NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gemke

gemke Niet meer actief

welkom nieuwe dames !!
    en veel succes deze maand!!

hier vanmorgen opgestaan met lichte rugklachten onderin de rug
    heb ik volgens mij altijd als mijn ongi er aan moet komen
    dus ik verwacht eind volgende week gewoon de duveltjes weer op bezoek

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoi! Ben ook hier... hoe is het er mee?

@ bah... Gemke... positief blijven denken.

@ Kris... heb ik jou al eens ergens eerder gezien? ;)

@ Mieke, hoi!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    VRAAGJE:

Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken???

Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen.....

WIE IS ER VOOR???

nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur
    nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind
    nr 3) Crash (Gelderland)
    nr 4) Bolle Buik
    nr 5) Chicken1975
    nr 6) Kris34 (als ze in het land is ;))
    nr 7) Justfem
    nr 8 ) Wgev (drenthe)
    nr 9) BB10 (brabant)
    nr 10) Maaikyb
    nr 11)Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag
    nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie
    nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ;) :D )

Hoor graag van jullie!
    Liefs Knorretje84
    (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...)

Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken???
    Voorstel:
    -20 juni (ik kan: nr 1 / 2/5/11/
    -11 juli (ik kan: nr 1 / 2/5/
    Hierna beginnen de schoolvakanties.....dan gaan er waarschijnlijk veel op vakantie?
    Eerst maar deze 2 data, hoe meer data hoe lastiger het wordt om er 1 te plannen!

4. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0

NOD Mei 2009

1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje & Lotte2005
    2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness
    3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc
    4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076
    5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29
    6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23
    7: Knorretje84
    8: Wgev & Mcellie & Chrash
    9: Caromama
    10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026
    11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje
    12: Ruby82
    13: Eefje09 & kiki24 & Nala79
    14: Alina & Smokey & Ricmar94
    15:
    16: Pearl29 & Niene & 3kats
    17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca
    18: Loontje4 & Kris34
    19: Mijs
    20: Laura28 & MamaT & Bink1976
    21: Krokodieltje & Lauw
    22:
    23: The Lady & Susan27
    24:
    25: Chelle & Jo86
    26: Sylcor & Cyntje
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

ZONDER DATUM:
    P26 & Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13

TESTMARATHON:

* 23 Mei: Susan27

* 10 Mei: Wgev

* ... Mei:

77 dames voor de ROZE HUMMER
    1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven,
    2 Cyclus van slag, .. vlindertje

LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
    Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu

Ik kom me ook in Mei melden, aangezien de :evil: :evil: vanmorgen zijn doorgezet. Deze ronde weer afwachten wat de Clomid gaat doen.

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    VRAAGJE:

Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken???

Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen.....

WIE IS ER VOOR???

nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur
    nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind
    nr 3) Crash (Gelderland)
    nr 4) Bolle Buik
    nr 5) Chicken1975
    nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend
    nr 8 ) Wgev (drenthe)
    nr 9) BB10 (brabant)
    nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur
    nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ;) :D )

Hoor graag van jullie!
    Liefs Knorretje84
    (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...)

Voorstel:

-20 juni (ik kan: nr 1 / 2 / 5 / 7 / 11 /
    (er gaan 5 meiden mee)
    -11 juli (ik kan: nr 1 / 2 / 5 / 6 / 7 /
    (er gaan 5 meiden mee)

Hierna beginnen de schoolvakanties.....dan gaan er waarschijnlijk veel op vakantie?
    Eerst maar deze 2 data, hoe meer data hoe lastiger het wordt om er 1 te plannen!

@ Ego; van mijn part spreken we beide keren af... ;)

6. gemke

gemke Niet meer actief

het positieve eraan is dat ik dan in elk geval wel weet dat mijn menstruatie klopt en dat ik dan legaal in mei zit hihihi zit hier nu een beetje illigaal aangezien nod in april is nu

7. Crash

Crash Actief lid

20 apr 2009
    148
    0
    0
    Ambtenaar
    Gelderland
    VRAAGJE:

WIE IS ER VOOR???

nr 3) Crash (Gelderland)
    nr 4) Bolle Buik
    nr 5) Chicken1975
    nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend
    nr 8 ) Wgev (drenthe)
    nr 9) BB10 (brabant)
    nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur

Hoor graag van jullie!
    Liefs Knorretje84

Voorstel:

-20 juni (ik kan: nr 1 / 2 / 3 / 5 / 7 / 11 /
    (er gaan 6 meiden mee)
    -11 juli (ik kan: nr 1 / 2 / 3 / 5 / 7 /
    (er gaan 5 meiden mee)

8. Kris34

Kris34 Niet meer actief

9. Crash

Crash Actief lid

20 apr 2009
    148
    0
    0
    Ambtenaar
    Gelderland
    * zucht * Waren we maar vast 2 weken verder.

Gisteren een boek gekocht Jouw zwangerschapsbijbel.
    Na het eten heb ik er heerlijk languit op de bank in mijn huispakje in liggen lezen.

