NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev & Mcellie & Chrash 9: Caromama 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 19: Mijs 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw 22: Qweenie 23: The Lady & Susan27 24: 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor & Cyntje 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei: Susan27 * 10 Mei: Wgev * ... Mei: 81 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu Tihany, je staat erbij heel veel succes! Mammie: wat vreselijk naar dat je een mk hebt gehad . echter wel fijn dat je cyclus zich toch zo snel weer heeft hersteld. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag worden! Veel sterkte!
Dames, Heb mijn curretage net gehad!! Voel me weer helemaal prima. Zat er vanaf 9 uur en mocht pas vier uur weg. Maar het vloeit lekker. De gyn heeft aangegeven gedurende het bloedverlies geen gemeenschap te mogen hebben, doe ik sowieso nooit. Daarna mag ik weer aan de slag. De baarmoedermond is dan gesloten, zodat de kans op infecties nie anders dan normaal is. We gaan dus mee in de hummer. Kan wel zo zijn dat mijn cyclus na deze curretage iets anders is. We wachten het af en we gaan uit van 20 mei. Hoop snel weer zwanger te zijn!!!
Hallo, Ik wil ook graag meedoen met de nod lijst van mei. Mijn nod is 7 mei. Hoe kan ik me erbij plaatsen? gr Vlinder
Ha meiden, ik ben net terug en nog erg groggie van de narcose. mijn kaak doet zeer en het lijkt of mijn kiezen niet meer op elkaar passen. mijn hele mond is verdoofd dus alles wat ik wil drinken loopt er meteen weer uit lekker joh. Gelukkig bloed het niet erg. Ik ben nu wel erg duizelig en ga zo weer op de bank liggen. Hopelijk heeft het geen effect op mijn ei, dat ie later komt ofzo. ik meld me wel weer als ik fatsoenlijk na kan denken! gr bb
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 & vlinder29 8: Wgev & Mcellie & Chrash 9: Caromama 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 19: Mijs 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw 22: Qweenie 23: The Lady & Susan27 24: 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor & Cyntje 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei: Susan27 * 10 Mei: Wgev * ... Mei: 81 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind nr 3) Crash (Gelderland) nr 4) Bolle Buik nr 5) Chicken1975 nr 6) Kris34 (als ze in het land is ) nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend nr 8 ) Wgev (drenthe) nr 9) BB10 (brabant) nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur nr 11)Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ) Hoor graag van jullie! Liefs Knorretje84 (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken??? Voorstel: -20 juni (ik kan: nr 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 7 / 11 / (er gaan 7 meiden mee) -11 juli (ik kan: nr 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 9 / (er gaan 8 meiden mee) Hierna beginnen de schoolvakanties.....dan gaan er waarschijnlijk veel op vakantie? Eerst maar deze 2 data, hoe meer data hoe lastiger het wordt om er 1 te plannen! ER KUNNEN NOG MEER BIJ....
Pas op!!!!!!!! Slijmerig bericht!!!!!!!! Niet voor gevoelige lezers Ik ben een beetje in de war. Ik heb plots enorm veel slijmverlies. Maar niet doorzichtig. eerder wit. en veel. Ik denk dat ik dat altijd heb na m'n eisprong, of was het nu voor? ben een beetje in de war. Ik dacht dat ik zaterdag doorzichtig rekbaar verlies had, nu is het duidelijk anders.... en nog steeds ongi pijnen en missellijk als ik mij heb moeten haasten ik zal de duivels mogen verwachten denk ik
Mammie, hoop dat je snel weer zwanger bent! Knuffel voor jou! En MamaT, voor jou ook een hele dikke knuffel, die zal je ook wel kunnen gebruiken na je curretage. BB10, bij de tandarts geweest? Auwie, ik moet volgende week ook al weer! Sinds daarnet verlies ik oud bloed, moet ik dit dan als het begin van mijn menstruatie rekenen? En dus hierop mijn NOD baseren? Of wachten op helder bloed?
hoi meiden, @ alle nieuwe mei-nodders, jammer dat jullie mee moeten maar toch hartelijk welkom @ arka... sjah dat slijm he... heb ik ook gehad na m'n ei. Normaal is vruchtbaar slijm doorzichtig en rekbaar, maar het mijne is toch een beetje wittig en rekbaar (licht wit). Als het echt wit-wit is denk ik ook dat je ei al geweest is en dan is het gewoon "geduldig" afwachten @ kirby, je mag pas beginnen tellen vanaf herlder rood bloedverlies @ bb10? (ja toch he?) kom maar lekker terug als je hoofdje weer verdoving-vrij is @mamaT, wat knap van je dat je er zo positief tegenover staat, respect! @ego; ik ben gewoon compleet geradbraakt... amai! een hele dag sleuren op school voor de opendeurdag... tafels, stoelen, sokkels, alles moest verhuizen naar de 2de verdieping. *au mijn rug!* Eigenlijk mag ik dat niet doen van de dokter maarja, het is mijn stage en ik wil niet flauw overkomen. Resultaat: zal wel 2 weken pijnlijke rug en nek hebben nu *dom* Ahja... ik krijg vast goede puntjes op m'n verslagen liefs!
Haha, 't is hier net zo, al drie keer zwanger geweest en weet nu nog niet wat telt als de eerste dag van de ongi.
hallo allemaal!!!!! * even ego hoor * ik ben echt super blij ik denk (weet het bijna zeker) dat mijn cyclus officieel niet meer in de war is. mijn vorige cyclus was 27 dagen, ik dacht echt, dat is wel kort. maar nu komt mijn ei eraan, mijn ovutest is bijna positief!!!! oh, ik ben zo blij eindelijk 2 cyclussen achter elkaar die het zelfde zijn!!! hopen dat het zo blijft nu, nou ja, liever zwanger natuurlijk liefs * einde ego *
TheLady, de vorige keren wist ik het ook allemaal maar nu haha... zwangerschapsdementie is denk ik blijvend hier Jeuj WGEV, haha succes met je ei