NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    line het gaat je vast gauw lukken hoor, ik hoop dat je pendel klopt. kan me goed voorstellen dat je er even flauw van bent, ik ben nog niet eens zo lang bezig en vind het al lang duren. ik duim voor je, dat dit jouw maand mag zijn!!!
    *knuffel*

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Heerlijk toch, af en toe je frustraties uiten!!!
    Snap het helemaal.....Iedere maand is er een teveel. Of je nu 1 maand bezig bent of 30 maanden.....Ook als je al kindjes hebt rondhuppelen.....Iets wat je graag wilt, wil je nu! Zo werkt het nou eenmaal.

Hoop voor je dat je snel op roze mag......

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Jeetje meid.....Wat een verhaal.
    Hopelijk verloopt de operatie goed en kan je daarna weer volop aan de slag......
    Als de operatie lukt (en dus de mannelijke hormonen weg zijn) kan je dan zelf weer eitjes produceren??? Of zal je met medicatie zwanger moeten kunnen worden?

Hoop zo voor je dat het snel raak is.......!!! Heel veel succes met alles !!!

4. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Overzichtje! [/color][/size]

Arka - 25 jaar - tweede kindje
    BB10-34 jaar-eerste kindje
    Bianca75 - 34 jaar tweede kindje
    1985Breezer - 23 jaar - eerste kindje
    Crash - 32 jaar - eerste kindje
    Gemke- 29 jaar - vierde kindje officieel dan he ;)
    Jo86- 22 jaar - eerste kindje
    Knorretje84 - 24 jaar - eerste kindje
    Lieselke - 25 jaar - eerste kindje
    Line77 - 31 jaar - derde kindje
    Mariska165 - 26 jaar - eerste kindje
    Muurtje - 32 jaar - eerste kindje
    Nana33 - 29 jaar - eerste kindje
    Ricmar94 - 36 jaar -eerste kindje
    Surf - 26 jaar - tweede kindje
    Wgev - 21 jaar - eerste kindje
    Susan71 - 37 jaar - tweede kindje
    Susan27- 27 jaar- eerste kindje

(op alfabetiche volgorde)
    eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje

Ik was er weer van gewipt!

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Jeetje meid.....Wat een verhaal.
    Hopelijk verloopt de operatie goed en kan je daarna weer volop aan de slag......
    Als de operatie lukt (en dus de mannelijke hormonen weg zijn) kan je dan zelf weer eitjes produceren??? Of zal je met medicatie zwanger moeten kunnen worden?

Hoop zo voor je dat het snel raak is.......!!! Heel veel succes met alles !!![/quote]

Heej,, ja dat kan dan indd. Zonder medicatie. Althans ze hebben in dit ziekenhuis 2x de operatie gedaan de een in oktober de ander in januarie en beide dames waren de ronde hierna zwanger!
    Ze gaan ook de eileiders door spuiten en dus controleren op verklevingen ..
    Moet zeggen ben wel aardig blij, dat ik hoop ik nooit weer die clomid hoef.

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo

ben net thuis ook alle mail al weer gecheckt en ook al gegeten, ga zo even bij een vriendin op kraambezoek.
    Voelt goed , hoop dat het goed blijft gaan emo gezien.
    oke tot later

7. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Hier ook een SBO juf!!!

Bijna vakantie?!?!?!?!
    Nee, hoor hard aan het werk.... Studie, handelingsplannen, toetsen afronden, enz... druk genoeg!!!
    Eind mei is alles als het goed is weer rustig en kan ik gaan genieten van de zomer...
    Voorlopig nog even niet.

8. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    Belgiƫ
    dag dametjes!

@yootje; jammer dat je ook in mei terecht komt... maareuh, van harte welkom he meid ;)

@wgev; geweldig dat je poest terug is!! JEEEEjippie JEEEEE :whistle:

@susan; je hebt je mondje niet voorbijgepraat? :thumup:

@Marsje, dat zou geweldig zijn he meid... en je baarmoederslijmvlies dat is ook dik ok he, belangrijk voor de innesteling he... ik hoop, duim en hoop nog meer dat je plots deze cyclus zwanger blijkt en blijft! :pray:

@ego; m'n lichaam houdt me voor de gek denk ik: vandaag ineens superveel vruchtbare afscheiding maar geloof niet in een Ei nu, al 2 cyclussen ei gehad op dag 33 dus nu veel te vroeg denk ik. *GGGRR*

liefs!

