al sla je me hartstikke dood ik zou het niet weten heb het ook nog nergens gezien er zou eens een afkortingen woorden boek moeten worden gemaakt hier voor het forum waar iedereen die afkortingen op kan zoeken whahaha dats cheelt een hele hoop vragen volgens mij ik sta ook wel eens te kijken wan wat is dat in godsnaam laatst een bericht waar stond een te korte LF ik dacht echt wat is dat dan weer
Days Past Ovulation & Luteale Fase Geeft niet hoor, duurde ook even voor ik al die afkortingen kende..
oeoe van mij mag je vanavond testen hoor! dan ben ik straks niet de eerste die zich niet aan de afspraak (lees: testen na je nod) heeft gehouden ik was net een rondje doen met de auto langs een paar winkels, helemaal van het ene naar het andere winkelcentrum gereden voor de kruidvat, ben ik er toch gewoon langs gereden! goed hè! ik dacht ik haal gewoon alvast die 2 voor 5 , want heb nog wel 1, maar voor de zekerheid, maar ik was sterk genoeg en ben niet naar binnen gegaan! van mij mag je hardop zeggen hoor dat je denkt dat het raak is, tot en met vanochtend was ik er ook van overtuigd , maar nu voel ik al de hele middag niets, maar dan ook niets (behalve een beetje moe), dus ben bang dat ik iets te optimistisch was... ik ga voor je duimen voor een prachtige positest vanaaf!
Nana, zie net dat jij in je ticker cd 21 - 7 DPO hebt staan, die dpo snap ik nu, maar de rest? Vraag me hoe asfalt wordt gemaakt, kan het je haarfijn uitleggen, maar van dit soort dingen snap ik echt geen hout.
Ik denk dat je dat "cd" bedoelt? dat houd in "cyclusdag" dus dag nummer 21, en 7 dpo betekend een eisprong op dag.... *rekenen rekenen*.... 14 Oh en over mn banner, mn tijden van t forum kloppen en alles wat ik invul ook! eens kijken of ik een andere goed krijg! wat ik me trouwens afvraag.. veel banners vinden dat je kunt testen op je NOD, hoe denken jullie daarover? Ik bedoel je NOD is pas een NOD als je de hele dag niet ongi bent geworden, dat weet je dus eigenlijk pas de dag erna, en dan zou je dus eigenlijk pas een dag na je NOD weten dat je overtijd bent en kunt testen..
Ha PamPapilio; daar zit wat in. Ik denk daarom ook dat de banners van deze site pas zegt dat je mag testen als je je NOD dag voorbij bent..
ben nu bijna een week verder na mijn miskraam...ben zo benieuwd of ik binnenkort alweer een eisprong ga hebben ofdat mijn cyclus in de war zal zijn..Heeft een van jullie ervaring hiermee (zal helaas vast wel..)hoor graag jullie ervaringen!
Hai Bink, ik werd na mijn miskraam na een maand weer ongesteld en had een normale cyclus. Hoop dat het bij jou ook het geval is en dat het snel weer raak is!!
Hai meiden, Heb al een tijd niets van me laten horen, lees wel af en toe bij, maar wil het forum een beetje links laten liggen. Ik wil het 'zwanger worden NU!!' gevoel een beetje loslaten, het is elke maand weer zo'n teleurstelling. Gisteren in ieder geval braaf geklust, dus wie weet. Ik volg jullie allemaal nog wel een zal aan de zijlijn staan te juichen als de eerste zwangeren zich weer gaan aanmelden en laten we nu eens in mei allemaal op roze gaan.
ben ook benieuwd naar gemke... heb je de test nog kunnen weerstaan? of heb je een mooie posi test in handen? ik duim nog steeds voor je hoor volgens mij kan ik morgen testen (huh?)....
hoi meiden, ben ik weer! @gemke... klinkt goed meis.. ben benieuwd naar je testje vanavond! (wanneer?) @crash, wat jammer voor je dat je geen vertrouwen krijgt... dat doet pijn, zeker en vast wanneer het onterecht is. Vond de raad van nana ook zeer goed; zo heb ik het in mijn cursus agogische vaardigheden namelijk ook geleerd. Gewoon met een ik-boodschap vertellen wat je dwars zit aan zijn gedrag, zonder verwijten, zonder oude koeien uit de sloot te halen, puur vertellen hoe JIJ je erbij voelt. Aangezien jullie van elkaar houden zal hij volgens mij dan ook wel denken: "ik wil niet dat ze zich zo voelt"... ? Hoop voor jullie dat jullie het kunnen oplossen en er ook daadwerkelijk een punt achter kunnen zetten want dit is duidelijk nog niet in orde. Pas als je man kan zeggen van: "het is ok, ik vertrouw en geloof je en ik laat het achter ons" ben je er helemaal van verlost, zolang hij dit niet eerlijk kan zeggen zal dit een sluimerend probleem blijven. Tot zover mijn levenswijsheid (en dat op 23 jaar, jihaaa!) en nu vlug happie eten, zo terug! @ de rest; hey!!! knuffels en hugs, leuk jullie weer te zien na een lange dag liefs
He dames, Ik wil deze maand met ovulatie testen beginnen, welke zijn de beste en goedkoop.. Graag jullie advies.
hallo dames gelukkig heb ik weer effe tijd om mee te komen kletsen had het de laatste paar dagen behoorlijk druk. Crash dat is heel erg vervelend als je dit heb gewoon vertellen wat je voelt advies van nana vondt ik ook goed zo zou ik het ook hebben gedaan. Nieuwe meiden welkom hoop dat het voor jullie deze maand ook veel ROZE mag zijn. hier gaat het wel nog effe en dan weet ik wel hoe het zit heb voor de rest geen klachten die op iets duiden dus het is weer wachten wachten wachten