NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hallo dames

hier nog steeds maandstondenpijn en misselijk
    ik kijk uit naar volgende week, dan kan ik het eindelijk op een zwangerschap steken of ik ga naar de dokter om mijn darmen te laten nakijken ;)

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    spannend Arka, ik hoop inderdaad voor je dat het gewoon allemaal voor een goed doel is! :)

wanneer ga je testen, al iets bedacht?
    ik zal voor je duimen
    *duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim*

3. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ik heb er geen idee van, ik probeer te wachten tot zaterdag...
    maar ik geloof er nog altijd niet te hard in, durf er niet te veel op te hopen.

En mijn verstand zegt dat het niet kan in ronde 1 al direct prijs. BIj ons eerste heeft het ook drie maanden geduurd.
    En mijn cyclussen zijn niet altijd regelematig, heb er nog niet echt inzicht in, vandaar de twijfel

4. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Spannend al voor jullie zeg!!!! Ik duim alvast mee voor veeeeeeeel dubbele roze strepen deze maand :D

5. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    wanneer ga jij testen surf, jouw NOD ook 2 mei? Of denk je vroeger je ei gehad te hebben?

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    denk dat mn ei eerder is geweest, dus volgens mij kan ik al vanaf 28 april testen, maar dat doe ik niet, ga op zn vroegst 30 april testen, lijkt me wel een leuke dag koninginnedag! is al een groot feest, dus wie weet nog meer voor ons dan!
    mn banner klopt niet helemaal zie ik, want ik zit op dag 24... ga even proberen m aan te passen.

7. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Ik heb niet echt een idee van mijn cyclus daar ik het niet zo heel goed heb bijgehouden de voorbije maanden...
    maar die pijn in mijn buik da's toch echt niet normaal, tenzij ik over drie dagen al de ongi op beozek krijg, zo voelt het echt aan

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou dat heb ik dus ook al vanaf maandag, en ik weet dat ik dat bij mn eerste zwangerschap ook al 10 dagen voor mn nod had, dus dat helpt niet echt realistisch te blijven... maar goed, we wachten netjes nog een weekje af, gaat vast supersnel!

9. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ik had dat ook bij mijn eerste zwangerschap.
    Ik stond op het punt naar de gyn te vertrekken om te zeggen dat er iets abnormaals aan de hand was (had al een negatieve test gehad), toen heb ik toch maar eerst nog een test gedaan en bleek die positief! :-D

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Je bent LIEF! En als we nou heel hard voor elkaar duimen komt alles goed!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    inderdaad dat vind ik ook!

mn banner weer aangepast, want op een of andere manier klopte mn cyclus niet, zat een dagje minder ver, en dat kan natuurlijk niet ;)
    nu klopt het weer, en oooooooow wat komt het einde dichtbij!
    maar goed, straks lekker naar de stad en morgen ook vanalles te doen, zo gaan de dagen snel!

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ben weg!

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Veel plezier Surf! Je maakt het zo wel heel spannend haha, nog maar vijf dagen!!!

14. gemke

gemke Niet meer actief

hey mijn cyclus klopte ook niet toen ik net keek dus effe andere banner gemaakt en hij klopt weer nu hihihi
    wel effe vlug gedaan want tja moet zo weg
    ben dus pas op zijn laatst vanavond pas weer aanwezig want ik moet naar de eerste paardrijwedstrijd van mijn stiefdochter gaan kijken hihihi

en hahaha tja nuchter bliljven moeilijk...moeilijk
    maar een dagje niet forumen zou misschien wel helpen denk ik effe mijn gedachten verzetten
    nou wou ik nog wat zeggen maar ben het kwijt
    oh ja meiden ik hoef nog maar 4 daaaaaagggjeeessss hihihi
    zo laatste gek makerij woordjes nu weer nuchter doen
    tot vanaaf meiden

15. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    He hallo dames,

Hier als het goed is morgen mijn ei. Geen slijm te bekennen.
    Gister avond wel steken gehad de hele avond, zou mijn ei dan toch eerder zijn geweest?
    Nou ja we hebben geklust woe en gister avond. Dus moet goed komen.

Huisje is weer aan kant, 2e was hangt aan de lijn.
    Gaat helemaal goed komen hier

16. BB10

BB10 Niet meer actief

He Suus, ik heb morgen ook mijn ei(als het goed is). Maar ik voel helemaal niets(heb wel al twee dagen slijm). Als ik jou zo hoor vertellen over steken dan zou ik ook denken dat dat je ei is geweest. Dat betekent dat je dan ook eerder kan testen toch?
    Succes met wachten!

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Heb nu ook no geen heel strak gevoel en dat had ik de vorige keer ook voor mijn ei.
    Dus wacht nog even af.

Ik zou 10 mei kunnen testen maar wil nog een paar daagjes wachten sta op 2 mei op de lijst maar dat gaat niet lukken omdat ik dan een markt heb 's morgens en wil daar niet tereurgesteld of super blij staan. We kliussen al wel de hele week om de dag vogende week ook nog maar om de dag voor de zekerheid dus moet goedkomen dacht ik zo
    Dus ik denk dat het rond de 17e gaat worden

En wat voel jij?? Heb jij er een goed gevoel over?

18. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Zit ik hier weer tegen mezelf te praten?
    Gezellig hoor , ik zit hier altijd op het verkeerde moment.

Nou ja zal de was even uithalen, en dan ga ik mijn brood even ophalen bij de bakker.
    Lekker terrasje pakken met dit weer

19. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Een gesprekje met jezelf kan soms geen kwaad. Ik heb geen bloedverlies meer, terwijl donderdag curretage heb gehad. Heb nog wel wat krampjes. Is wel verstandig om nog even paar daagjes te wachten voor het klussen he?

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ surf en?? heb je je nog in kunnn houden?? ben wel erg nieuwsgierig hoor! :)

Deel Deze Pagina