Overzichtje! Muurte - 32 jaar - 1ste kindje Line77 - 31 jaar - 3e kindje - Utrecht - 4 mei jarig (op alfabetiche volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje Voeg toe!!
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev & Mcellie & Chrash 9: Caromama 10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: 19: Mijs 20: Laura28 21: Krokodieltje 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei: Susan27 * 10 Mei: Wgev * ... Mei: 69 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Ik zag dat ik mezelf op een verkeerde datum had gezet, heb ik even veranderd.
Nou lekker dan, ze moeten toch een keer wat te eten hebben. Als je niet op past loop jij dadelijk die beestjes elke 3 uur zo met de minifles te voeden. Heb mijn zusje het wel eens zien doen. Werkte op een asiel. Al die kittens zonder moederpoes kreeg zij mee naar huis om te voeden. Moet zeggen dat ze het er iedere keer goed vanaf bracht. Misschien weet een Dierenarts advies? De moeten speciale lichteverterende anti-lactosemelk geloof ik. Ik verveel me. Ten behoeve van overzicht Ik heb geen kinderen. ben 32 jaar en op 31augustus ben ik jarig en 3 jaar getrouwd.
Overzichtje! Muurte - 32 jaar - 1ste kindje Line77 - 31 jaar - 3e kindje - Utrecht - 4 mei jarig Crash - 32 jaar - 1ste kindje (op alfabetiche volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje Voeg toe!!
Overzichtje! Muurte - 32 jaar - eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje (op alfabetiche volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje Voeg toe!!
hmm ik zag dat mn berichtje van vanochtend niet goed was gegaan... was weer lekker babyzwemmen met de kleine en met Fl3x. heerlijk is dat toch! nu ligt Thijmen in zn bedje, hij is altijd ontzettend moe na het zwemmen, dus ben benieuwd hoe lang ie slaapt... kan ik ondertussen even rustig aan doen (of het huishouden natuurlijk, maar daar heb ik geen zin in ) hoe is het hier verder? allemaal weer flink aan de klus geweest? of nu toch ook al een paar op de wachtbank, net als ik trouwens... had vanochtend weer wat buikpijntjes, hoop dat de kleine zich even goed aan het innestelen is nog een weekje wachten en dan komen de eerste testers mssn al... spannend!!
Overzichtje! Crash - 32 jaar - eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje (op alfabetiche volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje Voeg toe!!
Overzichtje! Crash - 32 jaar - eerste kindje Lieselke - 25 jaar - eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje (op alfabetiche volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje Voeg toe!!
Overzichtje! BB10-34 jaar-eerste kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje (op alfabetiche volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje Voeg toe!! enne samen iets afspreken lijkt me gezellig. Misschien wel slim om ff te kijken uit welke provincies we allemaal komen? gr BB
Overzichtje! BB10-34 jaar-eerste kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje Jo86- 22 jaar- eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje (op alfabetiche volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje heb mezelf er ook bijgezet! ben nog niet zo actief op het forum, maar lees wel veel mee
Overzichtje! BB10-34 jaar-eerste kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje Jo86- 22 jaar- eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje Wgev - 21 jaar - eerste kindje (op alfabetiche volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje
Overzichtje! BB10-34 jaar-eerste kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje Jo86- 22 jaar - eerste kindje Lieselke - 25 jaar - eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje Wgev - 21 jaar - eerste kindje (op alfabetiche volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje Lieselke was eraf gevallen
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? * Knorretje84 * Muurtje * Crash * Bolle Buik * Chicken1975 * Kris34 (als ze in het land is ) * Wgev (drenthe) Hoor graag van jullie! (bericht van Knorretje... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) heb even de provincie erbij gezet, goed idee!!
Wil je geen valse hoop geven gemke, maar ik had dat ook toen ik zwanger was van m'n dochter... was innestelbloedingske!
nou heb me alweer een beetje nuttig gemaakt, even de woonkamer opgeruimd, een was erin gedaan en de vaatwasser uitgeruimd en weer ingeruimd... dan mag ik wel weer even achter de computer, hoezo verslaafd ga ook even in april kijken of er nog roze is...