@Klein Chrisje: Wowie!!! Van harte gefeliciteerd!. Nu al roze in mei. Zal voor je duimen dat het dit keer allemaal goed gaat meid, het is je gegunt! @3kats: welkom en veel succes! @MamaT: welkom. Heel veel sterkte alvast voor donderdag! Ik zou inderdaad uitgaan van 27 dagen, je kunt het altijd nog aanpassen en dan kun je er gezellig bij. Hopelijk is het heeel snel weer raak! @Lieselke: Vooral die "Go spermie".. Humor! @Heitje: Ach meisje . Wat super balen dat je volgende maand ook nog niet kan, zeg! Bah bah en nog eens bah Hopelijk mag je in juni wel weer en is het in juni gewoon gelijk raak! *Dikke knuffel*
Overzichtje! BB10-34 jaar-eerste kindje Bianca75 - 34 jaar tweede kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje Gemke- 29 jaar - vierde kindje officieel dan he Jo86- 22 jaar - eerste kindje Knorretje84 - 24 jaar - eerste kindje Lieselke - 25 jaar - eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje Wgev - 21 jaar - eerste kindje Susan71 - 37 jaar - tweede kindje (op alfabetiche volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje
Jeetje, ik zie nu opeens iets apparts.... Ik zie dat ik me op 17 febr. 2007 hier voor het eerst geregistreerd heb, en precies een jaar later op 17 febr. 2008 is m'n dochtertje geboren =D>
Overzichtje! BB10-34 jaar-eerste kindje Bianca75 - 34 jaar tweede kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje Gemke- 29 jaar - vierde kindje officieel dan he Jo86- 22 jaar - eerste kindje Knorretje84 - 24 jaar - eerste kindje Laura28 - 28 jaar - eerste kindje Lieselke - 25 jaar - eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje Wgev - 21 jaar - eerste kindje Susan71 - 37 jaar - tweede kindje (op alfabetiche volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje
tjonge meiden wat kletsen jullie veel, kreeg weer eens geen bericht dat er geplaatst was in dit topic, dus bijn a20 pagina's bij gelezen. ik zag dat er iemand getest had, een voorzichtig gefeliciteerd in ieder geval. ook las ik dat iemand een curretage moet ondergaan, heb ik vorig jaar gehad, cyclus daarna compleet van slag helaas bij mij. duurde toen 35 dagen voor ik weer ongesteld was helaas. gelukkig is het bij mij zo gebleven en gaat mijn cyclus zo door. ik zal proberen het nu bij te houden anders is er geen beginnen aan. gr laura
o ja, degene die http://www.mijnkalender.net had neergezet, dat is een hele handige site zag ik, ik ben ook bezig met invoeren, heel erg makkelijk. gr laura
hoi meiden, hier ben ik weer na enkele drukke stage-dagen moet vanavond eens NIKS voorbereiden of doen en daar wordt een mens gelukkig van Hoe gaat ie? met IEDEREEN ? Hier vandaag de eerste tempdaling sinds ongi, zo raar, ben de hele tijd op 36,81 blijven hangen en nu deze ochtend 36,65. zal zo een tijdje blijven tot ei denk ik... liefs!
dank jullie wel meiden....ik doe mijn best om te genieten....al is het nog zo moeilijk.... ik voel mijn barmoeder echt goed joh....zal wel door het groeien zijn...maar lijkt net of ik soms lichte ongi krampen heb.... owww zoo onzeker nu he...
OOOOOH klein chrisje... ZWANGER ?!? van harte gefeliciteerd meid!!! whiiii Het verloopt heus goed allemaal... jij wordt mama liefs!
zo meiden, net even wezen wandelen naar de supermarkt, wat is het toch heerlijk buiten! kleintje ligt weer in bed, maar denk niet dat ie voor lang slaapt... hmm ik hoor m alweer, ga m er even uit halen ,kan ie fijn spelen! tot zo...
