NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bollemieke

bollemieke Actief lid

18 dec 2008
    236
    0
    0

Zal er helaas niet bij kunnen zijn is beetje ver voor mij ben van W Vlaanderen
    Maar maak er een gezellige dag van en vergeet geen fotkes te nemen zodat wij ook beetje kunnen meegenieten .

Groetjes Mieke

2. Crash

Crash Actief lid

20 apr 2009
    148
    0
    0
    Ambtenaar
    Gelderland
    Mij maakt het eigenlijk niet zo veel uit waar de meeting wordt gehouden. als het gezellig wordt, dan ben ik er bij.

Heb vanmorgen het gevoel dat ik ongi moet worden, maar dat moet pas donderdag. Zal toch niet nestelen zijn? Zou wel erg snel zijn. [-o< dinsdag ei-pijntjes gehad. AAAH, zit mezelf echt helemaal gek te maken.

Gisteravond tijdens het etentje zat iedereen me gek aan te kijken dat ik geen bier dronk. Daar had ik al rekening mee gehouden, dus was met de auto gekomen. Goed excuus om al het bier af te slaan. Nee, moet rijden [-X .

Gisteravond met een vriedin om msn gezeten, is de vriendin van de beste vriend van mijn man. Ze is 5 mei jarig. Ik moet 7 mei ongi worden. Ze geeft haar verjaardag daarna en ze wil antwoord op haar vraag, is het raak? Wel lekker dat je met iemand die zo dicht bij staat daar over kan ouwehoeren.

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou meiden alleen even bannercheck, moet naar mn werk...
    lekker laatste dagje van de week en dan weer 4 dagen weekend, heerlijk!
    fijne dag iedereen!
    tot later!

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo!
    DE tweeling is geboren! En ze zijn stabiel! Joepie!!
    Met tweeling gaat het goed en met mijn vriendin ook!

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Crash, sorry meid, ik wou jou en je man (niemand overigens) overstuur maken hoor met mijn verhaal!

Fijn dat je iemand in je omgeving hebt waar je lekker mee kan kletsen over zwanger worden e.d..

Bollemieke, jij ook uit West-Vlaanderen! Leuk :D

Muurtje, fijn dat alles goed gaat met de tweeling en je vriendin!

Ik wacht op mijn ongi... dan weet ik m'n nod en kan ik m'n banner ook aanpassen.

6. gemke

gemke Niet meer actief

hey wat goed meis
    ziejewel het komt allemaal goed
    gefeliciteerd
    en hoe heten ze ???

7. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    :) die is goed

8. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    Overzichtje!

Arka - 25 jaar - tweede kindje
    BB10-34 jaar-eerste kindje
    Bianca75 - 34 jaar tweede kindje
    1985Breezer - 23 jaar - eerste kindje
    Crash - 32 jaar - eerste kindje
    Gemke- 29 jaar - vierde kindje officieel dan he ;)
    Jo86- 22 jaar - eerste kindje
    Kirby - 26 jaar - derde kindje
    Knorretje84 - 24 jaar - eerste kindje
    Laura28 - 28 jaar- eerste kindje
    Lieselke - 25 jaar - eerste kindje
    Line77 - 31 jaar - derde kindje
    Mariska165 - 26 jaar - eerste kindje
    Miza - 26 jaar - tweede kindje
    Muurtje - 32 jaar - eerste kindje
    Nana33 - 29 jaar - eerste kindje
    Niene- 27 jaar - eerste kindje - ronde 4
    Ricmar94 - 36 jaar -eerste kindje
    Surf - 26 jaar - tweede kindje
    Wgev - 21 jaar - eerste kindje
    Susan71 - 37 jaar - tweede kindje
    Susan27- 27 jaar- eerste kindje
    tihany - 28 jaar -tweede kindje

(op alfabetische volgorde)
    eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje

9. Crash

Crash Actief lid

20 apr 2009
    148
    0
    0
    Ambtenaar
    Gelderland
    Ik was niet erg overstuur, ben van de week toch al wat emotioneel ingesteld. Begon gisteren ook te huilen toen mijn man thuis kwam, normaal ook geen last van. Met zulke verhalen besef ik me weer dat het niet vanzelf gaat en dat het ook anders kan, helaas. ik vind het trouwens erg knap dat je het met ons kan delen.

