Is denk ik inderdaad wel beter. Ik zal morgen wel de hele dag e-mailberichten moeten gaan beantwoorden... rustig begin van de werkweek.. En a.s. donderdag heb ik een bruiloft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
euh leuk een bruiloft hoop maard at ze mooi weer hebben dan de voorspellingen van ehtw eer zijn net als vorig jaar overigens niet zo denderend
wij hebben hier meivakantie mijn man en ik werken beide niet ik voor de kinderen thuis man voor zijn rug en zijn dus vrij van het naar school brengen voor een week mijn stiefdochter is hier ook tot 29 april dus wie weet mag ze het nog meemaken dat ik positief test (of negatief natuurlijk dat kan ook maar dan heeftz e er geen weet van hahah)
Oow, lekker saampjes dus. Manlief en ik zien elkaar niet zoveel. We hebben meer een telefoonrelatie en we zien elkaar in de avonduren onder de dekens. Ik ga naar mijn werk voordat hij wakker wordt en als ik terugkom dan gaat hij net naar zijn werk of is hij al naar zijn werk. Gaan dus dagen voorbij dat ik m pas rond 11 uur /12 uur savonds zie. Hij werkt in de horeca, dus ik weet ook nooit hoelaat hij precies thuiskomt. Soms heb ik er geen problemen mee, maar er zijn ook dagen dat ik hem ontzettend mis (zoals de afgelopen dagen). Daarom wil ik binnenkort ook vier dagen gaan werken en hij ook 1 dag minder, dan hebben we 2 daggies saampjes.. Hij werkt namelijk op vrijdag, zaterdag en zondag ook overdag, vijf dagen in de avond plus 2 avonden naar school. Als ik het zo lees, is het erger dan ik denk.
zo dan zie je elkaar echt weinig ja daar zou ik dus helemaal gek van worden he als ik mijn ventje een dag niet zie of hij mij niet dan slapen we er niet van
Snap ook nie dat ik het trek, maar komt denk ik omdat ik het gewend ben. Maar ik mis m nu wel.. heb m al tig keer gebeld.
ik heb het hele weekend gewerkt dus heb wel gelezen maar ga kan niet op iedereen reageren. van de week meer tijd. gr laura
ja van hier uit ook weltruste meiden morgen weer een dag minder wachten *zucht* slaap lekker en zoete dromen ik ben benieuwd wat ik vannacht weer ga dromen
Goedemorgen dames.... pffff ben vandaag wel heel erg ongesteld zeg. Niet normaal. Ach nog 3/4 dagen moet ik maar denken !!
Goedemorgen! Ik zit ook al op mijn werk, deze week maar 2 dagen werken Wij zitten sinds vandaag in ons nieuwe pand, echt super mooi! Mooi nieuw bureautje, mooi uitzicht... ! Ben erg raar ongi, zal wel door het verwijderen van de mirena komen. Vloei niet zo heel veel maar ben goed misselijk. Bij de vorige zwangerschap was ik binnen een maand zwanger, ik was amper gestopt en was al zwanger.... Ik hoop dat dat nu ook zo is.
Goeiemorgen meiden! Wat een pisweer zeg! Echt verschrikkelijk. Nou ja, deze week maar lekker 3 dagen werken. Heeeeeerlijk!!!! Ik hoop alleen wel dat t donderdag wat beter weer is, anders is er niet veel aan om over de braderie te lopen. Vandaag de 2e dag van mijn ongi, dus woensdag zal t wel weer over zijn. Wel lekker hoor, maar zo kort. Gisteravond was trouwens voor t eerst dat ik er toch een traantje om moest laten dat t weer niet raak was deze maand (I know, we zitten pas in ronde 6, maar als je iets graag wilt duurt t zoooooo lang!). Ik was dingen aan t bekijken wat ik leuk zou vinden voor de babykamer en toen moest ik ineens een beetje huilen. Bah!!! Zal wel komen doordat ik ongi ben, normaal ben ik helemaal niet zo'n jankerd.
@ Mermaid, aaah dat lijkt me ook kl*te.... Ik ben ook alweer lekker veel aan het kijken, en er min of meer van uitgaand dat ik zo zwanger ben. Maar eigelijk moet ik dat helemaal niet doen, straks duurt het erg lang... Hmmm ik heb helemaal geen zin om te werken :x
Goedemorgen, Vandaag heb ik als het goed is mijn ei.... Hoop dat ik hem voel zoals de laatste keer dan weet ik het tenminste zeker. Gisteravond dus flink geklust haha. Het is er ook echt weer voor om lekker aan de klus te gaan. Iedereen een fijne dag vandaag!!
Pfff, ja joh ik ben echt erg. Ik heb al helemaal uitgezocht wat voor lamp ik wil en welke kleuren ik in de babykamer wil. Ik moet dat ook echt helemaal niet doen, maar ja, t is zo LEUK!!!! Ik moet je eerlijk zeggen dat ik eigenlijk ook wel gedacht had dat ik al zwanger zou zijn. In mijn omgeving hoor ik alleen maar van meiden die allemaal binnen 2 à 3 maanden zwanger waren. Nou dan duurt 6 maanden lang hoor, terwijl t eigenlijk helemaal niet lang is, vergeleken bij wat ik hier soms zie bij sommige meiden. Ik heb overigens ook helemaal geen zin om te gaan werken.
goeiemorgen! ik zou ook wel in bed willen blijven met dit weer, maar gelukkig heb ik een klein mannetje dat altijd vrolijk is! dan wil je opeens je bed wel uit hoor! hoe is het hier met iedereen? @gemke: heb je je nog in kunnen houden vanochtend? ik heb snel geplast, en nu is vriendje aan het werk, en zonder hem test ik zowiezo niet, dus nu moet ik weer een dagje wachten, dus das wel goed haha! @mamat: hoe gaat het met werken vandaag? @allemaal: veel geduld en klusplezier voor vandaag gewenst! @hier:nog steeds bal in buik gevoel, moe, maar verder niet zoveel, hmmmm, mssn was ik toch iets te positief de laatste dagen.... naja, we wachten het wel af...
goeiemorgen meiden, wie heeft er zin en tijd mij op de 27e mei te zetten, ben helaas in een bocht uit de AUDI Q7 gekukeld!!! deed erg zeer, maar moeten toch door....
Hallo dames Het is al weer 27 april en dus bijna mei!!!! En ikke wil in mei NIET ongesteld worden maar ZWANGER!!! Gelukkig deze week veel werken zorgt gelukkig voor de nodige afleiding. Even naar mijn banner staren......