nou ik geef het op, weet niet waar ze kan zitten. @ crash --> had een afspraak bij de dierenarts voor volgende week, dan word ze gesteriliseerd en gechipt, als ze voor die tijd terug is tenminste. ze was nog te jong, ze is nu 7 maanden, maar ja, ik wacht wel af. ga even boodschappen doen, laat de voordeur gewoon open staan vandaag, misschien komt ze nog weer. anders morgen naar de dierenarts en briefje ophangen. @lieselke naar he, ik vind het ook echt erg, maar vriendjelief zegt dat ik me niet druk moet maken. ze komt weer of niet. nou dat vond ik dus echt niet leuk om te horen. ik snap dat ook niet. ze is zo trouw en maakt ons elke morgen wakker, ze ligt elke avond lekker bij me op de bank, en hij doet net of het niks is. mijn gevoel zegt gewoon dat ze niet weer komt. ze zeggen toch altijd dat een poes thuis komt voor het eten, nou dat heeft ze al 2 keer gemist. ben echt zo verdrietig, dacht al bijna dat ik de enige was die zoveel om haar kat gaf, maar gelukkig toch niet. zit de hele tijd te denken hoe ze nu aan haar eten moet komen, nou ik ga mijn gedachten op wat anders proberen te zetten xx
Oh meisie toch! Ik heb zo met je te doen! Flyers maken en in brieven bussen gooien? Met foto van de kleine? Heeft bij ons gewerkt... *knufffff!!!!*
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev & Mcellie & Chrash 9: Caromama 10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene 17: Susan71& Patriez & Lieselke & Suzanne 18: 19: Mijs 20: Laura28 21: Krokodieltje 22: 23: The Lady& Susan27 24: 25: Chelle 26: Sylcor 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei:Susan27 * ....Mei: 66 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
nou idd, ik heb dan geen kinderen maar vind het zo erg. maar dat verhaal van jou kat geeft me wel weer een beetje moed hoor, dank je wel. soms zijn ze idd niet heel slim, haha die van mij kan er ook wat van. vind het vooral zo erg omdat de kat van de buren de deur open heeft gedaan, en het dus niet eens mijn eigen schuld is dat ze is ontsnapt. posters ga ik zeker doen, maar wacht vandaag nog even af, ga nou naar de winkel en dan naar mijn moeder even utwaaien, laat de deur gewoon open voor haar, hier in huis valt nu toch weinig meer te halen bedankt voor de tip, en hopen dat het bij mij net zo werkt als bij jou, ik hou jullie op de hoogte hoor. wel fijn z'n site voel me al een stuk beter nu ik mijn verhaal gedaan heb hahaha en dan is het een site voor baby's (nou, ja, zij is een beetje mijn baby )
o, ja, ik ga proberen niet te testen op mijn nod. wil graag testen op moederdag. gemke zou jij mij op de testmarathon willen zetten op 10 mei, zou zo mooi zijn als ie dan positief is!!! nou ik ga nu knufknuf en tot vanavond
Hoi meiden! Sorry dat ik zo afwezig was de afgelopen dagen. We zijn een weekendje naar mn ouders geweest, die ik niet zo heel vaak zie, dus vond het een beetje onbeleefd om dan weer achter een comp te kruipen. en helaas is het op werk ook nog steds super druk, waardoor ik overdag hier oko al bijna niet kan zijn. Maar porbeer af & toe nog wel meet te lezen hoor ! (en de echt spannende dagen zijn hier toch nog niet begonnen..) @Wgev: Och meisje, wat ontzettend verdrietig van je katje . Snap heeeeeel goed dat je je rot voelt, ik ben ook altijd zo bang dat de mijne per ongeluk ontsnapt en verdwaalt. hij is nog noiit buiten geweeste (en volgens mij ook niet zo heel slim, hihi) vandaar. Als er iemand binnen komt roep ik altijd meteen dat ze de deur dicht moeten doen en moeten uitkijken voor de kat. Moet er niet aandenken dat ie er niet meer zou zijn . Ik duim en hoop heel hard dat je je kat snel weer ongedeerd bij je hebt! @all: zo 66 meiden alweer voor de Hummer, het begint al weer lekker krap te worden hier binnen. Ik denk dat ik met dit mooie weer, maar even naar hert dak verhuis Ik had gisteravond/nacht trouwens volgens mij mn eitje. Wordt ik elke maand toch wel weer blij van. Ik ben erg benieuwd of FF straks vandaag of morgen als 1 DPO gaat aangeven, aangezien ie rond een uurtje of half 12 was en mn temp vanochtend nog maar een klein beetje was gestegen.
Iemand van jullie heeft een oude(re) lijst gebruikt bianca had zichzelf toegevoegd en ik ook, bianca op de 17e volgens mij en ikzelf op de 25e, ik heb ons er weer even bijgezet NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev & Mcellie & Chrash 9: Caromama 10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene 17: Susan71& Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: 19: Mijs 20: Laura28 21: Krokodieltje 22: 23: The Lady& Susan27 24: 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei:Susan27 * ....Mei: 66 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! [/quote]
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev & Mcellie & Chrash 9: Caromama 10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene 17: Susan71& Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: 19: Mijs 20: Laura28 21: Krokodieltje 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei: Susan27 * 10 Mei: Wgev * ... Mei: 69 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Heb er nog even iemand bijgezet die er vanaf gevallen was
*@*Re: NOD Mei 2009 Bericht door knorretje84 op ma apr 20, 2009 9:39 pm VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? * Knorretje84 * Muurtje * Crash * Bolle Buik * Chicken1975 * Kris34 (als ze in het land is...) * Justfem * * Hoor graag van jullie!*@* Misschien ook een idee voor hier? Zet jezelf maar op de lijst erbij! Nu eerst kijken wie interesse heeft. Later kijken waar en wanneer.
ik kan niet wachten totdat ik eindelijk te horen krijg wat het wordt. wij hebben allebei een heel sterk gevoel dat het een meisje wordt, maar nou zeggen steeds meer mensen in mijn omgeving dat zij denken dat het een jongen wordt. ik ben echt heel benieuwd.
Is het misschien ook leuk om een lijstje te maken met het hoeveelste kindje het voor iemand is en hoe oud iemand is? Dat hadden we in NOD mei ook, vond ik erg leuk!
Hoi meiden, Het word al weer wat drukker in mei.. Hier lekker vrij vandaag en aan het genieten van het mooie weer met op de achtergrond het ge miauw van de jonge kittens. Ik weet nog steeds niet van wie ze zijn...helaas. Buurman wilde ze al verzuipen maar dat mag niet van mij. Net nog maar een keer de dierenambulance gebeld maar ze komen de kittens niet halen zonder moederpoes... Ik ga maar eens een vrijwilligers vereninging of zo zoeken op google... Verders niets bijzonders xxxx Breezer