Kan iemand mij op het lijstje van het uitstapje op 11 juli zetten want 20 juni kan ik echt niet. Thanx
in het kort: @tante: jeetje stroomschokken klinkt wel eng! @bink: oow meid, wat een tegenvaller, hopelijk heb je eind deze ronde gewoon weer een posi test en mag je 9 maanden zwanger zijn! @all: wat een geklep joh, heb niet alles bijgelezen @ego: hier best een beetje hoop eigenlijk (mag je natuurlijk eigenlijk niet denken...) heb namelijk vanaf maandag buikpijn, ook als ik bijvoorbeeld mn veters strik, voel ik een bal onderin mn buik..., gisteren had ik gespannend borsten, alsof ik weer moest voeden (voor de meiden die weten hoe het voelt) en ook af en toe hoofdpijn, en dat heb ik echt nooit... dus kortom, ik krijg hoop ik ga 30 april testen denk ik, vind ik wel een mooie dag, maar dan hoor ik eigenlijk in april, maar omdat mn nod wel in mei is, blijf ik lekker hier! hopelijk vindt iedereen snel zn ei, en gaan we succesvol klussen deze maand! dan kunnen we met zn allen door naar de januarimama's!
wat betreft het uitstapje... ik ben waarschijnlijk in de zomer 2 maanden weg ivm het werk van mn vriendje, ben dus ook beide data niet in het land...
oeh spannend ik duim voor je dat de test positief is 30 april ik denk er hier nu anders over vannochtend weer pijn in mijn rug bij het uitstappen uit het bed volgens mij heb ik dat elke maand net voor de nod dus denk dat het weer duveltjes gaan worden maar dan zit ik wel legaal in mei aankomende (1ste officiele) ronde
Goeiemorgen allemaal! @Surf: : Voetjes op de vloer he! Maaaarrrr, het klinkt best goed eigenlijk... T si natuurlijk nog veel te vroeg om echt iets te zeggen, maar ja who knows.. Zal voor je duimen! @Tante Mars: Hoop dat die operatie helemaal goed gaat en je daarna weer heel veel meer kans hebt om zwanger te worden. Het klitnk wel een beetje eng, maar ik heb ok wel eens gehorod dat die kijkoperaties verder best onschuldig zijn. Heel veel succes en sterkte in ieder geval! @Gemke: Je weet wat rugpijn kan betekenen he... Nog even wachten en wie weet. *duim duim duim* @Crash: Irritant dat je mannetje steeds weg is rond je ei. Ik zou het misschien even een paar cycli afwachten en kijken of het zo lukt. Goed zaad kan wel een paar dagen in bm verder leven en wac hten op je eitje. Mocht je na een paar maanden nog niet zwanger zijn dan zou ik toch overwegen om af en toe op en neer te reizen, want misschien houd z'n zaad het dan toch niet zo lang vol. Je zou ook kunnen overwegen om ovu-testen te gebruiken of te tempen om te kijken of je ei wel echt is wanneer je denkt dat ie is... @all: Oooh ik kna echt niet wachten tot ik ook allemala leuke boeken over zwanger zijn kan gaan lezen. wil het nu liever nog niet doen, want het voelt nu zo dubbel omdat ik al een tijdje bezig ben en het nog niet is gelukt... Verder: pfffff, ik had vanochtend onder de douche ineens kramp, echt heeeeeel heftig, trok helemaal door naar mn rug - kon echt even niets meer doen. En toen kwam ik natuurlijk heeel even in de verleiding om te denken aan ....Maar ach ik zit pas op 3 dagen na mn ei en ik heb ook behoorlijk last van mn darmen, dus ik denk eerder dat het door die darmen komt. Dus no worries, hier is nog geen lijm nodig Tralalalalalaaaa
ooo nee, positief blijven hoor! [-X mssn had je verkeerd gelegen vannacht ofzo... ik hoop zo ontzettend dat het niet je duivels zijn die in aantocht zijn!! ik ga meteen voor je duimen! *duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim* [-o< [-o<
********************************* ********************************* ********************************* *********************************
Jaaaa *vang vang vang vang vanger de vang vang vang vanger van de vang vang vang vang vang vanger de vang vang vang vanger van de vang vang vang vang vang vanger de vang vang vang vanger van de vang vang vang vang vang vanger de vang vang vang vanger van de vang* Sjoooo, dat moet helemaal goed komen 5 mei Dank je Flex en geniet lekker verder van je zw (maar dat is vast geen probleem)!
tja hier betekend rupijn vaak ongi tuurlijk hoop ik dat de duveltjes weg blijven maar aangezien ik verder niks meer voel ook op de tepels na dan rugpijn houd overigens niet aan hoor tis alleen sóchtens even als ik uit bed ga
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind nr 3) Crash (Gelderland) nr 4) Bolle Buik nr 5) Chicken1975 nr 6) Kris34 (als ze in het land is ) nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend nr 8 ) Wgev (drenthe) nr 9) BB10 (brabant) nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur nr 11)Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ) Hoor graag van jullie! Liefs Knorretje84 (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken??? Voorstel: -20 juni (ik kan: nr 1 / 2 / 5 / 7 / 11 / (er gaan 5 meiden mee) -11 juli (ik kan: nr 1 / 2 / 5 / 6 / 7 / 9 / (er gaan 6 meiden mee) Hierna beginnen de schoolvakanties.....dan gaan er waarschijnlijk veel op vakantie? Eerst maar deze 2 data, hoe meer data hoe lastiger het wordt om er 1 te plannen! @ Ego; van mijn part spreken we beide keren af... @ Ego 2 ben ff aan het gluren... ik doe verder niets.... hihi
hmm, dan blijft het weer afwachten, we moeten altijd maar afwachten, en dat is soms zoooooooooooo moeilijk! nou ja, nog een weekje en dan weet je meer! (ik blijf stiekem duimen )
@Gemke: maar sommige ongiklachten kunnen ook een zw betekenen en rugpijn is daar volgens mij toch echt 1tje van (google maar). Maar ja, het kan natuurlijk ook gewoon betkenenen dat die verdomde wel weer komen. Ik zal in ieder geval heel hard voor je duimen dat ze wegblijven! Het lijkt me trouwens wel een relaxed idee dat je al 4 kindjes hebt en dat je dus weet dat het gewoon wel goed zit bij jullie. Dat betkent natuurlijk niet dat je per se heel snel en gemakkelijk zwanger zult worden bij deze, maar je weet in ieder geval dat het bij jullie zekers kan
ja is ook een fijn idee hoewel hoe oude je word hoe langzamer het schijnt te gaan en je weet natuurlijk nooit of er iets veranderd in je lichaam in de tussen tijd ach idd heb er 4 rondlopen dus ik maak me ook geen zorgen hoor
Ik heb nog geen kwaaltjes... Winderigheid... maar dat kan ook van de knoflook zijn die ik gister in mijn eten had... Kan ik niet zo goed tegen. hihi