Weten ze van je miskraam? Ik zit een beetje met hetzelfde, de juf waarvoor ik werk is waarschijnlijk na de zomervak. ook nog afwezig. Stel dat ik nu zwanger zou raken ga ik met de kerst ofzo met verlof. Ik ben zo bang dat ze me na de vak niet aannemen als ze weten dat ik zwanger zou zijn. Maar ja moet je het vertellen dan zodra je fam het ook weet????[/quote] Yeps, ik had nog nie verteld dat ik zwanger was, dus ik heb afgelopen donderdag verteld dat ik zwanger ben maar dat het ook mis is gegaan (aan de tel). Dus dat ik diezelfde middag nie meer op werk zou komen. Hij heeft me toen vervolgens ziekgemeld. Smiddags belde ik om te vragen of ik vrijdag vrij mocht, omdat ik afspraak in het ziekenhuis had. Hij vertelde dat ik ziek ben gemeld en dat het niet niets is, dus dat ze me wel weer zien verschijnen als ik er aan toe ben. Hij was super lief. Vandaag heb ik m ook gesproken en hij vertelde alleen dat hij het de grote baas van de afdeling had verteld en HRM. De rest vraagt natuurlijk wel wanneer ik weer te verwachten ben, maar hij heeft daarop geantwoord dat ik wel weer terugkom en dat hij contact met me heeft. Voor mijn managers zal het wel vervelend zijn om niet te weten wanneer ik terugkom, want er zijn deadlines. Mocht alles goed gaan a.s. donderdag dan ga ik maandag weer lekker aan de slag. Nee, wettelijk gezien hoef je het pas 3 maanden voor de uitgerekende datum je werkgever te vertellen. Maar men zal het wel aan je buikje zien.
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev & Mcellie & Chrash 9: Caromama 10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: 19: Mijs 20: Laura28 & MamaT 21: Krokodieltje 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor & Cyntje 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei: Susan27 * 10 Mei: Wgev * ... Mei: 71 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij. Lastig met zoveel kleur keuzes nu
Ik wil werken om toch een sociaal leven te houden , maar het is niet nodig. We hebben een hypotheekje van 180 eurie in de maand en vriendlief verdient in ze eentje genoeg.. Maar zou blij wezen dat ik klaar ben met school, en aan het werk kan.. Is toch allemaal weer lekker extra
180 wauw, mochten wij willen. Dat is bij ons echt heeeeel veeeel meer. Lekker toch? Ik kan soms zo moe worden van dat geld...
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev & Mcellie & Chrash 9: Caromama 10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: 19: Mijs 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor & Cyntje 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei: Susan27 * 10 Mei: Wgev * ... Mei: 72 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij. Lastig met zoveel kleur keuzes nu volgens mij mis ik nog iemand op de lijst kan die alleen niet terug vinden sorry bink1976 en cyntje welkom
Hallo dames Het eerste roze in de lijst is er weer!! Proficiat klein chrisje! en mannetje Ik ga snel naar bed want morgen gaat de wekker om 6.00 uur.....Pff veel te vroeg Mag ik trouwens ook op het lijstje? 1985breezer-23-eerste kindje
hallo, ik weet, het is al laat, maar wou jullie even laten weten dat mijn poesje weer thuis is. mijn vriend is net vrij met werken, en liep nog even een keer om het huis. en ja hoor, daar zat ze ik ben helemaal weer blij!!! stom beest, de hele dag de deuren open en dan nog niet binnen komen. gelukkig is ze er weer. weltrusten xx
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? * Knorretje84 / (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur * Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind * Crash * Bolle Buik * Chicken1975 * Kris34 (als ze in het land is ) * Wgev (drenthe) * BB10 (brabant) * Maaikyb Hoor graag van jullie! Liefs Knorretje84 (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) Wow, dit zijn al best veel aanmeldingen, maar er kunnen er altijd meer bij.... Nu is nog de grote vraag: Waar en Wanneer???
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? * Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur * Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind * Crash * Bolle Buik * Chicken1975 * Kris34 (als ze in het land is ) * Justfem * Wgev (drenthe) * BB10 (brabant) * Maaikyb Hoor graag van jullie! Liefs Knorretje84 (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) Wow, dit zijn al best veel aanmeldingen, maar er kunnen er altijd meer bij.... Nu is nog de grote vraag: Waar en Wanneer???
Ik moet naar de kapper. Opnieuw mijn haar laten verven. (Echt! dat mijn man het niet heeft gezien!) Maar aan de achter kant en de zijkant is mijn haar niet goed geverfd. Er komen gewoon blonde plukken doorheen... en dat is niet de bedoeling. Ik ga voor vuurtoren! Tot straks! Lfs!
Oei! ik moet nu echt gaan douchen! En dan ben ik gelijk weg. Kapper enzo... Ik blijf wel online staan... lfs!
JOEHOE poes terug, dat is een opluchting. Ik moet er niet aan denken dat die van mij weg zijn. Fijn voor je dat je hummel terug is!
Lekker Wgev dat je poes terug is. Ik weet zeker dat je je poesje gisteravond nog even heel erg verwend hebt. Ik heb heel duidelijk gisteren mijn ei gehad en niet vandaag. Kan ik mijn banner ergens aanpassen?
goedemorgen dames hoe ist het hier kom effe spieken gisteren de hele dag niet op het forum was zoooo druk thuis dacht ga is effe kijke hoe het hier is wel weer heel wat pagina's bij. Chrisje JEEJJE ROZE voor jou GEFELICITEERD meid geniet ervan Hier@ ik heb nog steeds af en toe wat zeurend pijn in men onderbuik ga gewoon rustig af wachten dat kan ik echt heel goed :^o not nog effe en dan merken we het wel toch nou lekker op het wachtbankje zitten hihihi
Als iemand dat berichtje met dat afspraakje aanpast, kan die er dan achter zetten dat ik in Gelderland woon? Op de 1 of andere manier blijft die informatie er af vallen. Heb het er al 2 keer achter gezet Ik weet dat ik er niet zo mee bezig moet zijn met of ik wel of neit zwanger ben, maar het is zo moeilijk om er niet aan de denken