ik ga dat ook eens zoeken die eerste zwnagerschapssympthomen ik heb daar volgens mij ook geschreven toen ik van de jongens zwanger was
hihi ik zit op beeld je sterretje weg te poetsen d8 dat het een vuiltje was haha omdat die zwart was hihi genieten begint beetje te komen
ha ik heb mijn bericht ook terug gevonden zal het hier ook effe neerzetten gek om trug te lezen trouwens is al zolang geleden voor mij weer nouja ruim 2 jaar hihihi nou eindelijk ik mag hier ook wat zeggen mijn sympthomen die ik vantevoren merkte waren hele pijnlijke tepels rest van de borsten viel wel mee 1 keer duizelig geweest na teveel doen veel plassen snachts er voor uit moeten wat ik normaal nooit had oh en trek echt veel trek dat was het wel zo´n beetje succes voor diegene die zwanger willen worden en wat denk je heb ze allemaal weer aaaarrrggghhh word ik dadelijk ook nog gek hoezo sta je dan voor joker als je niet zwanger blijkt toch
Ik mag hier straks ook weer meeschrijven! Ben een paar dagen geleden gestopt met de pil en wacht nu op mijn ongi, zodra die er is, weet ik ook wanneer mijn NOD zal zijn en kan ik ook op de lijst (als dat mag ). Vind het weer helemaal spannend!
Oeh Gemke, wat leuk! Op naar nummer 5 Die symptomen... pfff... het enige wat ik nog weet is dat ik pijnlijke borsten had en helemaal geen trek, kreeg met moeite een hap door mijn keel en dat was trouwens met beide zwangerschappen zo! Blijkt toch voor iedereen anders he!
vruchtbaar slijm is dat slijm wat je tussen 2 vingers kan uittrekken en dat dus tussen 2 vingers blijft zitten meestal net voor je ei
ja dat is de ellende iedereen is anders en toch vergelijken we alles met elkaar hihihi maffe wezenz zijn we toch he
Ben benieuwd hoe het nu zal gaan bij ons... van Assia* was ik in de eerste ronde spontaan zwanger en bij Ana-Lucia lukte het niet meer en hadden we IUI nodig... nu willen we toch eerst weer op natuurlijke wijze proberen voor we weer de MMM in gaan.
@kirby: assia is een vlindertje begrijp ik wat erg meis mag ik vragen hoe dat komt was dat al tijdens de zwangerschap of later als je niet wil antwoorden mag dat hoor begrijp ik ook
Ja mijn lieve meisje is een vlindertje, ze is geboren na goed 23 weken zwangerschap en heeft het helaas niet gehaald. Ze heeft een klein half uurtje geleefd en is gestorven in mijn armen.
och toch pff ben er effe stil van hoop toch niet zoiets ooit mee te maken jee maar jullie hebben het wel een plekje kunnen geven dat is mooi ze is en blijft toch een deel van jullie gezinnetje prachtige naam ook
@MCellie: ik ken menstratiekalender niet, maar ik zou zeker niet van de ZP banner uitgaan! Om eerlijk te zijn zou ik van geen enkele site uitgaan, want dit zijn slechts schattingen voor de gemiddelde vrouw. zolang je ovu testen nog heel licht zijn denk ik dat je eitje er nog niet zit aan te komen, maar je kunt voor deze kerheid ook je slijm en /of baarmoedermond chekcn. (doorzichtig en dradderig slijm en hoge zachte bm duidden op naderend ei) en ondertussen natuurlijk zoveel mogelijk om de dag klussen, just in case Succes! @Crash: vakantie lijkt mij een perfecte gelegenheid om een beebje in elkaar te zetten, hoewel een paar maandjes eerder natuurlijk ook niet kwaad zou kunnen @Kirby: wat een ontezettend verdreitig verhaal van je vlindermeisje . Wat moet dat vreselijk moelijk voor jullie zijn geweest! IK hoop dat je snel weer zwanger mag zijn, heel veel sterkte! @Qweenie: Balen meis . Jammer dat de je weer hebben gevonden, maar heel veel succes in mei! @Flex: @arka: draderig, rekbaar, doorzichtig slijm is vruchtbaar, hoe dikker, hoe minder rekbaar en hoe minder doorzichtig is hoe minder vruchtbaar. Niet iedereen heeft elke maand het allervruchtbaarste slijm, dus als het een beetje doorcihtig en draderig is kan dat ook betekenen dat er een ei aan komt.
hoi dames hoe is het hier heb nog tot heden niks meer gevoeld alleen de boobies pijn ben nu lekker aan het koken bami met kip daar hadden de kinderen trek in ik niet zozeer later op de dag muffien maken met ze. ik ben het wachten ook bui gister op het feestje was er een meid die moet over 2 weken bevallen en een vriendin van mij is ook opgenomen omdat ze ook in mei moet bevallen ze had wat harde buiken en ook veel pijn dus wie weet komt het kindje eerder alle twee voor een jongen.
Kirby jeetje wat een verhaal vindt het zo erg maar ze zal altijd een deel uitmaken in jouw gezin en in je hart ik was mijn zoon ook bijna op 26 weken verloren maar god zij dank bleef hij nog zitten hij werd toen ook op 34 weken geboren. meid ik hoop dat alles goed met je gaat het is nooit leuk om zo iets mee te maken
Hallo allemaal. 'Helaas' rijdt ik ook mee in de Hummer. Ik zal mijzelf even voorstellen. Ik ben 39 jaar en heb 3 kinderen: twee meisjes (4 jaar en bijna 3 jaar) en een jongetje (wordt deze week 1 jaar). Op 1 april jl. heb ik een MK gehad na een zwangerschap van 12w5d. Ik hield na de MK er rekening mee dat het wel enige tijd zou kunnen duren voor mijn cyclus weer op gang zou komen, maar ovulatietesten toonden aan dat ik rond 21 april mijn eisprong had. Ik ga er dan gemakshalve maar even vanuit dat 5 mei mijn NOD is. Nu zit ik dan maar op het wachtbankje, hopelijk niet al te lang.
ik wil hier ook mee doen wij zijn vanaf deze maand aant klussen voor een brusje mijn NOD is vermoedelijk 4 mei