Goedemorgen meiden! @Mosie: Oooww meid wat @#$%! dat moet heel erg schrikken geweest zijn. Hoe gaat het nu met je? Veel sterkte! @Nienke: Och meis toch, Ik snap je twijfels na 2 mk's, maar geef de moed niet op he. De kans op 2 mk's is echt heeeeeeel erg veel groter dan de kans op 3! Ik heb ook ergsn gezelen dat ze bij 2mks gewoon uitgaan van toeval en je kansen op een gezonde beeb net zo groot zouden moeten zijn als die van ieder ander. Ik hoop dat het snel weer raak is en het helemaal goed gaat! @all: ongi is weer voorbij . Dus het klusseizoen is weer geopend. Fijne Paasdagen allemaal !
NOD Mei 2009 1: 1984 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Jazy? 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 6: Kimski & Josjo & Lynd 7: Knorretje84 8: 9: 10: BB10 & Cristal1980 11: 12: Ruby82 13: 14: 15: 16: Happy79? 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: Citroentje & Gemke & P26 &Anniepannie & Naliey TESTMARATHON: * ....Mei: * ....Mei: 29 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://static.autoblog.nl/images/wp/pink_hummer_2.jpg[/IMG] LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
hmm ik maak nog maar geen banner aan voor mijn nod gisteren dacht ik ongesteld te zijn maar vanmorgen was het alweer weg beetje vreemd weet niet geod wat ik daarmee aan moet en laat het dus zo nog maar effe voor wat het is
Hallo dames Net wakker geworden. Kon vannacht niet slapen (onweer) Bij huize Breezer wordt het klusseizoen ook weer langzaam hervat. Hihi Wij gaan er weer voor!!! Fijne paasdagen kus breezer
@Gemke: Ik zou het inderdaad maar even afwachten. Ik heb soms ook een dag een beetje bloed en dan 1 of 2 dagen niets en dan begint het pas echt. Zeker als dat bloed gister nog niet helemaal rood was zou ik het nog niet meetellen. Maar het betekent vast el dat je ongo er snel aankomt. Hoop dat het snel duidelijk is! @Breezer: onweer? Wij hebben nergens last van gehad (of ik sliep er dwars doorheen..), eergister trouwens wel heel erg. Lekker he als je ongi weer weg is, ik voel me dan altijd gelijk veel positiever
@nana33:tja het was bruinig dus misschien maar effe wachten idd denk dat het dan egwoon een bloeding was
Hoi nana Het was hier echt heel heftig,dacht bijna in afganistan te zijn. Normaal slaap ik er ook altijd door heen. Zelf onze auto alarmen en die van de buren gingen af gewoon 5 auto's tegelijk nog nooit mee gemaakt zo hard ging het hier te keer!! En idd een stuk positiever als de ongi weg is was deze keer ook heel erg veel hopenlijk was dit verlopig de laatste keer!!! Zou mooi zijn.... Effe in april spieken of er nog zwangeren bij zijn gekomen. Dikke kus Breezer
NOD Mei 2009 1: 1984 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Jazy? 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 6: Kimski & Josjo & Lynd 7: Knorretje84 8: 9: 10: BB10 & Cristal1980&Line77 11: 12: Ruby82 13: 14: 15: 16: Happy79? 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: Citroentje & Gemke & P26 &Anniepannie & Naliey TESTMARATHON: * ....Mei: * ....Mei: 30 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://static.autoblog.nl/images/wp/pink_hummer_2.jpg[/IMG] LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
Ook ik wil mee met de roze Hummer. Ben net ongesteld geworden, een dag voordat ik het had verwacht. Geen 2009 baby dus meer voor ons, 2010 moet dat maar ons jaar worden. 10 mei is mijn verwacht NOD...
NOD Mei 2009 1: 1984 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Jazy? 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 6: Kimski & Josjo & Lynd 7: Knorretje84 8: 9: 10: BB10 & Cristal1980&Line77 11: MariaX 12: Ruby82 13: 14: 15: 16: Happy79? 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: Citroentje & Gemke & P26 &Anniepannie & Naliey TESTMARATHON: * ....Mei: * ....Mei: 30 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://static.autoblog.nl/images/wp/pink_hummer_2.jpg[/IMG] LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
Hoi Line, balen dat die rot jou ook weer hebben gevonden ! Wel jammer he het idee dat je in 2009 geen beebje meer zult hebben. Ik moest ook even slikken hoor.. Maar ja, 2010 is natuurlijk wel een lekker makkelijk geboortejaar - is het altijd heel gemakkelijk om uit te rekenen hoe oud je een bepaald jaar was . Veel succes in mei! @Breezer: Wow, dat klinkt vrij serieus! Daar zou ik zelfs wakker van worden Dan woon jij vast in het oosten of noord-oosten van het land, want ik las dat het daar inderdaad flink tekeer is gegaan (woon zelf in NH).
