NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh ja...ik heb PCO..mijn meisje is er gekomen na 6 rondes clomid en 3 jaar MMM...nu heb ik na de bevalling een ietwat cyclus..maar het vermoeden dat er toch iets niet goed zit..heb veel bloedverlies tussendoor...en mijn HA gaf het vermoeden aan dat er waarschijnlijk toch geen ei is...maar gewoon iedere maand een nette schoonmaak......(heb ik dat!)

Dus nu ff nakijken en bespreken wat en hoe....daarom bij de gyn weer!

En je mag vragen hoor!

Groetjes,
    Miranda

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Jeetje, 3 jaar......Maar wat een prachtmeid....Een echt wondertje dus!!!

Hoe kwam jij erachter dat je PCO had???
    En nu dus wel een cyclus maar geen ei? Dus waarschijnlijk weer mmm??? Pfff, jeetje!

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Grrrrrrrrrrrrrrr, ha ik ene heel bericht getypt is het in ene weg :( . Pffffff en ben natuurlijk weer te lui om alles op nieuw te typen :oops:

@Mermaid: Welkom hier! Echt heel jammer dat april je maand niet was, maar mei moet 'em worden, ik voel het ;) . Veel succes!

@Ricmar: De NOD-politie meldt zich en beloofd plechtig te helpen (wanneer zij hier aanwezig is). Tevens wil de NOD politie graag artikel 1.1 van de NOD wet nogmaals onder de aandacht brengen, deze luidt:
    "Er zal niet getest worden alvorens het bereiken van een van te voren gespecificeerde datum, tevens bekend als Niet Ongesteldheids Datum, welke is vast gesteld met een door de NOD regelgeving goedgekeurde calculator dan wel met een zp calculator, op straffe van een nog nader te specificeren, door de NOD-politie goedgekeurde boete dan wel een andere straf. Uitzonderingen op deze regel worden alleen gemaakt wanneer men aan de hand van een schriftellijke verklaring ondertekend door de NOD-politie kan laten zien dat vrijstelling is gegeven van de wachtperiode tot de NOD. Deze schriftelijke verklaring dient een origineel te zijn, kopieen zullen niet in behandeling worden genomen. "

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hoe ik erachter kwam, nou had al een vermoeden. Werd niet ongesteld hihi en dat ongeveer iedere 4 maanden eens een keer wat bruinverlies. Toen ik naar de gyna ging, was het op een echo goed te zien. (kralenkrans) en bloedonderzoek wees het verder ook uit.

En mijn prachtmeid...ja he...mijn wonder! Ben er ook heel trots op!

Groetjes,
    MIranda

5. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    hoi nana

wij kletsten samen in dec en jan volgens mij, zag je naam staan en dacht even kijken hoe het met je is. Inmiddels dus al in mei beland en ook weer op het wachtbankje!
    Ga heel hard voor je duimen meid, en voor de rest natuurlijk ook!

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoe kwam jij erachter dat je PCO had???
    En nu dus wel een cyclus maar geen ei? Dus waarschijnlijk weer mmm??? Pfff, jeetje!

Oke, jij werd dus niet ongie en alleen maar bruinverlies....Dan is het op zich wel duidelijk ja, dat er iets niet goed zit......Sommige meiden hebben wel een cyclus en dan alsnog PCO....die hebben dan andere "kwaaltjes"....vandaar dat ik het vroeg......Dat lijkt me dan moeilijker om te bepalen vandaar!

7. gemke

gemke Niet meer actief

hier net ineens kramp
    dus ik dacht nee he daar zal je het hebben
    dus ik met lood in de schoenen naar de wc
    ging zitten wat denk je ....
    moest ik gewoon poepen whahahahahahaha
    tis toch erg of nie
    in de stress om een drol whahahaha ik moete r zelf om lachen
    sorry voor de vieze praat hoor

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @gemke:

Jeetje meid.....hihi!!! Het is wel erg gesteld met je hoor!!! hahaha!!!
    Pff, doe je een beetje rustig aan. Snap dat je het superspannend vind, maar moet wel leuk blijven hoor!!! Nog een paar daagjes volhouden....Of ga je zondigen??? Kop op!!!

9. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hee die Suus!
    Ja, ik "herinner" me je zeker nog wel! Dank je, wat leuk dat je hier even komt kijken! Wow, en jij bent alweer ruim 19 weken zwanger! :D Ongelofelijk hoe snel de tijd toch gaat... Hoe gaat ie met jou? En met je zwangerschap? Je zit natuurlijk alweer in je 2e trimester, dus de kwaaltjes zijn alweer achter de rug. Weten jullie al wat het gaat worden? En al veel geshopt voor de beeb?
    Tja bij mij wil het nog niet zo opschieten :( . Na die NOD januari toen ik echt dacht dat ik zwanger was, maar maar geen overtuigende testen kreeg, heb ik helaas nooit meer het gevoel gehad dat het raak was. Zit alweer in ronde 8 :( , maar gelukkig al wel weer 6dpo, dus nog 9 daagjes en dan is het weer zover. Begin langzaam aan al een klein beetje jaded te worden, hihi (maar nog niet genoeg om van mn zp verslaving af te komen :rolleyes: ).

EDIT: zie nu dat het bij jou in ronde 8 raak was. Nou wie weet aap ik je lekker na :D . (hoewel ik nog geen enkel teken heb dat dat zo is)

Lfs

@Gemke: :) , dat herken ik!

10. gemke

gemke Niet meer actief

hahaha nee joh het valt best mee joh
    ik zou eigenlijk al kunnen testen maar dat doe ik lekker nog niet ik wahct gewoon eerst effe de 28ste af mocht het dan nog niet een bloedbad zijn hierho dan ga ik eens een testje kopen
    als ik die eerder in huis haal dan zijn ze vanaaf nog gebruikt whahaha dus dat doen we maar niet he
    thank god it's sunday whahahaha en morgen effe op de tanden bijten dan komt het helemaal goed met me

en is het straks niet zo dan is het niet zo dan gaan we gewoon vrolijk verder hier in mei whahahaha

11. gemke

gemke Niet meer actief

nou ik ga nog effe bij mijn kids kijken de meiden zijn metd e jongens aan het spelen beneden dus effe checken of alles nog wel goed gaat daar
    tot strakies weer

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

NOD Mei 2009

1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje & Lotte2005
    2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness
    3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc & Manu74
    4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany
    5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69
    6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23
    7: Knorretje84 & vlinder29
    8: Wgev & Mcellie & Chrash
    9: Caromama
    10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026
    11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje
    12: Ruby82
    13: Eefje09 & kiki24 & Nala79
    14: Alina & Smokey & Ricmar94
    15:
    16: Pearl29 & Niene & 3kats
    17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca
    18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel
    19: Mijs & Janis
    20: Laura28 & MamaT & Bink1976
    21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid
    22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie
    23: The Lady & Susan27
    24:
    25: Chelle & Jo86
    26: Sylcor & Cyntje
    27:
    28: Moosje25
    29:
    30:
    31:

ZONDER DATUM:
    P26 & Anniepannie & Naliey & Loesje13

TESTMARATHON:

* 23 Mei: Susan27

* 10 Mei: Wgev

* ... Mei:

90 dames voor de ROZE HUMMER
    1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven,
    2 Cyclus van slag, .. vlindertje

LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
    Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu

Heb mezelf even verplaatst van 20 naar 21 mei. Ik was een dagje in de war ;)

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Oke dan, dan is het goed.....
    Herken het zelf ook wel een beetje hoor.....Zodra die banner naar een paar dagen voor NOD loopt wordt ik ook altijd zenuwachtig....Ik zorg er altijd alleen voor dat ik geen testen in huis heb. Mocht ik op NOD nog niet ongie zijn, dan ga ik ze halen!.......Vond dit wel slim van mijzelf, anders zou ik al een vermogen eraan kwijt zijn.......Dus begrijp je wel, maar corrigeer je toch!!! hahahaha, tja, vrouwenlogica!