Ik hoop dat we nog op tijd gelust hebben en niet te vroeg. Ik begin er steeds meer aan te twijfelen. Bij ons is het lastig om op tijd te klussen. Mijn man zit nog wel eens voor zijn werk een paar dagen achter elkaar ver weg. Dan komt hij 's avonds ook niet thuis. Ik twijfelde van de week ook al, maar kon er dus niks meer aan doen. Lastig als je door de weeks je ei hebt en vlak voor het weekend je ongi (zoals jullie het hier noemen). Zijn er meiden hier die dit herkennen? En hebben jullie tips? Ik vind het zo stom om voor een klusbeurt mijn man achterna te rijden naar zijn verblijfadres en dan een uurtje later weer naar huis te rijden. Zou misschien wel een oplossing voor ons probleem zijn.

Het leuke is dat ik 2 dagen voor moederdag ongi moet worden. Als het weg blijft wordt het wel een speciale moederdag hoor. Maar dat is met meerder dames hier. Maar dat zou wel erg ego zijn, zeker omdat dit eigenlijk pas voor ons de eerste echte ronde is.

Ik heb alles wel gelezen, maar ik ben nog even de namen bij de verhalen kwijt. Er is iemand die geopereerd moet worden. Heftig zeg, ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je snel daarna ook zwanger bent.

Voor de meiden die nog niet zo lang in de hummer zitten. Jammer dat jullie het in de vorige auto niet gelukt is en van harte welkom hier. Hopen dat een roze hummer en moederdag geluk brengen.

10. gemke

gemke Niet meer actief

@chrash: weet je welk boek je eens zou moeten lezen tis erg grappig en heel erg waar
    bevrucht van rebecka eckler http://www.bol.com/nl/p/boeken/bevrucht ... index.html
    ik heb deel 2 ook gelezen die heet uitgeteld het leven met een dictator van een paar maanden ofzo is de onderstaande titel daar van
    het leest superfijn en er zit veel humor in
    het gaat vooral over de kwaaltjes die je krijgt enz tis zo grappig en herkenbaar

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0

hihi heb ik ook eigenlijk. Ik weet niet waar ik nou hoor. Het kan 30 april of 1 mei zijn... hihi

12. gemke

gemke Niet meer actief

ja toen ik mijn spiraaltje eruit liet halen 9 april wist ik nog niks kwa nod
    dus toen maar aangemeld in mei ik dahct ik pak gewoon de laatste
    maar toen voelde ik mijn ei op 14 april dus toen zat ik dus eigenlijk nog in april met mijn nod 28 april moet ik ongi worden als ik tenminste gelijk heb (is ook mijn 1 trouwdag hihi)

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    [/quote]

Oeh! GEzellig! Je laat me aan iemand denken... ;)
    hier ben je op het goede adres als je met allemaal meiden wil kleppen die zwanger willen worden.
    De live testen die we natuurlijk in mei gaan mee maken. Die positief uit gaan vallen zullen natuurlijk geweldig zijn om mee te maken.
    Enne tja, ook nog een hoop geklep over heel veel andere dingen.
    Het is ook duidelijk dat iedereen heel erg mee leeft met elkaar. Wat erg plezant is. ;)

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Kris;
    Oh ja! DE kwaaltjes bespreken.... zoals waterige bulten enzow... leuk om te bespreken! ;)

15. Crash

Crash Actief lid

20 apr 2009
    148
    0
    0
    Ambtenaar
    Gelderland
    hahaha, als je humor wilt, moet je eigenlijk Krijg nou tieten van Claudia de Berij lezen. Die heb ik afgelopen weekend voor de 2e keer gelezen.

Bij de manueel therapeut was wel lachen gisteren. Hij vroeg of ik last had gehad van migraine. Mijn antwoord niet echt verbaasde hem. Hahaha, als mijn spieren zaten knettersvast. Heb maar opgebiegd dat ik al sinds december ben gestopt met de pil. Ik denk inderdaad dat mijn migraine aanvallen een stuk minder zijn geworden, terwijl ik het nooit aan mijn cylcus heb gelinkt. Terwijl hij na het kraken mijn nek aan het losmasseren was, voelde ik die in mijn rug aanspannen en verzuren. Moest op mijn buik en hij heeft mijn hele rug en nek losgemasserd. Oooooh, dat was lekker joh!!!! Ik kwam ook helemaal ontspannen thuis. Heb dan ook niet veel gedaan gisteravond. Daarom was ik gisteravond ook niet online.

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Loop achter! Kom wel spieken! Moet dingen doen arggg!

17. gemke

gemke Niet meer actief

oeh dan zal ik die eens gaan opzoeken lijkt em wel leuk die claudia is toch die caberatiëre toch??

18. gemke

gemke Niet meer actief

:oops: :oops: verkeerd geplaatst bericht whahahaha :) :)
    ik lach me ziek hier :) :)

19. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Hallo Dames
    Krijg nou de tieten was inderdaad erg leuk en van die caberatiere.
    Ik ga nu maar eens naar het werk (vergadering)..
    Tot vanavond XXX

20. gemke

gemke Niet meer actief

oeh succes met de vergadering
    tot vanavond

Deel Deze Pagina