heb me er ff opgezet! ik heb het de komende tijd ontzettend druk, dus zal er niet zo heel veel zijn. iedereen heel veel succes met zwanger worden!
Overzichtje! BB10-34 jaar-eerste kindje Bianca75 - 34 jaar tweede kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje Gemke- 29 jaar - vierde kindje officieel dan he Jo86- 22 jaar - eerste kindje Knorretje84 - 24 jaar - eerste kindje Lieselke - 25 jaar - eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Ricmar94 - 36 jaar - eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje Wgev - 21 jaar - eerste kindje Susan71 - 37 jaar - tweede kindje Susan27- 27 jaar- eerste kindje (op alfabetiche volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje Ricmar, je staat erbij!
En met het vooruit zich op een zwangerschap vind ik het ook behoorlijk lastig. Stel dat je opeens een vaste baan krijgt aangeboden, kun je ze meteen vertellen dan je zwanger bent zeg maar. Lekker dan weer. Hier komen de vacatures voor volgend jaar pas laat dus dan blijft het nog wel even spannend. Nou ja we zien het vanzelf, kan me er niet zo druk om maken mijn vriend zei ook of je nu aankomend schooljaar of het jaar er op met verlof gaat het komt er toch een keer van. En een vast baan kan nog wel jaren duren als het zo doorgaat.
Tja, heb meteen aangegeven dat ik een enorme kinderwens heb. De directeur weet hier dus vanaf. Heb meteen ook duidelijk aangegeven dat ik tot die tijd natuurlijk graag een eigen groep wil en dat ik het best snap dat hij mij daarna externe taken geeft. Wil na een eventuele zwangerschap graag 2,5 dagen werken (ma, di, woe).... Maar ja, inmiddels zijn we 8 maanden verder en mooi geen zwangerschap.......Ik let er ook echt niet op ook niet nu alle poppetjes weer op een plaats worden gezet.....Ik hoop dat ik snel zwanger mag worden....dat vind ik 100x leuker dan die baan....Maar ja, moet wel hypoheek en dergelijke betalen....dus werken moet ik......Nu is het alleen lastig dat ik geen zekerheid heb ivm verhuizen. Moet gewoon weten of ik een stabiel inkomen krijg volgend jaar. Dat is gewoon fijn. Met de hypotheek hebben we al rekening gehouden met het feit dat wanneer er kinderen komen ik minder ga werken......Tja, we wachten eerst morgen maar eens af!
Overzichtje! BB10-34 jaar-eerste kindje Bianca75 - 34 jaar tweede kindje 1985Breezer - 23 jaar - eerste kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje Gemke- 29 jaar - vierde kindje officieel dan he Jo86- 22 jaar - eerste kindje Knorretje84 - 24 jaar - eerste kindje Lieselke - 25 jaar - eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Mariska165 - 26 jaar - eerste kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Ricmar94 - 36 jaar -eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje Wgev - 21 jaar - eerste kindje Susan71 - 37 jaar - tweede kindje Susan27- 27 jaar- eerste kindje (op alfabetiche volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje Zo, alle quotes weer weg gehaald, nu is het weer een volledig lijstje!
Ja dat zie ik. Op het vorige forum had ik alles onder de knie. Nu doe ik alles weer verkeerd. Hmmmm Maar in ieder geval bedankt Knorretje
Hier weet niemand ervan en ga het ook zeker niet vertellen. Dat zien ze dan wel weer. 8 maand dan zijn jullie ook al lang bezig. Dit is nu maand 4 en vind het nu al lang duren. Maar mocht het nog een paar maanden duren maakt het ook niks uit hoor. Het komt wanneer de tijd er rijp voor is.
Het kwam toevallig ter sprake....vandaar, was er ook zeker niet mee naar de directeur gegaan. Hoop dat hij er niet teveel bij nadenkt als hij de groepen indeeld (zo van: mmm, zij wil graag kinderen, laat ik die maar niet fulltime een klas geven ivm evt zw.verlof)....We zien wel. Tja, 8 maanden alweer. Tijd is wel gevlogen. Was ook mega-naief toen wij 1-9-08 begonnen. Dacht: dat doen we wel ff.....Dat valt dus tegen......Zei ook steeds: als het na een jaar nog niet is gelukt gaan we naar de dokter en laten we alles onderzoeken. Dat leek steeds zo ver weg.....Maar nu komt het steeds dichterbij. Kan niet meer doen dan "regelmatig" klussen.....Gebruik ook geen ovu-testen en temperatuur nie....Wil het zo lang mogelijk "spontaan" houden......Het blijft spannend. Vind het alleen wel frustrerend dat wij allen die het zo graag willen er vaak wat lang op moeten wachten, terwijl je ook vaak hoort dat meiden die het eigenlijk nog niet wilde al zwanger zijn: tja, oeps, foutje.....Zo frustrerend!
