Dank je voor je informatie Nana en muurtje. Dus inderdaad gewoon beginnen met themperaturen vanaf mijn 1e dag van mijn nieuwe cyclus mijn menstruatie, oh dat is dan om 5:00u, oh dat wordt niet fijn in het weekend. Als ik die al heb natuurlijk, laten we hopen van niet, maar er zijn zoveel mensen hier die ik het misschien nog wel meer gun dan mezelf op dit moment. Whahaha zojuist bijna betrapt door mijn collega. Moet toch even een beetje gaan uitkijken hiero. Oh ja, ik blijf inderdaad zitten waar ik zit. Blijkbaar wil niemand anders doen wat ik doe. Hahaha, had ik ook niet echt verwacht. Succes met je vriendin Muurtje, gaat het goedkomen met haar?
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? *1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur *2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind *3) Crash (Gelderland) *4) Bolle Buik *5) Chicken1975 *6) Kris34 (als ze in het land is ) *7) Justfem *8) Wgev (drenthe) *9) BB10 (brabant) *10) Maaikyb *11)Susan27 (overijssel) schoolvakanties graag * 12) Hoor graag van jullie! Liefs Knorretje84 (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) Wow, dit zijn al best veel aanmeldingen, maar er kunnen er altijd meer bij.... Nu is nog de grote vraag: Waar en Wanneer??? !@!Er was toch ook iemand die in de schoolvakanties wilde... maar wie was dat? Dat was ikke, sta er weer bij
Hallo Dames, Toch maar even aan het bijlezen. Een vriendin van mij komt langs maar krabbelde net dat haar zoontje nog slaapt dus iets later komt. Hoop zo dat ik me straks niet ga verspreken
@Crash: Heb ik ook vaak. Ik open zoveel internetwindows dat als ik de site wegklik (klein maak zeg maar), dat je dan op die statusblak onderin ook niet kan zien dat ie openstaat. Volgens mij hebben een paar van mijn collega's wel eens gezien dat ik op de site zat toen ik nog minder zorgvuldig was, maar gelukkig heeft niemand er ooit iets over gezegd... @Muurtje: jaaaaa, leuk kaartjes kijken! Ik ben echt een beetje obsessed, soms is het eerste wat ik doe op de site de kaartjes checken van de meiden die bijna bij hun NOd zitten. Kan echt heel spannend zijn...Tot nu toe ziet je kaartje er in ieder geval goed uit (maar ja, een paar dagen naar je ei zegt dat natuurlijk ook helemaal niets )
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev & Mcellie & Chrash 9: Caromama 10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: 19: Mijs 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor & Cyntje 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei: Susan27 * 10 Mei: Wgev * ... Mei: 74 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu Zo heb weer ff de lijst naar voren gehaald en ... als we vanaf nu dan kennelijk toch een andere kleur roze gaan gebruiken dan voorheen (waar ik het op zich wel mee eens ben, want op deze grijze achtergrond staat ons oude vertrouwde violet ook niet meer zo mooi) dan moeten we die kleur dus eigenlijk ook voor alles gaan gebruiken. Dus heb de kleur van NOD e.d. ook maar even aangepast.
Ik kon die violet kleur niet vinden in de kleur lijst. Misschien brengt verandering in kleur meer roze met zich mee. Deze kleur roze is veel vrolijker, en uitdagender
Violet stond ook niet in de lijst volgens mij - maar die oude kleuren (met woorden) werken ook nog gewoon. Maar ik vind dit ook wel vrolijk staan hoor. Lekker fel in ieder geval. dus als niemand bezwaar heeft kunnen we het gewoon zo laten en anders kunnen we altijd nog gaan stemmen over welke roze het moet worden Alvast even een voorproefje: a) roze b) roze c) roze d) roze e) roze f) roze g) roze h) roze i) roze Ach, het maakt mij niet zoveel uit, voorlopig heb ik die kleur toch nooit nodig
Hoe krijg je die namen onder de kleur dan ik heb alleen maar code's Ik hoop dat ik de kleur snel nodig ben. Jij over een week of 2 toch ook???
dan vul je op de plaats van het nummer gewoon de naam in. we hadden altijd violet, maar jeb hebt nog tal van andere kleuren. Maar dan moet je natuurlijk nog wel de namen weten, daarom is dit eigenlijk ook handiger. Overigens denk ik trouwens dat a) violet (de oude kleur) hetzelde is als e (een van de kleuren uit het nieuwe keuzepaneel)... Maar goed genoeg geneuzelt over roze... Ja, ik zit nu 2 dagen na mn ei, dus nog een kleine 2 weekjes - maar het zou me helaas niets verbazen als ik dan weer rood ipv roze nodig heb... Maar ja, het zou natuurlijk helemaal super zijn als we dat roze dan eindelijk eens mogen gebruiken in plaats van altijd dat stomme rood! (hoewel ik ook al eens in de bevoordeelde positie verkeerde dat ik blauw en groen mocht gebruiken ). Hoop heel hard dat we deze maand allebei ook eens op roze mogen!
