Bedankt! Ik denk in april, maar mijn testen zijn nog steeds positief en ik begreep dat je na een mk vaak geen eisprong hebt of dat je cyclus nogal van slag raakt? Ja heb er eigenlijk niet zoveel verstand van. Ik denk dat wij april overslaan en eerst even mijn 1e ongie weer afwachten..
@surf, jij bent ook een volhouder zeg! Je hebt heel erg je best gedaan om de BV te laten slagen als ik dat zo lees. Bij mij ging het allemaal heel soepel. Ik werd pas na een jaar voeden weer ongi! @sauna, heb ik gedaan toen ik wat langer zwanger was. Ik ging ook vaker toen ik nog niet zwanger was, dus mijn lijf was eraan gewend. In de eerste 3 maanden heb ik het niet gedaan, want tempwisselingen is idd niet heel goed voor je. Ahh lieverd, alweer 2,5 week aan het vloeien? Ben je nog bij een VK/arts geweest in de tussentijd? Het kan zijn dat er een klein stukje van je zwangerschap achterblijft waardoor het vloeien niet stopt en je testen posi blijven. Als het geen volledige MK is geweest, dan kan een curretage je wel helpen. En je hoort vaak dat je na een MK extra vruchtbaar bent. En je cyclus van slag na MK... Tja daar kan ik over meepraten! Drie jaar geleden had ik een later ei na mijn MK. En nu weer een langere cyclus na MK. Of ik ben dit keer weer zwanger, we wachten nog even af. Sterkte mosie, hopelijk mag het een volgende keer gewoon goed gaan!
Nee niet geweest. Heb de vk gebeld en die vertelde me dat ik het even moest afwachten. Het is sinds gisteren gestopt dus ik neem aan dat dit het was. Dat hoop ik althans. Het punt is dat ik in het ziekenhuis werk en een curretage zit ik echt niet op te wachten. Dan weet meteen iedereen dat er iets aan de hand is als ik opgenomen moet worden. Ik hoop maar dat ik alles verloren heb en dat idd een volgende zw.schap wel goed mag gaan. Als die weer misgaat dan weet ik het ook niet meer hoor bedankt voor je steun! Jij ook veel sterkte en succes!
@mosie, hopelijk ben je alles kwijt nu het boedverlies gestopt is... heel veel sterkte maar weer en ik hoop dat je cyclus snel weer op gang komt... @nienke, ja ben er ook best trots op, iedereen zei, waarom stop je niet, zo is het toch geen doen, maar ik wilde gewoon die eerste maanden zelf voeden, dus de eerste vijf weken was het even doorzetten, maar ben zo blij dat ik het gedaan heb en nou weet ik ook dat het wél goed kán gaan, dus als het de volgende keer weer lastig begint, weet ik dat ik even moet volhouden... @hier nog steeds niets, wordt nu wel een lange cyclus hoor, zit al op 35.... pff, hopelijk gebeurt er vandaag nog iets. Moet eigenlijk werken, maar ga al mn afspraken afbellen, heb echt geen zin! en ik ben moe... *einde ego*
Hallo meiden. Ik kom toch maar bij mei, want tegen de tijd dat ik eventueel kan testen is het mei. Is voor mij de eerste cyclus na het stoppen met de pil, dus echt klussen doen we nog rustig aan, wil eerst weten of mijn cyclus weer lekker loopt en zo. Vorige keer was ik gelijk zwanger en kreeg uiteindelijk een mk van een tweeling. De keer daarna (na een curretage en alles) was het raak en ik ben dus mama van een lieve zoon, Micha. Hij is inmiddels 15 maand en de wens voor een tweede is daar. Vorige keer heb ik hier gezellig meegekletst en vond ik het helemaal leuk zo met 'lotgenoten'bij elkaar. Hoop hier ook weer regelmatig bij te kletsen. Groetjes
Hey hey, Ik mag op de lijst... Vandaag ongi geworden en een cyclus van 33 dagen, dus zover ik kan uitrekenen kom ik dan uit op 4 mei... Groetjes!
HI, Ik wil ook graag op de lijst van mei, mijn NOD dag is 12 mei, uitgaande van een cyclus van 44!dagen helaas. Ongeloofelijk he, heel april overgeslagen...... Anyway ik wil graag op de lijst omdat ik hoop dat ik zwanger raak en dan ook zo leuk mijn naam roze zie worden
Hallo meiden, Ik kom hier ook even om de hoek kijken. Ik weet alleen nog niet wanneer mijn NOD is, aangezien ik eerst april moet kijken. In april gaan we nog niet voor een brusje, omdat ik eerst naar de kaakchirug moet. Als alles genezen is, willen we in mei gaan beginnen voor een 2e. Zodra ik weet wanneer mijn NOD in mei is, laat ik het wel weten en dan kunnen jullie me op de lijst zetten. Ik kom af en toe wel gezellig mee kleppen. Het is hier ook nog zo rustig hopelijk blijft het zo rustig... en is iedereen zwanger in april. tot klets.... Gr. Bianca
Goedemorgen, Kom mij hier alvast melden mijn temp is erg gezakt dus het zal vandaag doorkomen dan word mijn NOD 1mei. kan iemand mij op de lijst zetten? Succes allemaal!
nou meiden, ik sla april wrs over doordat ,mijn laatste cyclus opeens een week langer was dan normaal. Daarom kom ik ook niet eind mei, wat ik dacht met nog een nod in april, maar begin mei. Kan iemand mij op 4 mei zetten, dan ga ik uit van 32 dagen, beetje ertussenin... hopelijk blijft het rustig in mei, en dat alle april dames daarna door mogen naar het bevallingsforum...
1: 1984 2: Jazy 3: 4: Klein Chrisje/surf 5: 6: Kimski 7: 8: 9: 10: BB10 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: Surf 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: ZONDER DATUM: Citroentje TESTMARATHON: 8 dames voor de roze Hummer .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje
Ik mis een aantal dames op de lijst (zie blz 6) wil iemand ze er even bijzetten! (ik ben niet zo goed met lijstjes herplaatsen)
1: 1984 2: Jazy 3: 4: Klein Chrisje/Surf/Ladyjoey 5: 6: Kimski 7: 8: 9: 10: BB10 11: 12: Ruby82 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: Mosie ZONDER DATUM: Citroentje TESTMARATHON: 8 dames voor de roze Hummer .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje
NOD Mei 2009 1: 1984 2: Jazy 3: 4: Klein Chrisje- Surf - Ladyjoey 5: 6: Kimski 7: 8: 9: 10: BB10 11: 12: Ruby82 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: Citroentje Mosie TESTMARATHON: 10 dames voor de roze Hummer .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://static.autoblog.nl/images/wp/pink_hummer_2.jpg[/IMG] LET OP: gebruik demeest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!