ik wil ABSOLUUT thuis blijven tot m'n kindje (ooit ) naar de kleuterklas mag... maar vriendlief maakt zich zorgen over het geld dan
Ik moet wel blijven werken ivm de hypotheek. Minimaal 2 volle schooldagen Maar de hele week thuis zitten is ook niks voor mij. 3 dagen is wel de max. zeker met een kleintje die nog niet naar school gaat.
Bij ons zijn de rollen omgedraaid. Ik mag een eigen bedrijf beginnen van mijn man. Hij wil de kleine wel opvoeden hoor. Maar ja, tegen die tijd wonen we misschien niet eens meer in Nederland. Ik ga dan op urenbasis mezelf verhuren aan gemeenten en detacheerders. Lijkt me erg leuk en druk. Hoe zit het trouwens met röntgenfoto's en zwangerschap. Kun je die laten maken en een loodschort omdoen tijdens de foto? Of maken ze helemaal geen foto's als je zwanger bent?
Hallo allemaal! Vanmorgen is mijn eerste ongi sinds mijn mk begonnen en ik wil ook wel eens een maandje in een Hummer Maar ik weet bij god niet hoe ik die foto er bij moet krijgen!? Wil iemand mij in de Hummer zetten? Vermoedelijke uitstap datum is 26 mei (als ik mijn langste cyclus aan houd) Voor de ovutesten houd ik maar weer eens de kortste aan ) Liefs Cyntje
Volgens mij kan je rontgefoto's laten maken, maar zoals je zelf al zegt met een loodschort. Dat hebben ze bij mij ook al een keer gedaan. Ze vragen dan of er een kans is dat je zwanger bent en dan nemen ze geen risico. Als ze het zelf niet vragen zou ik zelf even aangeven dat de kans erin zit dat je zwanger bent.
Ik heb nu een zoontje van 2. Hij gaat 2 dagen naar de creche en is 3 dagen bij papa thuis. Die zit in de horeca, dus die werkt veel in het weekend en in de avonden. Dus we lossen elkaar beetje af. Op dinsdagmiddag gaat de kleine naar oma en opa. Dan eet ik smiddags ook daar. Zijn vader is dus in ieder geval niet de man die op zondag het vlees snijdt. Ik werk dan 5 dagen, maar omdat mijn zoontje savonds niet om 7 uur naar bed gaat, breng ik nog evengoed heel veel tijd met hem door. Zolang hij nog niet kan klokkijken is er nog geen probleem dat hij nog nie zo vroeg naar bed gaat. Ik krijg trouwens binnekort een beoordeling voor promotie. Ik ben zo bang dat mijn afwezigheid deze week vanwege de miskraam invloed zal hebben. Wat denken jullie? Zullen ze zo onmenselijk zijn?
Bij de tandarts niet hoorde ik van een zwangere collega zei moest na de bevalling terug komen voor een foto. Hoorde laatst wel dan het in de eerste 20 weken riskant is ivm de ontwikkeling van het vruchtje
Weten ze van je miskraam? Ik zit een beetje met hetzelfde, de juf waarvoor ik werk is waarschijnlijk na de zomervak. ook nog afwezig. Stel dat ik nu zwanger zou raken ga ik met de kerst ofzo met verlof. Ik ben zo bang dat ze me na de vak niet aannemen als ze weten dat ik zwanger zou zijn. Maar ja moet je het vertellen dan zodra je fam het ook weet????
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev & Mcellie & Chrash 9: Caromama 10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: 19: Mijs 20: Laura28 21: Krokodieltje 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor & Cyntje 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei: Susan27 * 10 Mei: Wgev * ... Mei: 70 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij. Lastig met zoveel kleur keuzes nu
Jawoei!!! Het is me gelukt, gelukt! Ik heb mezelf op de lijst kunnen zetten! Uhh... in de Hummer kunnen zetten bedoel ik! En ben nog niet eens de Bob! Liefs Cyntja
Ik ga morgen middag eindelijk weer naar een vriendin deden we eerst bijna elke woemiddag totdat ik op woe. ook moest werken toen kwam het er steeds weer niet van. Ze heeft een zoontje van 1 en zit steeds ze zeuren dat hij zo graag een vriendje wil bij ons.. Hoop dat ik me morgen kan inhouden en niet ga zeggen dat we druk bezig zijn voor Dave.
hihi nee niet zeggen! lekker stiekem doen is zó leuk goed ik ga maar ff... terusten dames @cynthia; 10 op 10 en een bank vooruit! liefs
Ze mogen het eigenlijk niet meenemen, je gezondheid mag geen rol spelen in je beoordeling, als je een slechte beoordeling krijgt moeten ze dat kunnen onderbouwen met feiten. Als jij goed hebt gefunctioneert zou ik me geen zorgen maken...