zal ik mij niet beter van deze lijst afhalen?? da's niet echt fair he....want tja...ik ben al zwanger...terwijl ik er van overtuigd was dat het niet gelukt was...maar teste na 2 weken overtijd en 6 mil/hcg in mijn bloed toch nog positief....wat een WONDER! ik hoop voor jullie dat straks allemaal zwanger zijn!!!! Succes en een dikke knuffel!
ik ga waarschijnlijk 28 april testen (onze trouwdag) heb net eens de temp kaartjes van zwangere bekeken en heb zo tussendoor ook eens getempt niet serieus maar gewoon effe om te kijken de laatste paar dagen temp ik 2 keer per dag om de zelfde tijden net voor ik naar bed ga en sochtens als ik uit bed kom mijn temp begon na het verwijderen van het spiraaltje op 36.4 en nu is het al dagen 37.8 aan die kaartjes te zien is dat een goed teken maar ik maak me niet gek hoor echt niet pfff
nee joh lekker laten staan dat geeft ons goede moed hihihi nog gefeliciteerd trouwens ik zit ook in nod april sinds vandaag want mijn nod is 29 april dus eet avn 2 walletjes zoals rapoenzel het zei daar hihihi
neuh volgens mij hoef je niet nog een testje te doen nu de hcg verdwijnt meestal wel snel uit je lichaam
@gemke: 28 april mooie datum! en die temps, mooi hoor! ik ga het ook gewoon volhouden tot de 30e... maar het wordt wel spannend nu (hoewel ik vandaag niet veel voel, behalve dat mn broek dicht niet fijn aanvoelt, ook als ik bijv. mijn veters strik, voel ik zo'n bal in mn buik...) ik ga mn mannetje eten geven... denk tot morgen! (weer een dagje verder.....)
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc & Manu74 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 & vlinder29 8: Wgev & Mcellie & Chrash & Zindy 9: Caromama 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel 19: Mijs & Janis 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie 23: The Lady & Susan27 24: 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel 27: 28: Moosje25 29: Bolle Buik 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Loesje13 TESTMARATHON: * 29 Mei: Rapoenzel * 23 Mei: Susan27 * 10 Mei: Wgev * ... Mei: 92 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu Ik heb mezelf een keer in de test marathon gezet. Heb 26 mei mijn NOD, maar test op 29 mei. Dit omdat we op 30 mei naar een pretpark gaan. Mocht ik zwanger zijn ga ik namelijk nergens in
hoi meiden!! ben er ff niet geweest, heel druk weekend; opendeur hier, opendeur ginder... pfff Maar nu wel lekker de tijd genomen om een uur! bij te lezen @gemke... in de stress voor een drol... hahah wat moest ik lachen! @ all, het is hier best vrolijk en gezellig geweest de voorbije dagen, houden zo! Eitjes, scheetjes, krampjes, ditjes datjes, héérlijk Nja... ik ben niet zo flink geweest: was zodanig moe na drukke week dat ik zei tegen mezelf: en NU slaap ik zolang ik wil en niemand mag of moet me storen... dus 2 dagen niet getempt Besef nu ineens dat het een beetje dom was aangezien ik me sterk afvraag of ik m'n ei nu wel of niet gehad heb. Heb wel al 2 dagen enorm borrelende buik/darmen, de geluiden zijn echt niet te doen en deze ochtend spierpijn in m'n billen en liezen + slijmpies Vanaf morgen weer flink tempen dus, dan weet ik direct of het eitje geweest is of niet. Zou wel géweldig zijn... een kortere cyclus. Hebben in elk geval heel goed geklust dus... geen verwijten En als het eitje niet geweest is... gewoon doorklussen tot dag 33 , vol goede moed! Mei zou overigens ook wel heel erg leuk zijn voor ons... dan zijn we 4 jaar samen *verliefd* ahja... we zien wel he meiden, het is en blijft, hoe je't ook draait of keert, voor élk van ons: SPANNEND! liefs!
nog ff iets: Ik geloofde eigenlijk al niet in het "om de dag klussen" omdat mijn logica anders is. Dit zegt Fertility friend; Intercourse Frequency There has been some speculation that couples who are trying to conceive should reduce the frequency of sexual intercourse during the fertile window to increase sperm supply. This is not true for most couples. While couples with known male factor issues should consult their doctor for the best intercourse strategy, couples with normal fertility and no known sperm issues should not reduce the frequency of intercourse in the fertile window. Your probability of conception is increased when you have intercourse multiple times in your fertile window. While it is true that sperm concentrations decrease slightly with increasing intercourse frequency, frequent intercourse is still more likely to result in conception than infrequent intercourse for couples with no male factor fertility issues. Each additional act of intercourse within your fertile window increases your probability of conception for that cycle. euh... in het kort samengevat; Als er geen problemen zijn met de zaadjes heeft het geen enkele zin om er bijvoorbeeld een dag tussen te laten, integendeel: hoe meer je klust, hoe meer kans op een zwangerschap. Er is tenslotte maar één snelle zwemmer nodig he... peace! xxx
Heb mijn manlief inmiddels ook wijsgemaakt dat hij niet meerdere malen achter elkaar mag. 1 keer om de dag. Vindt hij best erg hoor. Bij mijn vorige zwangerschap deden we het bijna elke dag en vaak wel meerdere malen achter elkaar. En het was wel raak! Hij vindt het trouwens wel moeilijk om zich in te houden de dagen dat ik bloedverlies heb. Hij vraagt steeds of ik weet wanneer het over is.. hahaha.
@ rapoenzel, ja dat is natuurlijk te begrijpen en ook volkomen normaal he @MamaT, hier is het net zo zijn "ze" al weg? Mag het al? hihi net een klein kind. M'n ventje wil wel bijna elke dag en tot nu toe heb ik daar zo goed als nooit problemen mee. Ahja... vond het gewoon interessant om te weten van: het mag elke dag en kan geen kwaad! Jij bent het levende bewijs
waw rapoenzel... dat moet dan een grote verrassing geweest zijn zeg! Wat leuk Wanneer hadden jullie dan seks? Juist voor de eisprong ofzo? Moet wel bijna he... Misschien moeten jullie het deze ronde weer eens op die manier proberen
We zijn wel 4 jaar bezig geweest daarvoor Maar ik weet nog dat ik op 7 december mijn eisprong zou krijgen en wij hadden sex op 6 december.... We dachten eigenlijk dat het niet raak zou zijn, want ik ging op 7 december een weekend naar mijn ouders. Toen ik daar was, zei ik al tegen mezelf ik ben zwanger. Had ineens enorm zere borsten... Toen pas op 28 december getest en een hele dikke 2e streep !!!
supergeweldig... en meid... wat hebben jullie lang moeten wachten *respect* dan is het nog veel supergeweldiger dat het in één "beurt" raak was... Hoop dat jullie voor een 2de wondertje niet zo lang meer hoeven te wachten hoor, zal duimen! Je cyclussen zijn wel mooi... maarja ondertussen weten we ook al dat het ondanks standvastige cyclussen best lang kan duren he. succes!
Haaai! Mijn NOD is ook ergens in mei, zal zo even kijken wanneer Dit is onze eerste ronde, de mirena is er afgelopen vrijdag uitgehaald en vandaag ben ik ongi geworden. Ik ga uit van een normale cyclus, dus 28 dagen. Bij de vorige zwangerschap was ik in no-time zwanger, dus ik hoop deze keer ook!
Grappig trouwens dat het thema nog steeds roze is. Ik ben een voormalige Pink Lady, de oprichtsters van het roze thema (toen hadden we een roze limo 8) )