@ kris: hoi! Alles gaat weer helemaal goed. De dag dat het misging heb ik ff een rotdag gehad, moest ook precies werken, sta je daar met je verdrietige hoofd pffff...de volgende dag heb ik mezelf weer bij elkaar geraapt en ging het weer prima. Ik was blij dat het al vroeg is misgegaan, ookal is de teleurstelling er niet minder om...Maar als je pas bij 11 of 12 weken weet dat het niet goed is gegaan bij 6 weken dan is de klap wel harder denk ik. Ik hoop er dan ook snel weer met goede moed voor te gaan...
@sweetcandie, ik weet daar helemaal niks over meid... dus.....misschien ff wachten op een waardevol antwoord @ego: zoals jullie kunnen zien aan temp is ei niet geweest en heeft m'n lichaam me dus zeker voor de gek gehouden met die vruchtbare afscheiding... wat raar , had het vorige maand ook 2 keer. ahja! gezellig blijven klussen dus
hoi meiden! sorry maar ik kan jullie echt niet bijhouden op een werkdag! woensdag be ik weer vrij dus dan kom ik wel weer kletsen!
Hoi allen, Weekend weer voorbij, voor velen eerste werkdag zit er weer op (ik ben vrij = onderwijs).... Pfff, vandaag druk geweest met voorbereidingen voor bruiloft van vriendin van me. Ze gaat vrijdag trouwen. Hoop zo dat het weer wat beter wordt, dit is natuurlijk helemaal niks! Ben heel benieuwd of Gemke alles heeft doorstaan, en of ze op roze mag!!! Als je zoveel vertrouwen erin hebt, moet het toch haast wel.....Anders is het een enorme domper!!! Verder nog veel kwaaltjes en dergelijke??? Hier gaat alles oke.....Heb nu last van ruikende afscheiding......wat is dat??? Beetje vreemd, herken het totaal niet!!! HELP
hey meiden nou heb nog geen nieuws hoor hihihi ben langs de kruidvat geweest maar heb nog niks gekocht op aanraden van mijn man die vond het zonde om zo vroeg al te testen(moeilijk besluit hoor als je die dingen in je handen hebt hihi) en vorige zwangerschap heb ik al zoveel testen verpest met evel te vroeg testen dus ik ga wijs doen en wacht toch nog maar effe die paar daagjes kunnen er ook nog wel bij sorry hoor dat ik jullie zo in spanning heb laten zitten was niet mijn bedoeling
@gemke: Verontschuldig je vooral niet....Vind het enorm verstandig van je!!! Succes met de laatste loodjes....2 dagen....komt helemaal goed!!!
oooow gemke, wat goed van je! ik hoopte natuurlijk al wel op een vette posi test vanaaf, maar dit is wel erg goed! we houden het gewoon vol tot na onze nod! ik ga tv kijken, ben er morgen weer! welterusten allemaal!
@ gemke, goed hoor meid, zo moeten we de nod-politie niet bellen he! @ all... wat is het hier weer stil... pfff
Stilte voor de storm.....Er is zoveel te bepraten..... Denk aan zwanger worden, eitjes, NOD, testen......maar ook: werk, hobby's, sport, tv enz enz!
Mmm, maar het is wel heel rustig hier........Waarschijnlijk zijn de andere meiden druk bezig met eitjes spotten, klussen, wachten en tv-kijken.....Er is echt maar bar weinig op zeg..........Pffff, gewoon irritant! Ben hele week alleen, vriendlief is weg voor zijn werk. Zal blij zijn als ie terug is, daarna lekker weekje Frankrijk!!! Hopelijk dan beter weer dan nu, het is nu echt rotweer!!!
@gemke: wat goed van je! hihi, ik heb het geloof ik nog nooit tot mijn Nod volgehouden. pfff... dat wachten duurt ook zoooo lang!
Geen flauw idee of ik mijn ei heb gehad. Gebruik geen ovu-testen en voel het nooit dus.....zou het niet weten.....Hebben ook matig geklust tegenover de andere maanden. Hadden er allebei totaal geen zin in....Manlief begint aan zichzelf te twijfelen. Baalt (net als ik) dat we nu 8 maanden bezig zijn zonder resultaat....Hij is bang dat het aan zijn zaad ligt (geen reden voor omdat te denken, maar ja, net zoals veel mannen denkt ie dat ie superzaad heeft, en dat 1x schieten raak is.....tja, helaas!)....Dus ik geloof dat dit een loze maand is.......Maar niet geschoten is altijd mis, en er is geschoten, alleen een stuk minder! hihi!!!
@ The lady: En jij, op zoek naar je ei ??? Vervelend trouwens dat je cyclus steeds langer wordt.....Ook irritant....Gebruik jij wel ovu-testen om je ei te spotten??? En lukt dat ook?
he knorretje.. jah... ventje denkt hier ook dat het in één ronde klaar zou zijn doordat z'n broer zoveel geluk had... niet dus Nouja, wij maken ons niet echt veel zorgen. Ik heb idd lange cyclussen, denk dat het mijn natuurlijk ritme is: om de 47 dagen ongeveer. Voor zover ik het mij herinner had ik het al vanaf ik mijn eerste menstruatie had. Ben dus zeker geen standaard 28-dagen-geval. Door die lange cyclussen leek het me wel handig te temperaturen, en daardoor weet ik nu ook zeker dat ik een ei heb. Wat wel goed is natuurlijk. Geen ovutesten... wel wachten op het ei op dag 33 ah ik zie wel, hebben geen haast, baal ook niet erg als het niet raak is, blijf er momenteel echt rustig onder. Jouw cyclussen zijn wel vrij goed van lengte en regelmaat he... het lukt heus wel binnenkort. En zolang je het niet nodig vind om je ei echt op de dag te spotten moet je d'r ook niet aan beginnen he meid.. succes!