Ik ben trouwens misselijk. Snap niet waar het van komt, misschien wel spanningen, alles wat ik er aan doe, werkt averechts, tenminste dat denk ik. Hoop dat het gauw 7 mei is. Dat is de dag dat ik anders ongi wordt. Zat net in een vergadering en vroeg aan een collega of hij het ook warm had, kreeg meteen naar mijn hoofd, ben je zwanger of zo. Hahaha, natuurlijk ontkennen he. Nee joh, hoe kom je daar nou bij.

Oh ja, bijna vergeten, wat ego. Muurtje, gefeliciteerd met de 2-ling van je vriendin. Wat gweldig dat ze allebij stabiel zijn. Ben natuurlijk wel benieuwd naar de namen. en j/m?

10. Love Child

Love Child Actief lid

21 jul 2008
    152
    0
    0
    Noord Holland
    Hi meiden,

Kan ik op de lijst voor de 22ste?
    Alvast bedankt en succes iedereen met zwanger raken!

11. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    muurtje gefeliciteerd, is het allemaal gelukkig toch nog goed afgelopen. ik ben idd ook nieuwsgierig, vertel vertel, j/m en de namen!!! :D

nou mij ovutest van vandaag kan volgens mij niet positiever!!

o, ja. voor de meiden die het leuk vinden. omdat er veel meiden waren die net als mij, blij waren dat mijn poesje er weer was, heb ik een paar foto's van haar in mijn album gezet. whuhahaha, weet je ook wat voor kop er achter al dat kattenkwaad zit :) :)

liefs

12. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    VRAAGJE:

Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken???

Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen.....

WIE IS ER VOOR???

nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur
    nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind
    nr 3) Crash (Gelderland)
    nr 4) Bolle Buik
    nr 5) Chicken1975
    nr 6) Kris34 (als ze in het land is ;))
    nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend
    nr 8 ) Wgev (drenthe)
    nr 9) BB10 (brabant)
    nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur
    nr 11)Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag
    nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie
    nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ;) :D )

Hoor graag van jullie!
    Liefs Knorretje84
    (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...)

Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken???
    Voorstel:

-20 juni (ik kan: nr 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 7 / 8/11 /
    (er gaan 8 meiden mee)
    -11 juli (ik kan: nr 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 /8/ 9 /
    (er gaan 9 meiden mee)

Hierna beginnen de schoolvakanties.....dan gaan er waarschijnlijk veel op vakantie?
    Eerst maar deze 2 data, hoe meer data hoe lastiger het wordt om er 1 te plannen!

zo, ik had al gezegd, dat ik een nieuwe baan heb, en dus niet gelijk al weer dagen vrij kan vragen, maar ik weet zeker dat ik 1 van deze dagen wel kan, volgens mij ben ik wel de jongste die meegaat?! en die foto's (bollemieke) dat komt wel goed.

13. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    hoi meiden, ff een blitzbericht... temp is wel heel erg omhoog vandaag.. maarja heb ook wel een uurtje langer geslapen en had het warm in bed!
    nja... afwachten he :)

tot vanaaaf!

liefs

14. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    goeiemorgen meiden!

@Wgev: Ahhhhh wat een schatje! Ik schrok me trws rot gisteravond. Rond 9 uur stond er een buurman aan de deur met de mededeling dat ie dacht dat ie onze kater buiten had gezien (grote rode kater) en aangezien onze kat nooit buiten kotm en hier behoorlijk wat verkeer is, betekent dat niet veel goeds. Ik helemaal in paniek naar buiten rennen en als een kip zonder kop z'n naam rondschreeuwen...terwijl mn mannetje binnen ging checken waar ie was. Gelukkig bleek dat ie zich in de kast had verstopt en dat het dus een andere kater was. Ooooh wat was ik blij en opgelucht. Kon me eigenlijk ook niet voorstellen dat ie buiten zou zijn, want we zijn altijd supervoorzichtig!

