Hee dat herken ik sinds kort ook, als ik/we straks weg willen met de kinderwagen dan moet de grote auto mee hoor, hihi, lang leve het buggy onderstel waar de maxi cosi zo op gezet kan worden, voor de snelle boodschap.
Wat een drama he, die grote wagens in een auto..... Daar zouden ze toch eens wat op moeten verzinnen!
Ja maar ik denk dat manlief daar sneller en betere ideetjes over heeft. Dat is een kwestie van uittesten en daar had ik gisteravond geen zin meer in en al helemaal geen puf meer voor. Maar er stond al wel een logeer/campingbed verpakt en al in de garage toen ik thuis kwam gistermiddag.
wij hebben een Seat Ibiza, bij ons past ie prima in de kofferbak Hij vouwt inderdaad plat dus breed op, maar vind hem wel superfijn!
En mocht het straks handiger zijn in het begin met borstvoeding geven, kunnen we hem/haar gewoon in de kinderwagen bij ons op de slaapkamer neerleggen.
paloe: manlief heeft een subwoofer in de auto gezet er is wel ruimte omheen maar niet zo veel ihihihhihi plus andere onderdelen van de auto die erin liggen. rimar:ja ik krijg van me nicht (als ik de wagen leuk vind dan) de bugaboo frog daar kunje ook een maxi cosi op zetten er zit ook een stoeletje bij die kunje eraf halen plus een reiswieg en de kleur rood past eventueel bij een jongen en meisje
dat scheelt enorm hoor, als je bekijkt wat die dingen nieuw wel niet moeten kosten, pffft daar wordt je echt niet vrolijk van hoor, tenminste ikke niet. En onze wagen is donkerblauw met lichte binnenbekleding
Meiden, Ik had gisteren mijn NOD.... met de nadruk op HAD... er gebeurt helemaal niets.... bibberrrrsssss... ben wel al dagen verschrikkelijk moe, slaap echt heel veel.... Duimen! Liefs, San
dat is inderdaad heerlijk, onze wieg was nog niet helemaal klaar (miste een schroefje) dus de eerste paar nachten heeft hij ook in de kinderwagenbak geslapen daarna een paar weken bij ons op de kamer in de wieg (vonden we fijner omdat zijn kamer een verdieping hoger is dan de onze)
rimar idd ja en de bekleding is ook los te koop! dus dat is ook een pluspunt! sanne heb je al getest?
haha ok ja dan hou je niet zoveel ruimte over onze auto is eigenlijk altijd helemaal leeg dus dan kan het welwel fijn dat je er een kan krijgen als je hem leuk vindt!
paloe idd moet wel ff kijken of ie verder in orde is enzo maar vond het wel een leuke wagen het handvat kunje ook omdraaien heel grappig
Ik durf niet! Heb altijd een zeer keurige cyclus van 27 dagen.... en heb net wel 4x opnieuw zitten tellen... het is Echt dag 28.... Heb afgelopen week ook geen ongi buikpijn gehad... zelf heb ik me stellig voorgenomen om het weekend nog even af te wachten...