Hallo, Ik ben nieuw op het forum, ben een maand geleden gestopt met de pil en heb vandaag op bezoek gekregen. Beetje jammer, maar gelijk zwanger worden zit er natuurlijk niet in. Ik ben allang blij dat ik een mooie cyclus van 29 dagen had! Wij gaan dus voor de NOD in mei...Die van mij zal dan 11 mei zijn. Een 2010 kindje vind ik een mooi idee...ik ga ook in 2010 trouwen, dus het zou mooi zijn als ik dan net geen dikke buik meer heb Succes allemaal en allemaal in die mooie Hummer!!!
Hoi Maria, Welkom op dit forum en veel succes met zwanger worden! Zal ik je ff op onze lijst zetten of kun je doe je dta zelf? EDIT: sorry zie dat je het allang gedaan hebt. Pffff, ik ga er ook altijd van uit dat 'nieuwe meiden dat niet kunnen, maar is natuurlijk lang niet altijd zo... Nou ja, welkom in ieder geval
Thanks, laten we hopen dat er veel mooie kindjes geboren worden begin 2010!!! Ik sta er al tussen volgens mij, op 11 mei, of heb ik iets niet goed gedaan?
Hey meiden, Hoe is het hier in mei? Is het gezellig? Hier laatste ronde voor de MMM alweer...mijn nod 3 mei...6 mei naar de gynaecoloog voor de 1e afspraak...hihi kon al wel eerder maar dan kon ik zelf niet ivm fulltime werken wat ik eventjes 4 weken moet doen. Iedereen ervan overtuigd dat mei een roze maand word? Nou ik duim ervoor hoor! Duimen jullie met mij mee dat als ik de 6e ga ik het goeie nieuws krijg dat ik zwanger ben? Mocht ik dan nog niet ongi zijn whahaha. Groetjes, Miranda
Hier zijn de duivels weer bijna weg. Dus ook hier begint het klus seizoen weer bijna. Oh de Chinees ir er nu al dus helaas dames ik ga weer lekker Chinees eten. Misschien tot straks.
Hallo medenodsters in mei. BEetje vaag maar mijn vorige berichten zijn weg.... Ach ja. Ben er wel hoor. Wie kan mij even op de lijst erbij zetten bij geen datum.... (ben zo'n kluns in die dingen) We zitten deze cyclusronde even uit. Moet 26 april ongi worden, althans zoiets en daarna gaan we voor het echhie. Wilde eerst even echt een maand gestopt zijn met de pil wil eerst eens kijken wat mijn cyslus doet. Hiervoor was die altijd erg precies maar goed even afwachten. Zag citroentje al, hoe gaat het met de kleine? Ik heb al een zoontje van 15 maanden. Micha, echt een engel vaak met een b ervoor en sinds een paar dagen loopt hij los, en hoe. Hij wil niets anders meer, zo leuk. Nou meiden ik klets lekker mee hier en hoop voor iedereen dat de zwangerschapswens gauw waar mag worden!!! Geniet lekker nog even van het mooie weer! En fijne pasen nog. Groetjes
Hoi meiden, @kluszussie Nienke... meid... als jij het gevoel hebt dat een 3de wondertje er bij hoort dan moet je daar vooral niet aan gaan twijfelen hoor! Je haalt dat gevoel toch ergens vandaan, het zijn nu zware dagen geweest maar daar komt zeker verandering in! Jouw 3de wondertje wacht op je... misschien was het gewoon niet het goede moment. Zondvloed is eng he... vind het zo'n raar gevoel steeds, brr. @ susan, heerlijk voor je dat de zo snel weer weg gaan @ mezelf; ik ga nu weer eens een avatar en banner maken, heb dit sinds de crash niet opnieuw gedaan Had het lastig dit weekend met m'n ventje.. hij leek echt gefrustreerd en ik kon het niet verdragen dat hij aan me kwam. Wilde echt niet zoenen en "knuffelen" wilde gewoon in z'n armen liggen en rustig zijn. Beetje moeilijk zo'n situaties, hij voelt zich nogal snel afgewezen.. sja maar gaat wel weer denk ik. liefs