hallo allemaal, allereerst wil ik toch zeggen dat ik het heeeeel erg lief vind van jullie, dat jullie zo met mij meeleven, dat heeft me gister toch wel goed gedaan. en de reacties van vandaag natuurlijk ook. toch fijn om te weten dat er mensen zijn die begrijpen hoe je je voelt als een huisdier weg loopt. niet iedereen denkt hier helaas hetzelfde over. het heeft vast geholpen dat we met z'n allen hoopte dat ze gauw weer thuis zal komen ik heb haar idd goed verwend, duur eten en ze heeft lekker bij mij onder de deken, met het hoofd op de kussen, heeeeeeeeel lang liggen slapen. mijn dag kan ook niet meer stuk, was gisteren zo verdrietig, had echt het gevoel dat ze niet weer kwam, zo zie je maar weer, dat je gevoel niet altijd de waarheid spreekt bezig zijn met zwanger worden: wat erg he, ik dacht al dat ik de enige was die nergens anders meer aan kan denken dan aan baby, en dan bedoel ik MIJN baby (die ik nog steeds niet heb) hahahahaha van s'morgens vroeg tot s'avonds laat. en als ik slaap, dan droom ik erover whuhahahahah datum voor ons ''afspraakje'' hihi, ik maak wel tijd vrij. tenzij ik moet werken, maar dat weet ik nog niet, kan niet nu al vrij vragen, want mijn eerste werkdag moet nog komen dus ik mag bij beide datums, lekker makkelijk
Hallo dames Mag ik ook op het lijstje? 1985Breezer 23 jaar eerste kindje Verder niet echt iets te melden,effe bij gelezen... XXX Breezer
Ja dat dacht ik ook, twee vriendinnen van mij waren ook de eerste maand zwanger dus ik dacht nou moet lukken. Maar nee, nu zit ik er niet meer mee we zien het wel. Wij gebruiken ook niks. Heb ik ook geen zin aan misschien na een jaar ofzo. Heb vorige cyclus mijn ei duidelijk gevoeld en het zeurderige gevoel begint nu weer op te spelen dus denk wel dat mijn banner klopt.Vorige keer zeurde het ook 4 a 5 dagen voor mijn ei sprong.
Heb een verschikkelijke baaldag, realiseer me dat andere al veel langer bezig zijn en dat ik me gezegend moet voelen met twee prachtige meiden, maar we zijn nu tien maanden geleden begonnen met pogingen om zwanger te worden, ik ben zwanger geweest, ik ben gecurreteert en te vaak ongesteld geworden en ik ben er helemaal klaar mee. Einde van dit enorme ego bericht
Eet smakelijk Susan, ik heb de aardappels en groente ook al op het vuur staan, Nog even vleesje bakken en dan gaan wij ook eten. Heb net eerst de kachel aangedaan, brrrrrrrrr wat is het koud, ik wil weer zonnnnnnnnnnnnn
Heey Line, ik begrijp je frustratie heel goed. Jullie willen heel graag, maakt niet uit dat jullie al twee kindjes hebben. Dat maakt het misschien wel nog meer frusterend, omdat je er al twee hebt lopen en dat het nu dan zo lang moet duren terwijl je weet dat het kan. Ik hoop voor je dat je snel op roze mag, heel veel succes meid. Liefs Maris
Hooooooiiii ,, Wast ik weer drukke dag zeg pffff jeetje ... Nou uhm ja , me bm slijmvlies was verdubbeld van 6 naar 12 mm. dus dat doet ze werk maarrrrrrrrrrrrrrr geen eitje te zien, nou dacht ze dat er toch een snel ei is geweest het weekend, maar ja dit kan je niet met zekerheid zeggen! Ze kon namelijk vrijdag de linker eierstok niet goed in beeld krijgen. Maar bloedgeprikt op lh en progestron om te kijken of ie is gesprongen, meteen een formulier gekregen voor maandag om bloed te prikken op progestron is dit nog steeds laag, dan een primolut kuur en 15 mei operatie. Als er overigens wel een ei is geweest en het is niet raak. Als nog operatie, geen clomid meer.. Daar ben ik opzich blij om.. Het is een operatie met kleine incisis zogenoemd kijkoperatie, ze gaan daarbij de eierstokken te lijf met een stroomstoot apparaat, zodat de mannelijke hormonen uit mijn lichaam gaan. Let's pray. De datum staat gepland kan ook iets eerder of later wezen omdat het percee de tweede week van de cyclus moet.. uhmmmm verder hebben we gevraagd of het kwaad kan om mijn snorretje (geen mannelijke hoor) te scheren !! Want die scheer ik elke dag weg, het is niet veel maar toch zit er wat.. Maar nu kan ze er niks aan doen, maar na een eventuele voldragen zwangerschap krijg ik n speciale pil wat het minder zou moeten maken. Word dat niet minder dan word ik door verwezen naar de dermatoloog en die kan dan een verwijzing geven voor een behandeling om hem (blijvend) te verwijderen. Oops weer ego, sorry .. Jullie zijn echt lief.. Liefs