NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc & Manu74 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 & vlinder29 8: Wgev & Mcellie & Chrash 9: Caromama 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 19: Mijs & Janis 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 & Mermaid 21: Krokodieltje & Lauw 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie 23: The Lady & Susan27 24: 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor & Cyntje 27: 28: Moosje25 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei: Susan27 * 10 Mei: Wgev * ... Mei: 89 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind nr 3) Crash (Gelderland) nr 4) Bolle Buik nr 5) Chicken1975 nr 6) Kris34 (als ze in het land is ) nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend nr 8 ) Wgev (drenthe) nr 9) BB10 (brabant) nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur nr 11)Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ) Hoor graag van jullie! Liefs Knorretje84 (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken??? Voorstel: -20 juni (ik kan: nr 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 7 / 11 / (er gaan 7 meiden mee) -11 juli (ik kan: nr 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 9 / (er gaan 8 meiden mee) Utrecht: (ik kan: 2 / 1) Tilburg: (ik kan: 2 / 1) Rotterdam: (ik kan 2 / 1) ER KUNNEN NOG MEER BIJ.... Wow, dit komt helemaal goed!!! Gezellie!!! Lijstje weer ff naar voren gehaald!
Mmmm, leuk om te lezen hoor al die verhalen over slijm, scheetjes en ei-pijn!!! Ik wil dat ook!!! Heb nauwelijks last van slijm en ei-pijn, wat is dat??? Ben ik nou zo raar??? Heb dat niet, wil dat ook!!! Dan is het tenminste duidelijk wanneer ik mijn ei heb....Nu is het altijd maar gokken (uhhhhh, om de dag klussen)..... Wat een rotweer trouwens.....Was supervroeg wakker en het regent hier non-stop!
Mmmm, lastig zeg......Het is inderdaad niet zo'n mooi weer in Frankrijk. Ga namelijk zelf volgende week zondag (3 mei) een weekje naar Frankrijk en hou het weerbericht goed in de gaten.....Zit zelf dus ook met het dilemma......Zeker met een tentje (en in jouw geval ook nog met hong en kleine).....Tja, het weer kan ook zo omslaan....Je bent er in ieder geval even lekker op uit.....En anders wat verder naar het zuiden toe doorrijden??? Of heb je alles al helemaal geboekt enzo??? In ieder geval HEEL VEEL PLEZIER, komt vast helemaal goed!
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc & Manu74 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 & vlinder29 8: Wgev & Mcellie & Chrash 9: Caromama 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel 19: Mijs & Janis 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 & Mermaid 21: Krokodieltje & Lauw 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie 23: The Lady & Susan27 24: 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor & Cyntje 27: 28: Moosje25 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei: Susan27 * 10 Mei: Wgev * ... Mei: 90 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu
Pfff 90 dames alweer.....Hopen dat daar veel roze bij mag zitten deze maand.....Vind het iedere keer toch weer confronterend om dezelfde namen bij het NOD-forum terug te zien komen.....We blijven positief..... In mei leggen alle zwp dames een bevrucht ei !!!
Haha, nou wordt inderdaad proppen met z'n 90-en in de Hummer. Mijn vriendin gaat bijna trouwen en heeft als vervoer een stretched-hummer, dus ik kan wel ff vragen waar ze die vandaan heeft....
ik wil graag een afspraak maken met jullie, en jullie MOETEN me er aan houden. Vorige maand testen verknalt, en dat wil ik nu niet weer. Ik wil pas echt na mijn NOD testen. Helpen jullie me (NOD POLITIE)??
Ik ga je helpen je er aan te houden.........Mij is het tot nu toe iedere keer gelukt, dus ga jou er in moeilijke tijden aan helpen herinneren waarom je moet wachten tot NOD..... Komt helemaal goed!
whahah..nou ik ben geen goeie politie hooorr...gun het iedereen zo die roze kleur...dat ik het testen aan moedig hihi...maar ik ga ook niet testen hoor! 6 mei naar de gyn...dan zie ik het wel...misschien die ochtend een snel testje... Groetjes!
Dank je knorretje stiekum hoop ik dat het een roze maand wordt, we zijn in mei 15 jaar getrouwd, tevens trouwt mijn zwager in mei en het zou leuk zijn als we 3 dingen hadden die we mogen vieren toch?? Oke meer steun blijft welkom. tjonge nog een halv week en dan is het al weer mei en gaan de eerste testen voor roze!!
Waarom naar de gyn??? Heeft het te maken met zwanger worden??? (hoeft niet te vertellen hoor, ben alleen erg nieuwsgierig....hihi)