NOD mei 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jessie80, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Oei... :) kwam net even cliënt binnen op kantoor, ze vroeg of ik misschien zwanger was... :$ ( werk met lichamelijk gehandicapten ) Ze vond dat ik meer buik had dan anders en ik had zo'n kleur zei ze..... :) Heb maar heel snel nee gezegd. Reageert ze met: ik heb dat soort dingen niet snel fout hoor zuster!

hahahahaha heb ik dat! :D

2. Afwachten

Afwachten Lid

27 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is wel een goed idee. Zal meteen tempen als ik wakker wordt.

Ja, ik heb dat van die sensitesten ook wel gehoord dat ze positief testen terwijl je niet zwanger bent. Bij mij was ie negatief.... Alle drie....:x

Zijn jullie er ook zo mee bezig? Ik merk dat ik het zo moeilijk van me af kan zetten.... Heb stekn, maar niet zoals normaal..... dacht echt dat ik deze maand zwanger zou zijn, maar toch denk ik nu dat mijn NOD eraan komt....

heb al 8 maanden een cyclus tussen de 31 en 33 dagen....

33-31-29-31-32-32-33-??

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hihi sanne !
    misschien n teken ;)

4. Afwachten

Afwachten Lid

27 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, tja, ze zeggen dat mensen het kunnen zien als je zwanger bent...Dan ga je stralen en zo he! Zo het zo kunnen zijn?

5. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Laten we het hopen Lydia. hihi!

@ afwachten: tja meid, wachten valt niet mee, ik heb het ook hoor, zit heel de dag in mijn hoofd. Wat voel ik? Wat gebeurd er? Is het een echt gevoel of... enz enz enz.... Tis moeilijk om het los te laten, zeker als je het graag wil. Denk dat iedereen dat wel herkent.

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja ik zet elke ochtend om 6.30 de wekker om te tempen .

ja ik ben er ook veel meebezig , komt gewoon omdat ik ( we ) het zograag willen ..
    en dan heb ik zoiets van : ik heb van die shit cyclussen dus als ik zo kan kijken hoe het in elkaar zit .. welke dag ik me eisprong krijg en wanneer ik weet dat het afgelopen is omdat mn temp daalt en ik dus ongi word.. waarom zou ik t dan niet doen ..
    + dat we nu in ronde 4 zitten maar al wel n jaar verder zijn .. ( vriend is 5 mnd naar afghanistan geweest )
    dus ja vind het niet raar dat je er veel mee bezig bent hoor ;)

7. Afwachten

Afwachten Lid

27 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, das waar. Volgens mij als je eenmaal een beebje wil, kun je het niet meer loslaten... Voor mannen is dat toch anders. Die voelen niet wat er in ons lichaam gebeurt.

Zijn er nog meiden hier die aan het wachten zijn op hun NOD?

Ik hoop toch wel dat het vandaag of morgen gaat komen. Kan ik tenminste weer gaan voor de volgende ronde.

Misschien heb ik wel te vroeg getest! Dat is wat ik de hele tijd mezelf probeer wijs te maken. Dom he! Maar sensitesten schijnen heel gevoelig te zijn, dus dat zal wel niet.
    Goed, toch weer even afwachten....

8. Afwachten

Afwachten Lid

27 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das wel heel vervelend dat je van die lange cyclussen hebt. Dan duurt het wachten nog langer ja!

Ik heb ook af en toe het idee dat ik mezelf helemaal gek maak! Je voelt dan van alles, maar is niet zo.

Al eens naar de huisarts geweest voor je cyclus? Is daar niet iets voor, zodat je cyclus sneller op gang komt?

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik ben aant wachten op mn ei ;) maar ja wanneer die komt !?!?!
    stomme cyclussen ook !

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ben geweest in augustus ongeveer vorig jaar , maar toen zeiden ze ja kunnen we niks aan doen je moet het eerst n jaar proberen tot april 2010 en toen dacht ik ja dan gaan we als ferdi terug is van uizendig maar wilden het toch proberen tot ong augustus dan zijn we ook echt n jaar bezig geweest...
    weet ook niet waarom mn cyclussen zo lang duren ..
    maar goed we proberen t tot na de zomervakantie lekker relax en anders naar de doc maar weer....

11. Afwachten

Afwachten Lid

27 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lydia: werken de ovulatietesten niet bij jou? En misschien anders de Billingsmethode? Die gebruik ik namelijk ook en dat werkt wel goed

12. Afwachten

Afwachten Lid

27 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ze zeggen wel eens geduld is een schone zaak. heb gemerkt dat dat met een beebje echt zo is. Het liefst wil je vandaag nog zwanger zijn, maar ja....

Maar goed, ook al heb je wat langere cyclussen....je hebt toch kans om zwanger te raken! Dus het moet toch een keer raak zijn. Gewoon lekker doorklussen

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja heb ze wel gebruikt voor fer wegging dus ga ik wel weer doen vanaf morgen ofso ( we zitten nu in de rommel thuis en mn kast waar die dingen in liggen staat in de garage tussen alle andere meubels ;)

wat is die billings ?

14. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @musty; Ik ga je missen :(

@ Jessie: ik zou niet weten wanneer mijn ei was en wanneer hij nu is :( haha dus ik weet ook niets van LF...

Xx

15. Afwachten

Afwachten Lid

27 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat je let op je slijm. Als het doorzichtig is en je kunt er zeg maar....draden van trekken....dan heb je ergens in de dag ervoor of de dag zelf, of erna je ei.... dan is het gewoon in die dagen klussen en dan zit het wel goed. Volgens de huisarts de minst geforceerde methode, maar wel een zeer goede methode. Als je slijm dun en doorzihtig is, betekent dat dat de zaadjes erdoor kunnen zwemmen naar je ei en dit kunnen bevruchten

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohhke ;) wel s van gehoord indd cervixslijm heet dat toch ?
    zal daar indd ook es op letten :)

17. Afwachten

Afwachten Lid

27 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een stomme vraag.....
    Stel dat ik nu toch een beetje bloed ga verliezen, maar niet veel...kan dat dan toch duiden op een zwangerschap of niet? Had dat dan eerder moeten zijn, zoals ze zeggen bij een innesteling? Die zou ik dan toch al gehad moeten hebben?

18. Afwachten

Afwachten Lid

27 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lydia: Klopt! Bij mij werkt dat echt goed, je kunt het goed zien aan je slijm. Normaal heb je gewoon witte afscheiding, maar dan zie en voel :) je echt dat het doorzichtig en plakkering is....

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    tijdens je zwangerschap kun je ook nog bloedverliezen..

hoezo komt het al dan ??
    misschien morgen ochtend ff tempen dan ben je ookal n stuk duidelijker..

20. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hallo dames
    @ afwachten
    als je een beetje bloed verliest hoeft dat niet te betekenen dat je ongi wordt
    het kan ook een innesteling zijn
    maar als het echt doorbreekt ben je ongesteld

Deel Deze Pagina