Heel voorzichtig van harte gefeliciteerd klein Chrisje. Ik hoop heel langzaam met je mee dat het dit keer goed komt. Ja Laura, die site heb ik ook zojuist ingevult. Het is wel even uitvogelen wanneer je eisprong nu exact is. Voordeel is dat ik hem voel, dus dan kan ik de goeie rekenmethode kiezen voor mij. Ik denk dat ik vanaf mijn volgende menstruatie ga temperaturen (tenminste als die komt). Dat lijkt me preciezer dan alleen de dagen bij te houden. Hoe lang kun je trouwens last hebben van je ei-sprong (om maar zo te zeggen). Bij mij voelde ik hem gisteravond al. Vandaag de hele dag nog steeds hetzelfde. Ik kan me niet voorstellen dat mijn eitje zo lang doorspringt (of heeft ie een trampoline?). Ik probeer dit topic een beetje bij te houden, maar daar is geen beginnen aan. joh. Als ik van mijn werk naar huis fiets (30 minuten) moet ik al 2 pagina's bij lezen. Doe op mijn werk bijna niks meer zo joh, maar daar ben ik natuurlijk ook ambtenaar voor ha. Helaas voor ons is mijn man op mijn meest vruchtbare dag voor zijn werk weg. Maandagochtend voor het laatst geklust, mischien is het wel misgeschoten. Dat zien we in mei wel.
alles goed hier met iedereen, ik wil dat deze week heeeeeeeeeeeeeel snel gaat, gaat er iemand van jullie nog in april testen? mssn degene die op 1 mei staan?? ik denk erover om op koninginnedag te testen, lijkt me een leuke dag doet er iemand mee??
Zo meiden, I'm off to work. Allez, werk... Ga vanavond met de cursisten naar een Vertelfestival, gaat wel leuk worden!
hoi surf , moest ik kunnen , ik zou met je mee-testen... maarja, zou nogal geldverspilling zijn he Hoop iig dat je'n mooi testje krijgt @crash, ik heb deze maand een dag lang "last" gehad van m'n ei... weet niet hoe lang het eigenlijk kan duren?! Iemand anders? liefs!
hallo weer geen meldingen ontvangen van nieuwe berichten maar zag ROZE Chrisje gefeliciteerd!!! Voor het lijstje Ricmar 36 jaar 1e kindje
ja daar heb je wel gelijk in, maar ik heb er gewoon een goed gevoel over, en ik denk ook dat ik mn ei eerder heb gehad, dus denk dat ik nu eigenlijk mn nod op 1 mei heb... bij mn eerste testte ik 1 dag voor nod supervet posi, dus dacht, acht dan kan ik nu ook wel ietsje eerder testen wat betreft de eipijn... ik heb meestal 2 dagen last van buikpijn rond mn eisprong, volgens mij is dat namelijk eerst de spanning die je voelt in je eierstok, voordat je eitje springt, en dan uiteindelijk kan je wat steekjes hebben, dat is dan de eisprong zelf. ze zeggen volgens mij ook dat als je pijn (middenpijn) weg is, dan is je eitje gesprongen...
surf, middenpijn? wat is dat precies? pijn in het midden van je buik? tussen je navel en schaamhaartjes ?
Mmm vraagje: Heb je altijd automatisch een eisprong als je een regelmatige cylcus hebt? Dus in mijn geval, zit nu steeds rond 35 dagen....Heb ik dan automatisch een eisprong of kan het ook zo zijn dat ik helemaal geen eisprong heb??? Voel hem namelijk nooit, en gebruik geen ovu-testen en temperatuur nie.....Kan het dan zo zijn dat ik geen eisprong heb???
nou zo noemen ze pijn rond je eisprong, ovulatiepijn of middenpijn... tja, heb allemaal boeken van mn vorige zwangerschap en die moest ik van het weekend van mezelf allemaal weer doorspitten , maar dan ben je meteen weer op de hoogte van al die stomme benamingen... zijn wel leuke boeken trouwens, als jullie ze ook willen, t zijn deze: Zwanger Worden van Marielle Croon Zwanger van o.a. Anja de Grient Dreux Het Grote Wonder van Lennart Nilsson (hele mooie foto's van de ontwikkeling vanaf de bevruchting)
klein chrisje gefeliciteerd wat staat dat mooi op de lijst, het duurt nog even voor het mei is, en nu al een roze op de lijst. goede hoop voor deze maand dus nou de poes is er nog niet weer, we hebben overal gezocht maar nergens te zien. als ze vanavond niet thuis komt bellen we morgen de dierenambulance en we gaan flyers/posters ophangen, hopen dat het helpt [-o< xx