Vandaag weinig online... ga zo weer weg! Eens een druk dagje in de vakantie. Ik lees goed en minder goed nieuws: Zomaar ik hoop dat het allemaal goed komt en veel sterkte. Enne maartje natuurlijk GEFELICITEERD!! super hoor! Je had natuurlijk al zoveel signalen las ik volgens mij in een ander topic
Ja die in Son is lekker maar mijn favoriet zit in Geldrop. Die is helemaal geweldig! En zekers in mijn poedelenakies want anders vind ik het niet echt.
hallo meiden, zo ...ben er weer... hele week op vakantie geweest...net weer terug. Natuurlijk niet te doen om bij te lezen...hahahah he is het hier? ik zit weer op de spannende wachtbank... geen symptomen deze maand, niet veel mee bezig geweest mede door de vakantie natuurlijk... nu net thuis naar de wc, verlies ik een klein beetje helderrood bloed.... zit pas op dag 24, nu al ongi? vreemd... we zullen zien, liefs
Meiden wat raden jullie aan... Mijn cyclus was altijd 28 dagen. Ik slikte toen alleen evasin foliumzuur. Nu ik centrum materna slik ben ik steeds rond de 32 dagen. Zal ik weer evasin gaan slikken? Zou het uit maken?
@zomaar: meis toch ... @hier, zwak ziek misselijk elke dag, smorgnes werken, paar uur voor pampes, en vroeg en versleten weer naar bed z ucht..
hallo even ego als ei wel zondag is geweest kan dan de innesteling gisteren/vanacht zijn geweest?? Ik heb steekjes in de baarmoeder, en kan bijna niks eten.. word gewoon misselijk temp van vanmorgen is niet betrouwbaar omdat ik er vanaf 5 uur steeds af moest ivm ziek mannetje
he meid ik weet hoe je je voelt !! ik heb het ook vanochtend ging ik over me nek van water maar goed ik heb wel wat gekregen tegenmisselijkheid ik at niets meer ! dus dat is wel een voordeel .. nu dat ik die medicijnen heb . ik ben ook heel de dag moe hoor hoop dat i ssnel wat meer energie heb
Zomaar, meis, als je wil praten weet je me te vinden! Hele dikke knuffel zal je missen.. Heel veel sterkte!
goeieavond meiden , heb niet zoveel te vertellen ... zag 2 vragen voorbij komen maar daar weet ik ookal niks vanaf ! hihi .. ik had eerst die etos zwanger worden maar zoalsje in me rijtje ziet werkte dat ook niet voor een kortere cyclus heb nu alleen evasin foliumzuur , maar niet echt voor mn cyclus maar gewoon omdat dat goed is als je zwanger wilt worden.. weet dus ook ni of dat daarmee te maken ken hebben dat je dan een langere cyclus krijgt.. ?! x fijne avond / bijna nacht alweer
hey meiden wilde even laten weten dat ik wat verhoging heb en ondanks 2de lichte streep vandaag dat vanavond na wat krampen t bruinverlies roze is en na t rooie toe gaat, dus t is hier zo goed als 99% game over duik nu lekker mn bedje in naast manlief knuffels allemaal!
Ik ben vorige ronde begonnen met Centrum Materna, en die ronde was 31 dagen, maar de ronde ervoor 79 dus ik was daar heel blij mee.. volgens mij zitten er alleen vitamines in en niet zoiets als bij Etos Zwanger Worden wat je cyclus moet bevorderen, dus ik denk eigenlijk dat het niets uit zou moeten maken. Weet je wanneer je ei was, was dat later dan normaal? Als je nu bijvoorbeeld een LF van 14 ipv 10 dagen had, dan is het misschien juist wel goed om een iets langere cyclus te hebben