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nana: Ja ik baalde zelf ook behoorlijk. Omdat ik gister een vrijgezellenfeestje had (en dus wilde weten of ik kon drinken) had ik 's morgens een test gedaan. Echt hartstikke negatief. Ik baalde echt als een stekker. Gelukkig was de dag gister zo leuk dat ik er niet echt meer aan gedacht heb. En toen vanmorgen had ik echt helderrood bloedverlies. Jammer de bammer dus. Ik hoop ook echt dat t deze ronde raak is. En voor jou ook natuurlijk, ik ga heel hard voor je duimen!!

15. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Mermaid: Dank je! Wel fijn dat je gister zo'n leuke avond hebt gehad :D en met zo'n lekkere korte cyclus hoef je ook niet superlang te wachten op je volgende NOD gelukkig. En welke maand zorgt er nou voor mooiere, vruchtbaardere eitjes dan mei? ;) In mei gaan we gewoon op roze!

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo is t! We gaan op roze en daar is gewoon verder geen discussie over mogelijk!!! :D Voor mij echt lekker idd dat mijn cyclus zo kort is. Alhoewel ik t wel vreemd vind dat ie steeds korter wordt (zie mijn onderschrift).

Het vrijgezellenfeest was echt super (ik had t zelf georganiseerd met nog een vriendin samen, dus applaus voor mezelf =D> ). We hebben eerst een workshop buikdansen gedaan en vervolgens hebben we lekker tapas gegeten en hebben we gefeest bij de Winkel van Sinkel in Utrecht. Ik was om 05.00 uur thuis en zit nu dus ook nog heerlijk met mijn joggingbroek aan en met een pot thee binnen handbereik onder een kleedje op de bank :thumup: .

17. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Klinkt helemaal goed :thumup: . Lachen is dat buikdansen he, ik heb dat ook eens gedaan op een vrijgezelle feestje. Ik dans al heel lang als hobby, maar had nog nooit gebuikdanst en dat was toch wel wat moeilijker dan gedacht...
    tja wat je cyclussen betreft het kan natuurlijk nog gewoon ontpillen zijn, dat je van jezelf inmiddels een vrij korte cyclus hebt - alleen maar lekker lijkt me. Hij wordt elke maand 1 dagje korter zie ik. Ik denk overigens niet dat ie nog veel korter zal worden hoor, maar je kunt bijvoorbeeld best je ei op dag 10 hebben en een lf van 14 (of nog wat korter) en dus een cyclus van <24 dagen.

18. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0

NOD Mei 2009

1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje & Lotte2005
    2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness
    3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc & Manu74
    4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany
    5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69
    6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23
    7: Knorretje84 & vlinder29
    8: Wgev & Mcellie & Chrash
    9: Caromama
    10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026
    11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje
    12: Ruby82
    13: Eefje09 & kiki24 & Nala79
    14: Alina & Smokey & Ricmar94
    15:
    16: Pearl29 & Niene & 3kats
    17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca
    18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel
    19: Mijs & Janis
    20: Laura28 & MamaT & Bink1976
    21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid
    22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie
    23: The Lady & Susan27
    24:
    25: Chelle & Jo86
    26: Sylcor & Cyntje
    27:
    28: Moosje25
    29: Bolle Buik
    30:
    31:

ZONDER DATUM:
    P26 & Anniepannie & Naliey & Loesje13

TESTMARATHON:

* 23 Mei: Susan27

* 10 Mei: Wgev

* ... Mei:

90 dames voor de ROZE HUMMER
    1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven,
    2 Cyclus van slag, .. vlindertje

LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
    Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu

Heb mezelf even verplaatst van 20 naar 21 mei. Ik was een dagje in de war ;)

19. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Zo WOOHOO het is me gelukt!

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Haha, echt humor!!!

Heb net mijn oude groep 8 musical van de basisschool terug gezien.....Via via, heb ik een dvd daarvan gekregen......Haha, 13 jaar geleden......haha!!! Echt grappig om te zien....En tja, mijn solo-zang kunsten waren subliem.......

Deel Deze Pagina