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    He, dat geeft wel moed zeg.....als het 2x gelukt is. En ook wel prettig dat nu alles goed nagekeken wordt.....Weet je zeker dat ze niks overslaan!!! :D

Kan me voorstellen dat je die Clomid niet meer wilt, je werd er nogal obsessief poetserig van toch??? Je had het alleen maar over poetsen, dat kwam toch daardoor? :oops: Of ben je normaal ook zo poetserig? :D

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Je weet maar nooit......Ik zou zeggen: KLUS ZE!!!
    Je kan ook ineens een kortere cyclus hebben. Je zit op dag 15, dus technisch gezien is het niet onmogelijk dat je een eisprong heb!

Veel klusplezier :D

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmmm, heb je geen meivakantie dan?
    Ik heb vanaf morgen 2 weken vakantie.....En dan moet ik daarna nog 9 weken tot zomervakantie......Tja, het onderwijs.....Het is hard werken, maar 12 weken vakantie is wel erg lekker (dat doet je ook vergeten dat je normaal zo idioot veel uren maakt!!!)

12. gemke

gemke Niet meer actief

ha jij hebt het dus ook die kriebels
    ik had dat gisteren ineens
    vroeg hier al een paar keer of iemand dat herkende ineens een soort van verliefd vlinders achtig gevoel
    maar jij hebt het dus ook ik heb het nu niet meer in elk geval had het alleen gisteren hihihi

verder....baal want ik krijg ineens geen post meer als heir iets is geplaatst grrr :evil:

13. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    Belgiƫ

lol dat klussen ja... de kwaliteit zal wel niet bijster goed zijn, want in de periode voor het ei gebeurd het bijna elke dag :oops: tegen dag 30 moet ie zich ff inhouden en maar om de dag... alhoewel we dat ook niet echt volhouden. We zijn ERG. :)

Zal het in de gaten houden; als m'n ei komt moet m'n temp weer stijgen he ;)

liefs!

14. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hoeveelste kindje is het voor mij dan? 2 mk's en 1 bbz, maar nog geen hier thuis... hmmmm ;) lastig!

15. gemke

gemke Niet meer actief

ik kom vanaaf nog eens trug lezen moet effe 2 vuillakjes in de douche gaan zetten en naar hun bedje doen hihihi
    tot vanaaf

16. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland

Idd errug lekker af en toe het onderwijs. Ik kan nu ook gaan genieten van twee weekjes vakantie. Moet wel van alles bijwerken, groepshandelingsplannen, logboeken en zo maar ja... Als de zon schijnt kan dit ook mij laptop op schoot, onder de de parasol, drankje ernaast enzo....

Een klein beetje zwitserleven gevoel

Groetjes

17. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    he dames ben der weer maar niet voor lang kom net van het kinderfeestje vandaag lekker mee gek doen hihih weer effe kind zijn.
    Lieselke ja het klopt niet echt zal wel effe een ander banner zetten.
    nieuwe meiden welkom op het forum
    hier ik voel nog niks dus nog effe wachten wachten wachten wachten uuuhhhhhh wordt er maar moe mmee van dat wachten wachten wachten. ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Tante mars, ik zou van "KAPOT" maar "Onder constructie" van maken. Ik duim mee dat het voor jou ook na de behandeling meteen raak mag zijn!

Knorretje, 9 weken tot de zomervakantie :confused: lekker ik moet er dan nog 11 :(

The lady, ik zou er ook nog maar een klusbeurtje tegenaan gooien, kan nooit kwaad toch? ;)

ego
    Ik heb vandaag nog steeds zo'n vervelende pijn in mijn onderrug (en mijn broek zit super strak). Stiekem hoop ik dat het de voortekenen van mijn ei zijn. Ik vind het wel raar dat al die calculatiesites niet hetzelfde zeggen. Zo kan ik er toch geen peil op trekken!
    Morgen wss geen ZP want ik denk dat ik na de narcose niet in staat ben om te computeren.
    Willen jullie me even mee helpen hopen dat het allemaal meevalt (jezus wat een angsthaas ben ik toch)
    einde ego
    gr BB

19. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    had van dag hevig pijn in men onderbuik denk dat het men darmen zijn deed ook even pijn bij men heupen. ik heb men ei al gehad als ik op 31 dagen cd zit zou ik vandaag men ei hebben maar kan niet heb dit al gehad denk ik want ik heb nu ook wat wit plakkerig afscheiding denk dat het deze maand niet raak is maar ja blijf hopen. wie herkent dit ook?????

20. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    wil iemand mij op het lijstje zetten Even voorstellen?
    3kats 30 jaar eerste kindje
    dank je ik weet niet hoe dat allemaal werkt met die kleuren en zo
    groetjes

Deel Deze Pagina