@wgev.. gek he hoe blij je van zoiets kan worden? had het ook vorige cyclus toen ik ontdekte dat ik zeer duidelijk m'n ei gevoeld had "een kinderhand is gauw gevuld" @ kirby... die dementie was voor de goede zaak! Leve de zwangerschapsdementie! @ mezelf; ik krijg trouwens altijd zo'n commentaar van m'n vriend dat ik de raarste feiten onthoud maar niet wat de hoofdstad van Noorwegen ofzo is... hahah, ja, dat zoek je toch gewoon op!? hij heeft een dikke baaldag vandaag... pedaal van z'n fiets geschoten, gevallen. Brief in de bus met belastingen van jaar 2007= 1600 ... erg he, allemaal door zijn vorige werkgever die foefelde met zijn statuut.
Zo heb weer bijgelezen, wat kunnen julloe kletsen op zo'n mooie lente dag zeg. Denk idd dat mijn banner klopt en dat ik eerdaags mijn ei zal hebben. De steken die ik vanmorgen had waren na een uurtje weer weg. Verder geen last meer gehad vandaag. Beetje zeurderig gevoel maar verder niks
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier, zou ook graag meegaan in de roze hummer, maar weet niet hoe, zou iemand dat voor me willen doen? Mijn nod is 3 mei, dankje groetjes Manu
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc & Manu74 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 & vlinder29 8: Wgev & Mcellie & Chrash 9: Caromama 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 19: Mijs 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw 22: Qweenie 23: The Lady & Susan27 24: 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor & Cyntje 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei: Susan27 * 10 Mei: Wgev * ... Mei: 81 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu Manu je staat er bij!
He muurtje alles goed vandaag? Begin je hem al een beetje te knijpen of valt het mee? Wanneer ga je testen??
Nee een klein trosje zat er nog in. EEn hele bak is een beetje te veel van het goede he. Ach een matuurlijk lakseermiddel ook niet verkeerd zo af en toe
goed krampjes beginnen te komen We klussen gewoon verder hoop dat mijn banner klopt endat ik zo. mijn ei heb Verder met SBO kids fietsdag gehad vandaag 10 km gefietst met kids van 5-7 jaar die bijna nooit fietsen Dus dat was een hele opgave maar wel super leuk. En met jou?
jaaah dat lijkt me wel een opgave jeetje... Geen ongelukken? Het komt, het komt, je lieve goed EI... *zing* Ja hier ook alles ok... wel erg moe, opendeur enzo he. En voor de rest... ah niks speciaal he klussen, stage, eten, klussen, slapen, eten, stage
Nee geen ongelukken gehad. We gelachen ze vonden het super spannend om over de spoorweg overgang te fietsen en onder het viaduct door. Hele gewone dingen die je nooit doen
dat is echt knap dat jullie die kinderen zo'n dingen kunnen laten doen... zullen ze vast veel plezier aan hebben!!! goed susan!
Haai Ladyjoey!! Voeten van mij zitten momenteel IN de grond... zo... de nod-politie mag eerder eens aan Surf haar oren komen trekken Hoe gaat het? liefs
Ja ze vonden het super leuk. Een hele ervaring ook voor mij. Zulke dingen zijn voor ons heel gewoon maar deze kinderen maken dat niet vaak mee. Gaan met het busje naar school en thuis krijgen ze soms te weinig aandacht laat staan dat er met ze gefietst word.
hey hey, was nog vergeten te zeggen dat ik van 4 mei naar 3 mei mag... had me misrekend... is mn eerste ni ongi dag haha... en moet t de 2e worre als t goe is...
hahahaha, mij alles oke hoor ATTENTIE ATTENTIE, POLITIEBERICHT!!!! SURF MELD U!!! NAMENS DE NATIONALE NOD POLITIE VAN REGIO ZWANGERSCHAPSPAGINA SPREEK IK!!! U ZULT ZICH NIET VOOR UW NOD LATEN VERLEIDEN DOOR EVENTUELE VERMEENDE KLACHTEN OF HET NEMEN VAN VERSCHILLENDE TESTEN, VAN VERSCHILLENDE MERKEN, OP VERSCHILLENDE TIJDSTIPPEN, EN VOORAL GEEN MEERDERE PER DAG!!! ZOWEL, DAN ZULLEN WE U MOETEN AANHOUDEN EN IN DE GORDEL OP DE ACHTERBANK VAN DE HUMMER MOETEN ZETTEN, TOTDAT UW NOD IS AANGEBROKEN. EINDE POLITIEBERICHT