelijk (vermoedelijk) 11 mei.

9. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Hallo Bo! :) Wat een leuke naam heeft je dochtertje zeg!

10. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    hallo meiden,

muurtje wat vervelend voor je vriendin, ik hoop dat alles goed gaat en dat ze 2 gezonde kindjes mag krijgen.

@hier ik ben verdrietig, mijn lieve kleine poesje is weg gelopen, omdat de kat van de buurvrouw mijn deur open heeft gemaakt. ze is nooit buiten, en is nu al vanaf gister avond weg. ben er echt verdrietig om, heb de hele morgen liggen huilen (nu nog eigenlijk) hoop zo dat ze weer komt, ze is nog zo klein. ben maar heel even naar school geweest, maar ben toch maar gauw naar huis gegaan, in de hoop dat ze er weer was.

VRAAGJE:

Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken???

Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen.....

WIE IS ER VOOR???

* Knorretje84
    * Muurtje
    * Crash
    * Bolle Buik
    * Chicken1975
    *
    *

Hoor graag van jullie!
    (bericht van Knorretje... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...)

------>> wat een leuk idee, ik ben voor!

liefs

11. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    @ Lieselke: bedankt! :D

12. gemke

gemke Niet meer actief

@muurtje: ze wachten nog 2 weken toch tot ze de kleintjes halen
    dan maakt de kleinste toch nog wel een goede kans hoor
    veel beebs redden het met 28 weken prima
    de oudste heeft dan nog meer kans
    maar nogmaals ze kunnen zoveel meis

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @MUURTJE, GELUKKIG IS JE VRIENDIN IN GOEDE HANDEN, MIJN ZOONTJE HAD OOK EEN FLINKE ACHTERSTAND, WAS EIGENLIJK 32 WEKEN, MAAR 28 WEKEN QUA GROEI, EN IS NU EEN SUPER ACTIEF EN LIEF VENTJE VAN 3,5 JAAR.....
    VANAF 25-26 WEKEN ZIJN ZE LEVENVATBAAR.....HEEFT ZE WEL AL LONGRIJPINGSSPUITEN GEHAD?
    SUCCES MEID!!

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Hey Hey,
    ik probeer af en toe nog eens hier te kijken, maar het valt niet mee als je zo weinig energie hebt. ik ziet nog steeds op die energieboost te wachten, maar verder gaat het op zich wel. ik ben nog steeds elke avond misselijk, maar dat is al beter uit te houden dan de hele dag. het kindje groeit lekker en me buik nu dus ook al een beetje, heel leuk om mee te maken. 11 mei hebben we de 20 weken echo en mogen weer naar ons kindje kijken. ik hoop natuurlijk dat alles goed is dan.
    nou ik blijf je volgen en hoop dat ik straks bij de bevallingslijsten mag kijken voor je!

15. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ik ga weer, ga mijn poesje zoeken,
    kom vanavond misschien nog wel even.

liefs

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    VRAAGJE:

WIE IS ER VOOR???

* Knorretje84
    * Muurtje
    * Crash
    * Bolle Buik
    * Chicken1975
    * Kris34 (als ze in het land is ;))
    * Wgev

Hoor graag van jullie!

Nu kijken wie er mee wil doen later kijken waar en wanneer!! KUS!

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0

NOD Mei 2009

1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje
    2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness
    3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc
    4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076
    5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18
    6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23
    7: Knorretje84
    8: Wgev & Mcellie
    9: Caromama
    10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026
    11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20
    12: Ruby82
    13: Eefje09 & kiki24 & Nala79
    14: Alina & Smokey & Ricmar94
    15:
    16: Pearl29 & Niene
    17: Susan71& Patriez & Lieselke & Suzanne
    18:
    19: Mijs
    20: Laura28
    21: Krokodieltje
    22:
    23: The Lady& Susan27
    24:
    25: Chelle
    26: Sylcor
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

ZONDER DATUM:
    P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13

TESTMARATHON:
    * 23 Mei:Susan27

* ....Mei:

65 dames voor de ROZE HUMMER
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven,
    2 Cyclus van slag, .. vlindertje

LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!

Welkom Bo20

18. Crash

Crash Actief lid

20 apr 2009
    148
    0
    0
    Ambtenaar
    Gelderland
    Bedankt erg handig, heb me meteen aangemeld. Maar de details die je kunt invoeren, niet normaal meer. Vond het al heel wat dat ik trouw in mijn agenda mijn menstruatie en mijn eitje bijhield. Komt truowens niet overeen met het voorspelde eitje van de kalender. Ik hou mijn eigen gegevens dus aan. Ik ken mijn lichaam al 32 jaar, dus denk dat ik wel een beetje goed aan kan voelen.

Wil iemand mij toevoegen op 8 mei? Dat is mijn NOD, tenminste dat hopen we dan maar he.

@Wgev. Jeetje, wat vervelend joh. Heeft ze een chip misschien kun je dan Amivedi bellen. Als iemand hem dan naar een asiel brengt, weten ze dat ze van jou is. Mijn huisdiertjes (hondje en poesje) hebben beide chip en zijn beide geregistreerd bij NDG (Nederlandse Databank Gezelschapsdieren).

@Muurtje, veel sterkte met het steunen van je vriendin.

19. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Tnx Mare en ik kijk ook uit nar de uitslag van de echo! willen jullie weten wat het geslacht is of liever niet! Ik hoop toch dat de misselijkheid snel volledig verdwijnt hoor!

@wgev: veel succes met je poesje. Ik hoop dat het snel terug is, ik moet er niet aan denken dat die van ons weglopen. dikke knuf

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Wgev; wat verschrikkelijk je katje weg!! Oh ik ken het gevoel. Net alsof je kind weg is gelopen!
    Een van onze katten was ook weg gelopen. In de buurt flyers verspreid. En idd iemand belde ons en had m 10 kilometer verder op gevonden bij het winkelcentrum. De sufferd was blijkbaar bij iemand in de auto geklommen...
    Maar hij is terug. Gelukkig.
    Ik hoop ook dat jouw schatje snel weer terug is!

Deel Deze Pagina