@The Lady: Wow, bewonderingswaardig hoe "cool" jij erover bent. Scheelt voor jouw wel dat je ook daadwerkelijk weet dat je een ei hebt.....Ik heb geen flauw idee....Misschien dat ik volgende ronde (hoop natuurlijk dat het niet nodig is, maar waarschijnlijk wel) eens ga temperaturen.....Wil gewoon zeker weten dat ik een eisprong heb..... Ik baal er iedere keer wel goed van, laat een traan.....en dan weer verder.....Zeker omdat ik mijn omgeving iedereen zo "makkelijk" zwanger wordt......Pfff, dan vind ik het toch wel confronterend......Wil zo graag mama worden....Hier droom ik al jaren van......Heb altijd gezegd dat ik voor mijn 25e, 2 kinderen wil hebben.......tja, dat gaat niet meer lukken!!! Had eerst nogal moeite met de juiste man vinden en nu toch alweer 8 maanden bezig.....Maar komt goed....Er zijn meiden die al veel langer bezig zijn......
Jah meid, het loopt niet altijd zoals je het zou willen he. Het is wel ff raar als iedereen rondom je "zomaar" zwanger wordt, dat is waar. Wat grappig dat je zegt: "cool".. weetje... m'n vriend en ik hebben allebei zo'n houding, het bevalt ons heel goed om zo in het leven te staan; niet te veel proberen stressen, genoeg relativeren en gewoon rustig zijn. Heb dit ook wel geleerd toen m'n moeder voor de 2de keer kanker bleek te hebben, je wordt enorm sterk door zo'n dingen. Dus dan denk ik ook van; "he! er zijn andere dingen om overstuur over te zijn, we krijgen heus wel ooit een kindje." En dat werkt heel goed... moet natuurlijk wel wat in je karakter liggen denk ik. Het is voor jou misschien wel een goed idee om eens te tempen.. zal je in elk geval wijzer van worden. (wel ff volhouden en gewoon worden) Ik begrijp wel die grote kinderwens, heb er zelf ook één. Droom er ook al zo lang van, maar het komt wel! En voor jou ook, zeker weten! Die plannen voor 2 kinderen voor je 25ste zal je idd ff opzij moet schuiven (tenzij het ineens een tweeling wordt ) maar beter één dan geen he meid! liefs
@ The Lady: Ben ook helemaal geen stresser.....Stress ook helemaal niet van het feit dat ik nog niet zwanger ben....maar die rode golf ben ik zo langzamerhand wel zat.....Zou ook wel fijn zijn als het binnenkort eens raak is.....Heb ik ook eens geluk in mijn leven......Een rode draad in mijn leven is toch wel dat er veel mis gaat en niet doorgaat....Er zijn al zoveel dingen "mis" gelopen.....Voor mijn zelfvertrouwen en kijk op het leven zou het prettig zijn als er nu weleens iets positiefs gebeurd...... Begrijp me niet verkeerd: Ben gelukkig in het leven. Heb een supervent, leuk huis (maar toch op zoek naar wat anders), topbaan, lieve ouders/broer en vriendinnen.....maar er gebeurd steeds iets wat je niet verwacht......Dat maakt het soms zwaar......Denk aan ziektes en dergelijke.....Soms is het leven zo oneerlijk....Ik wil gewoon ook eens goed nieuws hebben.....!!!
Volgens mij na 1.000 berichten want ik zag het toen ik op 1.003 stond. Ff verder bij lezen hoor. Tot zo
Gemke, goed dat je toch nog even hebt gewacht =D> TheLady, je bent vip-member sinds je de 1000 berichtjes hebt bereikt Welkom en veel succes voor de nieuwe dames
Haai dames! Alles goed hier? Ik ben misselijk Maar niet ivm een eventuele zwangerschap ofzo, nee...ik moet morgen afrijden.... Gaat wel super goed hoor, rij de laatste tijd foutloos en heb maar 23 lessen gehad, maar toch.... Zo lekker bankhangen (daten in het donker) en dan op bedje, misschien nog even een lekker wijntje. @ Knorretje, jij wordt ook echt wel zwanger! Komt helemaal goed!
@knorretje... ok.. ja dat is waar en moeilijk, dat weet ik. MAAR... desondanks alles wat verkeerd gaat altijd positief blijven denken, optimist tot in het graf wat een tegenstelling Bon... maar ik begrijp je wel hoor, de nood is er ! Hopelijk krijg je snel goed nieuws meid Ik zie die tegenslagen een beetje als een berg die je moet beklimmen... lastig, zwaar, zweten en zuchten; maar eens bereik je de top en heb je'm alweer achter de rug. En maar doorgaan ahja.. @suus en kirby... oja dat moet het zijn! Wat heb ik wat afgekletst dus...
Zo ben weer bij maar ga ook weer lekker tv kijken. Goed van je Gemke dat je niks gekocht hebt en Surf jij ook. Ga lekker tv kijken en vroeg naar ben. Wel vermoeiend hoor zo'n dametje van 5,5 de hele dag bezig houden.
@astrid85 en Kirby: Thnx.....Komt ook allemaal wel goed.....maar wil het nu!!! (tja, wie niet)....Het zou erg prettig zijn....Eindelijk goed nieuws........kan het zo hard gebruiken!!!
He Lady, Alles goed, lang niet gesproken. Ik heb zwaar het gevoel dat we vanaf mijn kant binnenkort maar naar jullie moeten komen, als je snapt wat ik bedoel. Maar ja niet eerder he dan dat jij ons ook kunt ontvangen....
He Lady, Ben je er toch vandoor? Nou ja dit bericht lees je vast morgen wel. Lees ik dan je reactie wel. Je snapt hem vast wel.
he neen, ik was ff ergens anders aan het neuzen!! WAAAAAAAAAT zeg je me NOU suus?! ok... je moet me even over msn vertellen hoe dat komt dan liefs!
jah.. nu is zij weg natuurlijk dat hebben we nu elke keer ahja, ik ga douchen en bedje in! tot morgen dames en slaap goed!
Hai iedereen... ik heb mijn NOD denk ik op 28 mei..ik deze maand voor het eerst menopur dus ik weet niet of er mensen zijn die ervaring hiermee hebben, qua hoelang een cyclus dan meestal is. ik ben nu uitgegaan van 34 dagen..ik moet vrijdag weer voor een echo komen...ik lees weer regelmatig mee vanaf nu iedereen veel succes deze ronde en hoop veel zwangeren.
Hallo dames Ik ga effe badderen met een boekje. En dan op bed t.v.kijken. Tot morgen Dikke kus Breezer
Ladypink, met Menopur geen ervaring, wel met Clomid... ook omdat ik geen eisprong van mezelf had. Succes! Oja, ik had meestal een cyclus van rond de 28-30 dagen toen.