@Muurthe: super fijn dat alles goed is gegaan met de tweeling van je vriendin!

@Lovechild: ik zal je er zo wel ff bijzetten.

nou sinds die krampen van gisterochtend helemaal niets meer gevoeld hoor :( . Zelfs geen pijnlijke (*)(*) deze ronde (is op zich natuurlijk niet zo erg ;) ).

15. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0

NOD Mei 2009

1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje & Lotte2005
    2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness
    3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc & Manu74
    4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany
    5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69
    6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23
    7: Knorretje84 & vlinder29
    8: Wgev & Mcellie & Chrash
    9: Caromama
    10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026
    11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje
    12: Ruby82
    13: Eefje09 & kiki24 & Nala79
    14: Alina & Smokey & Ricmar94
    15:
    16: Pearl29 & Niene & 3kats
    17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca
    18: Loontje4 & Kris34
    19: Mijs
    20: Laura28 & MamaT & Bink1976
    21: Krokodieltje & Lauw
    22: Qweenie & Love child
    23: The Lady & Susan27
    24:
    25: Chelle & Jo86
    26: Sylcor & Cyntje
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

ZONDER DATUM:
    P26 & Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13

TESTMARATHON:

* 23 Mei: Susan27

* 10 Mei: Wgev

* ... Mei:

84 dames voor de ROZE HUMMER
    1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven,
    2 Cyclus van slag, .. vlindertje

LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
    Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu

16. BB10

BB10 Niet meer actief

HE meiden ff snel een vraagje: hoeveel dagen voor je ei heb je vruchtbaar slijm?
    Is dat 1 dag en dan je ei of kan dat een paar dagen voor je ei al zijn?
    Ik heb "eindelijk" vruchtbaar slijm(gisteravond) en niet zo'n beetje ook (hele klodders)
    SORRY voor de details :oops:
    Alvast bedankt voor jullie antwoord!
    grBB

Muurtje tante Gefeliciteerd!

Joey gaaf berichtje!

Nana das schrikken zeg zo zou ik ook reageren als ik dacht dat er een van mij buiten zou lopen.

Wgev wat een schatje.

The lady rustig afwachten he ;)

17. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    oeps

18. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    nana33

whuhahaha, zo ging dat bij mij dus ook. ik was er zo flauw van, dat ik niet eens naar school ben geweest. nou gelukkig zat ie nog lekker binnen. verstopt in de kast, hij zag jou zeker buiten rond rennen, zal wel gedacht hebben, is dat mijn baasje???? :confused: :confused: nu het lekkere weer eraan komt, is het altijd nog meer oppassen dat ze niet weglopen

en wat die krampje en zere (.)(.), het zegt nog niks he, misschien zijn ze er morgen wel weer. vervelend he, die wachtdagen. hahaha moet je mij nu horen, mijn ei is nog niet eens geweest, en ben die wachtdagen nu alweer flauw. als ik kijk naar de meiden die in de hummer zitten, zijn er toch (te) veel die al lang bezig zijn, zou dan deze maand toch desupervruchtbareiedereengaatzwangerwordenmaand worden, zal wel heel mooi zijn

19. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    uhm, dat vruchtbare slijm, ik weet het allemaal niet meer zo goed. de eerste 3 cyclussen had ik het wel, ong. 2 a 3 dagen voor mijn ei, maar nu bijna niks tot niks meer, ik weet het dus eigenlijk niet zo goed

20. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    nog steeds steken in mijn lies

misschien komt mijn ei nu pas? En keer ik terug naar de verschrikkellijk onregelematige cyclus van voor mijn eerste zwangerschap
    Ik ben echt benieuwd!

Hoe gaat het met jullie dames? Nog voldoende geduld om te wachten?

Deel Deze Pagina