weet je stiekem probeer ik gewoon te denken dat het niet raak is als het dan wel waar is dan is dat alleen maar een grote verassing en dan maak ik mezelf in de tussentijd niet zo gek snap je
ja ik snap het wel, ik wou dat ik dat kon haha, dat gaat me natuurlijk niet lukken, maak mezelf nu al gek, haha, en het duurt nog een week. maar ik vind het echt heel knap als je het wel kan! en ik hoop ook dat de verrassing volgende week super is en dat je lekker een posi test hebt!
nee niet als iedereen me van het tegendeel probeert te overtuigen whahahahaha lol hihihi sorry word een beetje melig
hahaha geeft niet hoor surf tis wel grappig net als je denkt nee ik ben niet zwanger roepen er mensen amar dat is ook een sympthoom hoor en whoppa zit je weer terug in de gekmakkerij zo makkelijk gaat dat dus hihihi maar dat is dus ook wel weer leuk beetje gezonde spanning maar meiden ik ben er weer effe vantussen ga effe met de twins en mannetje op pad boodschappen halen de kasten zijn weer leeg dus moet weer effe vullen hiero tot laterzzzzzzzzzzzzzzz
Heej, heb even mn symptomen opgezocht toen ik bij de eerste wist dat ik zwanger was, had ik ze gepost bij eerste zwangerschapssymptomen... Kijken of er iets overeen komt door surf op di sep 11, 2007 10:01 am joepie, ik mag het er ook bij schrijven! Dit waren mijn symptomen: -buikkrampen (al 10 dagen, vooral rechsonder) -af en toe hoofdpijn (heb ik normaal nooit) -heb het gevoel dat ik verhoging heb -puistjes -ben errug labiel -pijnlijke tepels (al 10 dagen, normaal stopt het na 2/3 dagen) -moe! -kan geen autogordel verdragen op mn buik -opgezette buik, lijk soms wel 5 maanden zwanger (mn broek past dan bijna niet dicht) -af en toe lage rugpijn maar wat voor mij het duidelijkst was is dat ik een paar dagen voor mijn nod krampen kreeg onderin mn buik bij het klaarkomen, voor mij was dat (samen met een heel goed gevoel al de hele maand) het bewijs waardoor ik het eigenlijk al wist... -de buikpijn -de hoofdpijn -gevoel van verhoging rest nog niet, mssn komt dat nog... [-o< [-o< [-o< ooow maak mezelf lekker gek haha #-o
@Surf: Rustig aan he, voetjes op de vloer! Je symptoompjes klinken best wel posi, maar je weet het, het zegt gewoon nog niet zo heel veel zo vroeg. Spannend, ik ben in ieder geval aan het duimen! @Muurtje: Dat knoflook probleem ken ik maar al te goed . Ik ben een beetje een knoflookjunk en dat is niet altijd even handig, hihi @Gemke: Helaas werkt denken dat het niet zo is, bij mij ook vaak niet zo goed. Ik denk namelijk meestal dat het niet zo is (en het is meestal ook niet zo ), maar toch krijg ik de kriebels. Vorige maand wist ik zeker dat het niet raak was en toch heb ik 2 dagen voor mn NOD getest . De weinige maanden dat ik er wel een goed gevoel over heb gingen eigenlijk nog makkelijker en sneller voorbij dan al die maanden dat iik er geen goed gevoel over had. Tja, conclusie ik moet er eigenlijk helemaal maar niet aan denken - niet posi of nega, maar ja T IS ZO MOEILIJK!!!
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev & Mcellie & Chrash 9: Caromama 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 19: Mijs 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor & Cyntje 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei: Susan27 * 10 Mei: Wgev * ... Mei: 78 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu Zo heb de lijst maar weer ff naar voren gehaald(en gelijk het aantal gecorrigeerd), dan is de kans iets groter dat we echt steeds de laatste gebruiken
zoo ik ga aan het werk, paar uurtjes maar, lekker! maar wel even goed, even gedachten op iets anders. En ja, ik sta nog op de grond met beide benen nog wel, maar tis wel moeilijk!!!
Hallo dames, Ik heb een vraag. Ik heb een onregelmatige cyclus, waardoor ik nu aan het twijfelen ben wanneer mijn ei komt. Volgens de banner van zwangerschapspagina heb ik morgen mijn eisprong, maar volgens menstruatiekalender.net heb ik pas op 28 april mijn eisprong. Wat is het nu? Ik ben inmiddels bezig met ovulatie testen, maar ik zie nog niets.
Ik ga even opzij zodat de dames kunnen vnagne die al langer bezig zijn. Ik wil graag zwanger worden aar het zijn er zoveel hier die ik het ook van harte gun. @Nana, dank je voor je tips. Ik ga zowieso vanaf mjin volgende ongi temperaturen. Tja, misschien wel een goeie om het dan eerst nog even een paar maanden aan te zien. Kan ik nog even wat rust krijgen voordat we echt heen en weer gaan rijden. Ach ja over een paar maanden (september) gaan we toch 5 weken op vakantie, dus misschien kan daar beter geklust worden. @Mcellie, ik zou het zeker voor het onzekere nemen en op beide sprongen gokken en doelgericht klussen. Het vrouwelijke lichaam en alles wat erbij komt kijken is wat dat betreft geen exacte wetenschap.
Zo ik kom ook affe spieken en zie dat het bij veel dames eitijd is, dus de klusplanning wordt weer bovengehaald! @sufr: ik duim gigaaaaaaaaaaaantsich hard dat de kleine uk van flex 3 maandjes later een leuk neefje/nichtje krijgt Heb niet veel tijd om verder te reageren, moet seffes weer gaan werken. Ivm de meeting, is beetje moeilijk voor mij, beetje ver Maar maak er een lollige dag van met lekker veel fotootjes!
Nou, helaas..........ik moet verhuizen van de NOD april naar de NOD mei.......... Wil iemand mij op de lijst zetten? Ik verwacht in principe dat mijn NOD op 22 mei is??? Succes iedereen die al in spanning zit!!!!
@Muurtje, ik kan beide data. Ik had het al een keertje ingevult, maar is dus van het lijstje gevallen.
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev & Mcellie & Chrash 9: Caromama 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 19: Mijs 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw 22: Qweenie 23: The Lady & Susan27 24: 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor & Cyntje 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei: Susan27 * 10 Mei: Wgev * ... Mei: 79 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu je staat er op qweenie en welkom en veel succees deze maand