Ehm, ik heb destijds ook paar dagen voor NOD getest en toen was het negatief. Ik ging er toen meteen vanuit dat ik nie zwanger was. Je kan wel 28ste testen, maar als hij negatief is dan kan je paar dagen later weer testen. Als het maar geen CB-testen zijn, beetje duurrr.. Lijkt er wel op dat iedereen op pad is. Mijn kleintje ligt nu te slapen, maar die kan elk moment wakker worden. Hij is sindskort bang voor van alles en nog wat. Hij wil altijd BUMBA de clown kijken, maar hij is wel bang voor hem. Dan doet ie altijd vinger bij zijn mondje en zegt hij shtttttttttttttttt shtttttttttttttt tegen datgene wat hem bang maakt. Echt schattig. Kan echnie wachten tot er een tweede is. Hebbie trouwens al kids?
Had trouwens niet gedacht dat ik dit ooit weer eens zou zeggen, maar ik kan niet wachten totdat ik weer veel scheetjes laat.. hahaha.
och wat een schatje die van jou zeg ik kids ja wel 4 hihihi we gaan nu voor nr 5 heb een stiefdochter bijna 11 jaar en zelf nog een dochter uit een vorige relatie 8 jaar en wij samen hebben een 2ling van bijna 2 jaar de twins kijken ook graag naar bumba en teletubbies die vinden ze geweldig hoe oud is jou kleintje
nou ik vind het een verschrikking ik zou gewoon elke keer naar de wc gaan ik laat ze alleen in mijn slaap maar dat doe ik dan niet bewust hihihi datz egt mijn man altijd en overdag probeer ik ze stil te houden alleen nu lukt dat niet altijd krijg zo'n buikpijn ervan he ik weet nog dat ik daar met de twins ook erg last van had alleen dat was later in de zwnagerschap althans eerder viel het me niet echt op eigenlijk
En je bent 29? Wooooow!! Prachtig!! Wilde altijd jong moeder zijn, maar mijn partner kwam een beetje laat in the picture. Mijn zoontje is nu 2 jaar en een maand. Hij is ook van de teletubbies. Hij heeft vier van die teletubbies (van papa en opa gekregen) en hij noemt ze allemaal lala en poo. Ik word gek van die poppen want ze moeten overal mee naartoe. Dus eerst de poppen laden en dan hem laden (in de auto). P.S. volgensmij wordt iedereen straks gek van ons als ze alles gaan teruglezen.
Nou, we hopen dat je dan toch zwanger bent, want anders zijn die scheetjes voor niets. Ben je fulltime mama of werk je daarnaast ook?
nou ik denk ook dat de dames straks zat te lezen hebben hahahaha ik ben fulltime mama moet ook wel hoor als ze allemaal evenveel aandacht willen krijgen hihihi ik zat erover te denken om mijn jongens ook zo'n teletubbie pop kado te doen de een een lala en de ander een po want die blijven toch wel favoriet ze zijn hier alleen niet zo van het hechten aan knuffels ze spelen er wel mee enzo maar echt overal mee naar toe nemen doen ze niet wat maar goed is ook want mama vergeet altijd alles laats bij mijn schoonmoeder de luierdoekjes vergeten grrr was net een nieuw pak hahaha kon ik weer terug want had uiteraard geen reserve liggen als mijn kop niet vast zat dan zou ik die ook vergeten dat is oevrigens geen sypthoom van mij hoor dat is gewoon altijd zo maar meis ik ga naar mijn bedje toe want ben dood op en morgen komen de jongens weer vroeg of als ik mazzel heb pas om half 10 maar dan moet ik wel ehct mazzel hebben hahahaha
oh wat ik ook nog heb de laatste tijd erg levendige dromen echt na mijn ei pas begonnen 4 a 5 dagen erna gek he weet ze ook nog psies s'ochtens na te vertellen dat onthou ik dan weer wel whahahaha nou welteruste meis en tot morgen slaap lekker
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc & Manu74 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 & vlinder29 8: Wgev & Mcellie & Chrash 9: Caromama 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 19: Mijs & Janis 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky 23: The Lady & Susan27 24: 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor & Cyntje 27: 28: Moosje25 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei: Susan27 * 10 Mei: Wgev * ... Mei: 88 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu Nou meiden is er nog een plekje op de achterbank!
hey hey! Ik ben er weinig aankomend weekend weer... maar ja, was er sowieso niet veel! Geniet van het hopelijk mooie weer! Kus
Raar trouwens, deze cyclus begon 1 april... zou ik nou toch op dag 25 moeten zitten??? Maar mijn banner is ervan overtuigd dat ie goedzit :S:S:S
het is een beetje vaag wanneer ik mag testen. mijnkalender zegt 2 mei, op basis van een gemiddelde cyclus 4 mei, op basis van wanneer ik denk dat ik mn ei heb gevoeld 28 april... dus ik doe maar een beetje ertussen in en dan vind ik koninginnedag wel leuk, maar mssn wacht ik ook nog wel tot 2 mei... ik zou gewoon testen als ik jou was, dan hebben jullie vast een mooi kadootje ik duim tenslotte nog steeds voor je hoor!
heb even de laatste pagina's gelezen en volgens mij zit gemke zich helemaal gek te maken, terwijl ze 2 dagen terug nog zo stoer zei dat ze er niet zo mee bezig was hahahahahaha toch niet helemaal gelukt dus om zo nuchter te blijven... nou hier ook niet, ben er van overtuigd dat het raak is (dat zal een tegenvaller zijn als het niet zo is...) ik voel natuurlijk van alles, net als iedereen aan het eind. want denken jullie: -vanaf donderdag supermoe -vanochtend misselijk -vanaf maandag (5 dagen na ei) elke dag buikpijn -meer slijm -hoofdpijn (af en toe) -vol gevoel in mn borsten ehm, dat was het denk ik...
Morgen! Bedankt voor de scheetjesdialoog, ik heb men tasje kodfie met een smile opgedronken! @gemke: rustig blijven he meis... Anders moeten we de nodpolitie er weer bijhalen @surf: klinkt heel erg veelbelovend allemaal!! Hoh, ik hoop dat je heeel erg snel Flexie achterna kan, maar wil je wel een klein ietsiepietsiebeetje rekening houden met het feit dat het mss ook niet zo is... Ik zou het zooooooooo jammer vinden als je teleurgesteld wordt, DUS MIJN DUIMEN GAAN OMHOOG VOOR JOU! @me: ongi weg, hoeraaaa! Voor de eerste keer deze ronde aan de slag met ovustestjes (nou, mag wel na 10 rondes, niet?) en ik ben benieuwd. Gewoon al om te weten of het echt mijn eisprong is die ik elke maand voel Vandaag wasjes draaien, beetje poetsen en namiddag met hubbie naar de stad! Joepie!
Oproep aan alle dames die vanalles voelen: VOETJES OP DE VLOER!!!!! Het is goed hoop te hebben maar blijf realistisch! Anders komt de klap des te harder aan! Maar ik gun het jullie natuurlijk heel erg dat het raak mag zijn . (zorgen jullie over anderhalve week ook dat mijn voeten op de bodem van de Hummer geplakt blijven?)
ja, ik sta nog steeds op de grond, inmiddels wel nog met maar één been maar de test ligt nog netjes in de la! =D> en dat is ook de bedoeling tot donderdag! ik zal over anderhalve week jou in de gaten houden hoor! want dan wordt het spannend voor je! ik begin wel alvast met duimen, dat kan tenminste nooit te vroeg!