Hoi meiden, Wat is het spannend hier met al die meiden die al vlak voor hun NOD zitten . Maar jullie weten het he, doe niets wat de NOD-politie ook niet zou doen ! Dus laat alle testen nog even in de laatjes en kastjes liggen en neem vooral wat van dit geduld: *geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld*
Oeh, ik zat net de foto's te bekijken van toen Ana-Lucia net geboren was! Ik wil weer!!!!!!! Haha! Ben benieuwd wie hier eerst bezwijkt voor de testen haha.
Zo ik ga zo verder met nalezen, maar ik mag nu echt in de hummer stappen!!!!! Ben vandaag ongi geworden en mijn NOD dag ligt dan op 23 mei zo uit mijn hoofd. 3 daagjes na mijn verjaardag dat is wel weer grappig. Wordt echt spannend hier zeg met alle bijna NOD dagen. Ik hou mijn duimen gekruist, moet er wel een paar missen omdat ik op vakantie ga maar zal aan jullie denken!!!! En lieve mede NODERS laat je niet GEK maken door alles wat je voelt/denkt te voelen. Liefs van mij
JA MAG DUS OP 22 MEI!!!!! uhm twee dagen eerder testen mag ook he....zou geweldig verjaardagskadootje zijn!!! Ik ga verder lezen.
Volgens mij voel ik mijn ei! (he dat rijmt) Maar dat is wel een dag te vroeg volgens mijn banner. Of houdt die stekende pijn een dag aan? Dan komt ie alsnog morgen. PFFfffff wat een puzzel dat vrouwelijk lichaam. Ik ga me ff tegoed doen aan een stuk worst.
Ik had die stekende pijn telkens maar een paar uur... maar het verschilt van vrouw tot vrouw dus je schiet er niks mee op haha. Enige wat je kan doen is aan de klus gaan
Tja als er pasklare antwoorden op waren(of iedereen hetzelfde was) dan hadden we hier niets meer om over te kletsen, hihi. Gisterenavond nog geklust. Gaat er vandaag niet meer van komen denk ik. Als vriendlief thuiskomt moet ik alweer de deur uit, helaas. Maar hopen dat het voorraadje van gisteren zijn werk doet!
@BB10: volgens mijnkalender moeten wij vrijdag en zondag klussen. Aangezien we gelijk lopen en dan zou de innesteling 1 mei zijn. En 10 mei kunnen we dan testen. Hier zijn de steekjes ook weer gestopt. Maar de zeurderige onderbuik blijft. Echt zo'n strak gevoel of je geprikt word met kleine naaldjes. Had ik de vorige cyclus ook dus morgen vroeg nog klussen en dan zal laat in de middag mijn ei wel komen. En dan is het afwachten...... Je moet toch VOORDAT je ei sprong is klussen dus morgen vroeg ipv morgen avond????
Mijn vriend belt net of ik de vriezer wil leegruimen hij heeft 3 kilo aan vlees gewonnen met vissen. Beter, hoeven wij voorlopig geen vlees meer te kopen. Oh zitten altijd lekker karbonades en speklappen bij. HMMM krijg er nu al zin in. *Zit dus even met mijn hoofd in de vriezer*
Hier ook 'rare' symptomen. Vind het ook gek omdat ik pas 4 mei m'n NOD heb. wat ik voel: *lage rugpijn *gevoelige (.)(.) *vaker plassen *moeheid *hoofdpijn *soort buikpijn (kan het gevoel niet echt omschrijven)
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc & Manu74 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 & vlinder29 8: Wgev & Mcellie & Chrash 9: Caromama 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 19: Mijs & Janis 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie 23: The Lady & Susan27 24: 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor & Cyntje 27: 28: Moosje25 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei: Susan27 * 10 Mei: Wgev * ... Mei: 88 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu
@Lefbekkie: ik heb je van datumloos weggehaald en je op de 22e gezet. Lekker dat je nu een NOd hebt en inderdaad het zou natuurlijk een super verjaarscadeau zijn! @Susan: fijn dat je eitje eraan zit te komen! Ze zeggen dat in de lente en zomer je eitje s avonds heel laat /s nachts of s ochtends heel vroeg springt, dus je hebt nog een paar uurtjes...Met andere woorden, als je mannetje zo thuis komt met al dat vlees, kun je hem gelijk bespringen... @Tihany: spannend! Het is wel wat vroeg inderdaad voor zoveel symptomen, want je hebt wsl nog geen innesteling gehad. Maar volgens mij kunnen progesteron en oestrogeen ook voor heel wat symptomen zorgen en dat is meestal ook een goed teken. Zal voor je duimen!
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc & Manu74 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 8: Wgev & Mcellie & Chrash 9: Caromama 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 19: Mijs & Janis 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie 23: The Lady & Susan27 24: 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor & Cyntje 27: 28: Moosje25 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei: Susan27 * 10 Mei: Wgev * ... Mei: 89 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu [/quote]
Heb mijn ei pas zondag. Is zondag ochtend klussen dan nog optijd? Heb vrijdag avond rond half 11 ook nog geklust. Of zouden jullie vanavond ook nog klussen, dan is het 3 dagen achter elkaar dat is toch niet goed??
Volgens mij zijn er meer dames online dan dat er onder aan de pagina staan. Niet iedereen heeft zijn profiel op online gezet nl. Lekker handig, denk je dat je hier alleen bent zijn er stiekem nog meer mensen. Misschien een tipje om dat te veranderen in je profiel: * gebruikerspaneel, * foruminstellingen, * 4e hokje op nee zetten.
Ik heb volgens mij mijn ei NU jezus dat hadden jullie niet verteld dat het zo'n pijn doet! Wat een steken zeg. Ik ga nu nog ff klussen met mijn vriendje. Tot later. Oja Suus ik denk dat morgen te laat is je klust altijd voor je ei. gr BB
Hoi meiden, Het schiet al op het is vandaag al 25 april. Op 3 mei heb ik mijn NOD. Het zou wel leuk zijn als het nu raak zou zijn.... Ik hoop het zo... Ik voel namelijk niets bijzonders alleen dat ik na een glas drinken al moet plassen,ik plas wat af. En ik heb geen blaasontsteking! Fijne avond dames!!! XXX Breezer
Spannend Breezer, we gaan voor je duimen. Pff, de tijd gaat zo langzaam als je thuiszit. Kan nie wachten totdat ik weer aan het werk ben, dan vliegt de week altijd zo snel.