Hai kirby ja ik heb ook ervaring met clomid en dat was bij mij ongeveer 34 dagen met pregnyl een week korter..maar ik kan niet tegen de clomid dus nu menopur
@gemke, spannend meid, hopelijk heeft je gevoel het bij het juiste eind!! En wat zal de NOD politie trots op je zijn dat je de niet-testen-voor-NOD-regels zo netjes volgt. @hier weinig nieuws, we houden ons braaf aan de ronde rust. Heb nog opnieuw een testje gedaan om te kijken of het HCG weg zou zijn. Test was nega zoals verwacht. En het is al bijna mei
@gemke, goed gedaan niet testen. Nog ff twee daagjes wachten en dan is de kans op een posi-test ook veel groter. Het blijft tenslotte nu nog voor NOD @ hier, weinig nieuws, heb vakantie, maar met het weer van vandaag wordt dat ook niet veel beter. Ongi is nu wel eindelijk over dus nieuwe ronde, nieuwe kanzen krijgt nu echt betekenis groetjes
Hoi meiden, kom me even snel melden. Ik mag op rood, vanavond ongi geworden, met alle ongemakken van dien, auwie... Op naar de volgende ronde. Nu een cyclus van 27 dagen, na de vorige x een cyclus van 30 dagen gehad te hebben. Ik blijf nog wel in het mei-topic hangen. Zal morgen even kijken wanneer mijn nieuwe nod is. Trusten.
Hello ladies kom weer is effe snel spieken zit nu effe een beetje te balen maar kan nu niks doen wachten tot ik kan testen. heb niet zoveel pijn meer in mn borsten maar ook verder geen klachten dus ben benieuwd moet nog 6 dagen wachten probeer dat ook heel braaf te doen.
dankje voor alle aanmoedigingen ja moet nog effe volhouden maar lukt aardig morgen zou ik dus ongi moeten worden en officieel is mijn nod dus overmorgen op die dag mag ik dus ook echt testen maar voor nu ben ik weer dag doorgekomen en staat mijn bannertje al weer op nog 1 dag of morgen kan ik testen hihi weet effe niet wat er komt te staan ik wens iedereen een hele goede nacht weltruste
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc & Manu74 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 & vlinder29 8: Wgev & Mcellie & Chrash & Zindy 9: Caromama 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 & Susan27 & Anne19791980 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel 19: Mijs & Janis 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie 23: The Lady 24: Astrid85 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio 27: Luuske 28: Moosje25 & Sweetcandie 29: Bolle Buik 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Loesje13 TESTMARATHON: * 10 Mei: Wgev * 17 Mei: Susan27 * 23 Mei: Mermaid * 29 Mei: Rapoenzel * ... Mei: 98 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, 1 Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu @ Miza: Ik heb je op rood gezet. Balen meid! Veel suc6 in de volgende ronde. Ik ga voor je duimen dat t dan wel raak is! Edit: Ik heb mezelf op de testmarathon voor 23 mei gezet!
@Miza, baluh joh. De maand begon zo mooi met klein Chrisje. Mag hopen dat we veel roze hebben deze maand. @Atrid, succes, je gaat het vast halen. Ik wacht trouwens nog even met met mijn man praten. Ik laat eerst die kameraad van hem met hem praten. Vanmorgen weer een licht misselijkheidsgevoel. En weer een ongi-gevoel. Dat heb ik normaal gesproken nooit in deze periode van de cyclus. We gaan met hemelvaart een paar dagen weg met een heel stel. Ik wil niet dat ze het weten als ik eventueel zwanger ben. Als ik dan zwanger ben en veel last heb van misselijkheid, dan ga ik niet mee. Zegt mijn man maar gewoon dat ik ziek ben. Ik zal mezelf vast o pde testmarathon zetten op 8 mei. En mijn NOD aanpassen naar 7 mei.
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc & Manu74 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 & Susan27 & Anne19791980 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel 19: Mijs & Janis 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie 23: The Lady 24: Astrid85 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio 27: Luuske 28: Moosje25 & Sweetcandie 29: Bolle Buik 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Loesje13 TESTMARATHON: * 8 Mei: Crash * 10 Mei: Wgev * 17 Mei: Susan27 * 23 Mei: Mermaid * 29 Mei: Rapoenzel * ... Mei: 98 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, 1 Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu edit: heb mezelf op 7 mei gezet en in de test marathon gezet.
Niks... Ik vrees zelfs dat mijn ei misschien pas dit weekend is geweest.... Had enorme buikpijn, maar was misschien ei? Dat zou willen zeggen dat mijn cyclus weer helemaal om zeep is (zoals voor mijn eerste zwangerschap).... ben echt benieuwd wanneer de ongi zullen komen...
goedemorgen! @miza: balen joh, de maand is nog niet eens begonnen en al op rood, jammer!! @gemke: er staat: morgen mag je testen (stoer hoor, zo goed volgehouden!) @all: hier niets bijzonders, ga zo lekker zwemmen met mn mannetje of tenminste, mn moeder gaat het water in en ik ga kijken ik voel trouwens niets meer, dus neem toch maar gewoon tampons mee op ons weekendje weg nog een paar dagen en dan is het MEI en dan barst het hier los met geklets en met ROZE natuurlijk...
goedemorgen dames, ik kom even spieken, Klein chrisje van harte gefeliciteerd! ik zie dat ik van de lijst verdwenen ben....zou iemand mij erop kunnen zetten op de 21ste nod. ik ga zo naar de huisarts voor mijn vermoeidheid (tekort aan energie) ben benieuwd wat ze zegt, en waarop ze me laat bloedprikken... tot strakjes
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc & Manu74 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 & Susan27 & Anne19791980 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel 19: Mijs & Janis 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie 23: The Lady & 1984 24: Astrid85 25: Chelle & Jo86 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio 27: Luuske 28: Moosje25 & Sweetcandie 29: Bolle Buik 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Loesje13 TESTMARATHON: * 8 Mei: Crash * 10 Mei: Wgev * 17 Mei: Susan27 * 23 Mei: Mermaid * 29 Mei: Rapoenzel * ... Mei: 98 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, 2 Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu Goedemorgen allemaal ben alweer ongesteld helaas maar wel een lekkere korte cyclus das wel weer fijn. Ik blijf dus nog even in mei. Groetjes
hey dames hoera voor mij heb de nod gehaald nu nog wachten tot morgen hihihi en nog eens hoera want ik ben het eerste jaar huwelijk doorgekomen whahahaha en toegegeven het eerste jaar van een huwelijk is idd het moeilijkst pfff maar goed daarna weet je ook wel wat je aan elkaar hebt hey hier nog geen last van menstruatie krampen voel alleen mijn tepels overduidelijk en die bobbel bij mijn schaambeen van een cm of 10 breed zo maf ook nog geen gekgekleurde afscheiding tis gewoon wit hier dus dat is een goed teken volgens mij maar we wachten gewoon geduldig af oh ja ik zweet me rot trouwens hebben daar meer mensen last van tis helemaal niet warm ofzo hier maar zweten als een otter hiero
Ja ikke... sinds een dag of drie/vier vooral in de nacht. En ik ruik mezelf ook overdag, heel vies! Ik heb nu DO2spray, da's ideaal, geen geurtjes, ook geen parfumlucht en niet meer zweten! *sluipt weer weg hier, maar was even benieuwd naar Gemke omdat zij tegelijk met mij loopt *