Goedemiddag meiden. Nou de eerste stopdag was geen succes zowel voor manlief als mezelf. Maar ja misschien iets te naief om te denken dit doen we wel ff. Zeker aangezien we rookte als keters en dan ook nog binnen. Gisteravond hebben we dus ook maar afgesproken dat we elke dag beginnen met stoppen, en dat dus ook wel zolang mogelijk gaan volhouden. Vandaag zit ik dus ook nog op maar 1 cigaret en dat gaat al makkelijker dan gister. Tja we hadden altijd gezegd we stoppen zodra we de posi test in handen hebben, nu zeggen we dat we alles gedaan willen hebben voordat we naar de dokter gaan. Dang dit is moeilijk.
Ik heb bij mijn eerste dochter gerookt tot positieve test en na zwangreschap weer begonnen en bij mijn tweede dochter definitief gestopt. Als je eenmaal de postitieve test in handen hebt is stoppen geen enkel probleem, een wonderlijk idee, maar vaak echt waar. Het gaat je lukken nu of straks... =D>
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? * Knorretje84 (Zuid-Holland) * Muurtje * Crash * Bolle Buik * Chicken1975 * Kris34 (als ze in het land is ) * Wgev (drenthe) * BB10 (brabant) Hoor graag van jullie! (bericht van Knorretje... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...)
Overzichtje! BB10-34 jaar-eerste kindje Bianca75 - 34 jaar tweede kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje Gemke- 29 jaar - vierde kindje officieel dan he Jo86- 22 jaar - eerste kindje Knorretje84 - 24 jaar - eerste kindje Lieselke - 25 jaar - eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje Wgev - 21 jaar - eerste kindje (op alfabetiche volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje
Hoi meiden! Hoe is het hier? Klein Chrisje: GEFELICTEERD! Super meid, probeer te genieten he! Lieseleentje: succes met het stoppen met roken! Ik ben in augustus gestopt en nu er helemaal overheen, ik vergeet het zelfs steeds. Dat kan jij ook hoor! Weet waar je het voor doet Nog 10 dagen en dan is het mei! Spannend hoor! Helaas niet voor mij...volgende maand wordt ook weer niks want ik moet 25 mei voor een röntgenfoto van mijn knie En het is nog maar afwachten hoe het heelt. Nu kan ik er nog lan niet op lopen (strompel door het huis op krukken en af en toe rij ik op een bureaustoel ) Maar ik moet wel de hele tijd aan zwanger worden denken, ik wil ook! Nou maar hopen dat de pendel van Claire uitkomt, dat we in juni weer kunnen beginnen en dat het dan meteen raak is! Iedereen veel succes en af en toe kom ik ff gluren!
@heitjekarweitje: Balen zeg....dat je nog een ronde niet kan.....Maar juni is een prachtige maand. Mooi weer....Komt helemaal goed met je......Misschien dan zwanger met vaderdag??? Is ook leuk om het dan te vertellen..... Succes met alles! @klein chrisje: GEFELICITEERD!!! Super johhhh! Hopelijk kun je snel met het echte genieten beginnen, het is je gegund!!!
Hallo dames, ik heb in april een aantal berichtjes achter gelaten en mee gelezen. Ik ga nu helaas ook voor NOD mei, dus mag ik met jullie mee? zal niet veel reageren maar wel op de hoogte blijven. Het doet me goed te lezen dat ik helemaal niet raar denk, maar dat het volkomen normaal is om het spannend te vinden om te wachten op je NOD. Mag ik op de lijst op op 16 mei? pfff het duurt me ook allemaal zo lang, terwijl we nog helemaal niet zo lang bezig zijn. nou ben blij dat ik niet alleen ben.. liefs.
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev & Mcellie & Chrash 9: Caromama 10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: 19: Mijs 20: Laura28 21: Krokodieltje 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei: Susan27 * 10 Mei: Wgev * ... Mei: 70 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! @3kats: Je staat erop!
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev & Mcellie & Chrash 9: Caromama 10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: 19: Mijs 20: Laura28 21: Krokodieltje 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei: Susan27 * 10 Mei: Wgev * ... Mei: 69 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Welkom 3kats, jammer dat april niet jullie maand is geworden, maar we zetten allemaal ons geld op MEI
@kleinchrisje: SUPER meis van harte gefeliciteerd ga er maar eens lekker van genieten ik zit net een beetje in mijn agenda te turen wat denk je in kan gewoon gaan testen op de dag dat ons huwelijk 1 jaar bestaad hoe vind je die als dat geen positieve test moet worden hahaha zal je net zien word ie gewoon negatief
Dames, Zoals een aantal van jullie alwel hebben gelezen, word ik a.s. donderdag gecurreteerd. Ik heb voor de zwangerschap maar 1 cyclus gehad van 27 dagen. Zal ik hiervan uitgaan? Dan kan ik namelijk op de lijst voor 20 mei. groet, mamaT P.S. wat is een pendel?
een pendel is wat sommige dames hier doen op het forum met een touwtje en een naald een voorspelling doen over wie waneer zwanger is of gaat worden in de lounge staat er een heel topic over
Heel veel sterkte a.s. donderdag, ga je onder algehele narcose?? Vond ik wel prettig en ik heb lichamelijk helemaal geen last gehad van de ingreep. Misschien moet je nog even in je achterhoofd houden dan je de komende week/weken nog wel oud HCG in je bloed hebt. Dan kan heel snel weg zijn maar het kan ook twee maanden duren. Ik wil niet negatief zijn, maar niemand had mij dat vertelt en daar ben ik heel verdrietig over geweest, na een maand ging ik testen, positief, maar het was oud HCG. Veel succes in ieder gavl Donderdag!!!
Bedankt voor het aanpassen, We gaan voor MEI!! dan leggen alle vogels een ei dus bij ons ook en komt er heeeeel veeeeel ROZE!!! bij Kweet nie welke logica dit is maar klinkt wel leuk x
@klein chrisje: echt, wow joh! Gefeliciteerd! Ik begrijp je voorzichtigheid, maar daarom is mijn felicitatie niet minder. Ik hoop van harte dat je na volgende woensdag helemaal lekker rustig kan gaan genieten!
Ik heb het inderdaad gehoord/gelezen. Schijnt dat je bij de dokter dan bloedtesten kunt afleggen. Bijv. vandaag 1 en over 2 dagen weer 1. Zo kunnen ze zien of je HCG is toegenomen en of je dan zwanger bent. Ik ga idd onder algehele narcose. Heb ik met mijn eerste bevalling ook gedaan, omdat ik toen zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo moe was van de weeen en het persen dat ik rust wilde. Wanneer ben jij trouwens weer aan het werk gegaan? Ik was van plan om a.s. maandag weer aan de slag te gaan. Wilde zelfs afgelopen maandag al gaan werken, maar toen bedacht ik me dat ik weleens op het werk kon gaan vloeien. Ik heb namelijk nog geen bloedverlies. Dus heb toen maar besloten om de curretage af te wachten.
Speciaal voor de meiden in deel 1 van de cyclus: Deze is voor de klussende meiden: Deze voor de meiden in deel 2 van de cylcus: En deze voor jullie allemaal: