Hallo dames, Na de mei vak moet ik nog 9 weken tot de zomervakantie. Maar ja daar zitten dan wel die andere vrije dagen nog tussen: hemelvaart 2dagen, pinsteren 1 dag Moet trouwens 6 mei al weer naar school.
He tante, Dat geeft toch een beetje hoop volgens mij dat de operatie al 2x succesvol is gelukt. Komt bij jou vast ook helemaal goed. AAn het eind van de zomer heb jij vast en zeker een posi test in handen en blijft die lekker zitten tot het eind van de winter
Gelukkig, is het in de tweede week van de cyclus en mogen we de ronde daarna meteen weer van bil ... Let;'s pray we should see ...
meiden er valt niet zo heel veel te beleven hier op het moment dus ik ga nog effe lekker film kijken beneden denk ik heb zelf ook niet al te veel te melden dus tot morgen en truste voor strakies
Overzichtje! Arka - 25 jaar - tweede kindje BB10-34 jaar-eerste kindje Bianca75 - 34 jaar tweede kindje 1985Breezer - 23 jaar - eerste kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje Gemke- 29 jaar - vierde kindje officieel dan he Jo86- 22 jaar - eerste kindje Knorretje84 - 24 jaar - eerste kindje Lieselke - 25 jaar - eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Mariska165 - 26 jaar - eerste kindje Miza - 26 jaar - tweede kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Ricmar94 - 36 jaar -eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje Wgev - 21 jaar - eerste kindje Susan71 - 37 jaar - tweede kindje Susan27- 27 jaar- eerste kindje (op alfabetiche volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje
Hoi meiden, Ik heb mezelf ook even op het lijstje gezet. Ik geloof dat er wel een kleurtje en lettergrootte mist bij het woord overzicht. Sorry, maar dat was al verdwenen bij de laaste qoute die ik gepakt heb. Hier gaat het allemaal lekker. Geen kwaaltjes, lekker druk met van alles en nog wat. Ik heb zelf het gevoel dat het deze maand niet raak zal zijn. Maar we zullen zien. Nog een dikke week. Hier trouwens ook af en toe echt babykriebels. Gisteravond even helemaal, toen ik hoorde dat mijn nichtje ook in verwachting is. Dan gaat het allemaal nog harder kriebelen. Toch krijgen we gezinsuitbreiding deze maand. Er komen hier twee hangoorkonijntjes wonen. We zijn er nog niet helemaal uit of dit twee vrouwtjes of een vrouwtje en een ex-ram gaan worden. 2 vrouwtjes gaan woezel en pip heten en een paartje krijgen waarschijnlijk de namen ot en sien. Ik zal zo eens even een aantal pagina's terug lezen. Alles wat ik achter loop, is me te veel. Zal vanaf morgen proberen een beetje bij te blijven en te reageren op jullie.
@ miza als ik je als ervaringsdekundige een tip mag geven, neem een gecastreerde ram en een voedster, geeft ook voor de toekomst de minste problemen. ook 2 voedsters (ook zusjes ) willen later nog wel eens problemen geven
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev & Mcellie & Chrash 9: Caromama 10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 19: Mijs 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor & Cyntje 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei: Susan27 * 10 Mei: Wgev * ... Mei: 75 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu Hallo dames. Ik kom me helaas hier ook melden. Hopelijk wordt mei onze maand. Ik heb mezelf even op de lijst gezet. Succes allemaal!!
ooh konijntjes... wat leuk! zou ik nu toch m'n ei hebben? hmmm ben benieuwd naar temp morgen! terusten dames x
Goedemorgen dames, Hier beginnen de steken ook weer te komen. Zou dit een aanloop naar mijn ei zijn?? Hoeveel dagen voor je ei kunnend e steken beginnen? Iemand hier ervaring mee? Gister rond 5 uur ofzo een uurtje steken gehad en nu al weer. Heb gister avond voor de zekerheid maar even geklust.
Dag dames, zou iemand mijn NOD op 1 mei willen zetten. Het afwachten is voor mij ook weer begonnen en vind dat zoooooooo lastig. Ik heb vorige maand gemerkt dat het me beter lukt als ik kan lezen hoe jullie dat doen. lfs
Hey iedereen Wat gaat da hier vlot zitten al aan 87 pagina's . Ik kom hier ook even meelezen als jullie het niet erg vinden .Ik plaats geen banner en reken ook niet uit wanneer mijn nod is . Laat het gewoon zijn gangetje gaan Ik duim met jullie allen mee dat jullie als roze de HUMMER verlaten Groetjes Mieke Veel succes met het klussen alvast .
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev & Mcellie & Chrash 9: Caromama 10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 19: Mijs 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor & Cyntje 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei: Susan27 * 10 Mei: Wgev * ... Mei: 77 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu Zo, ik heb weer een mooi plekje gevonden voor de maand Mei. @Lotte2005: jij hebt ook een mooi plekje gekregen (bij het raam). Succes allemaal!!!
Ik voel die altijd dag of 3 voor mijn ei .Steken in buik en liesstreek Groetjes Mieke Succes met het klussen
goeiemorgen dames, even snel bannercheck, ben mssn straks terug om bij te lezen.... hopelijk gaat alles goed met jullie! tot later!