Ik heb groen heel lang gebruikt in de eerste ronde vorige ronde was rood. Dan komt daarna toch roze of heb ik dat mis??? Ik zal eens kijken bij de kleuren
Mocht ik opeens verdwenen zijn zonder wat te melden dan is mijn vriendin er. Ze kan ieder moment komen en is niet echt handig als ze me hier achter ziet. Aangezien zij het niet weet maar wel aan het raden is of haar zoontje al een speel kameraatje krijgt vandaar.
ja dat weet iedereen: groen, rood en dan roze... Kan niet anders . Bij mij was het meer iets van rood rood rood blauw rood rood groen rood rooden ja, dan kotm natuurlijk ook roze he. Kan ook niet anders... ok, prima. dan wens ik je alvast veel plezier met je vriendin mocht ze snel komen en hopelijk kan je haar snel een speelkamaraadje beloven...
maar ook groen en dan rood dus daarna roze. Dus toch weer groen, rood en dan pas roze. Misschien is dat geheim hier wel. Nou dan zijn we eruit hoe het vrouwenlichaam werkt.
Oke Nana ga je alleen laten ze rijd net voorbij. Misschien tot vanavond nog en anders tot de volgende keer. Groetjes
nou, ik denk dat ik mn gyn maar bel, vast ook handig voor hem om te weten.. Tot de volgedne keer & veel plezier!
@ Nana. Bel de Gyn van de andere meiden dan ook even. Mijn gyn hoef je niet te bellen, die heb ik niet. Maar ik ga naar huis. Heb er genoeg van voor vandaag, misschien dat ik zo nog even thuis achter de laptopkruip, anders tot vanavond. Moet zo naar de Maueel Therapeut, gaat me rug en nek weer recht zetten.
Hallo allemaal, Ronde 24 is aangebroken!! Ik had altijd gedacht dat dat niet zou gebeuren.... Mijn volgende NOD is 11 mei, wil iemand mij op die datum zetten? Alvast bedankt!
@Meggytje: Ohh meis, wat jammer dat je al zooooo lang bezig bent zeg . Loop je inmiddels bij een gyn of FA? Ik wens je heel veel sterkte in ieder geval en hoop heel hard dat jij nou eens op roze mag! *Hele dikke knuffel* (ik heb je op de lijst op de vorige pag gezet) @Crash: Veel suc6 bij de therapeut, hopelijk helpt het! EDIT: @Meggytje: oh stom van me, zie nu pas je onderschrift dat je inderdaad al een tijd in de mmm zit. . Heel oneerlijk hoe lang sommige mensen soms moeten wachten. Hopelijk werpt het voor jou toch snel z'n vruchten af (letterlijk...)
Een hele goede middag meiden, Pfff, alweer woensdag. Time flies!!! Bijna 2 weken vakantie (sorry, ben bevoorrecht ik weet het, onderwijs he!) Ben er wel aan toe.....Ben helemaal op! Vanmiddag met aankoopmakelaar huisje wezen kijken....Ben helemaal enthousiast, nu hopen dat er iets van de vraagprijs af kan....Het huis is eigenlijk net iets boven budget....Duim duim duim!!! Vind het helemaal leuk dat er zoveel meiden zijn die een meeting willen.....Helemaal leuk! Heb er nu al zin in! @tante mars: hopelijk heb je "goed" nieuws wat betreft je operatie, het is niet niks! @muurtje: klaar bij de kapper? hoe ziet het er nu uit? @alle nieuwe meiden: WELKOM in het gezellige topic!!!
Ok nog 8 pagina's door te worstelen haha, jullie typen wat af haha. Hoop juffen hier inderdaad, heerlijk hoeven zich geen zorgen te maken over baanverlies door kredietcrisis en zo. Ook nog meer SBO juffen hier??? Waarom ben ik eigenlijk van het lijstje af...hmm was zo blij dat het me gelukt was...zo dus maar even poging twee ondernemen, nu eerst verder lezen.