NOD mei 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jessie80, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Afwachten

Afwachten Lid

27 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er komt nog niks, maar heb van die ontzettend felle steken in mijn onderbuik, maar dan aan de zijkant. Geen idee wat dat is, dat heb ik een week.

Ik moet het maar gewoon afwachten...

Is het niet een beetje laat voor een innesteling? Dat zou toch al geweest moeten zijn?

2. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat een hoop gekletst ineens:D

@ Afwachten: Welkom meid! Gezellig dat je ook mee komt kletsen! Ik heb ook een tijdje getempt en heb mijn ei altijd rond dag 16. Ik kan het ook goed zien aan mijn slijm. Dit is voor mij de 2e ronde zonder tempen nu, want ik probeer het een beetje los te laten allemaal :) Blijkbaar lukt het niet zo snel als dat mannetje en ik wilden :)

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja lijkt mij wel .. dat ie al geweest moet zijn ..
    maar als je zwanger bent kun je ook n ongi gevoel hebben .

4. Afwachten

Afwachten Lid

27 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kubus: Hallo!! Ik vind het erg leuk om hier mee te moegne kletsen. Mijn spreekwoordelijke ei kan ik niet altijd kwijt bij manlief, want die is er toch veel minder mee bezig. En ik zit af en toe me zoveel vragen dat het wel lekker is om dat met andere meiden te delen.

Jij alweer flink aan het klussen dus als je je ei over 2 dagen hebt?

Lydia: Thanx! Ik wacht het even af.... Ga zo maar eens even langs mij m`n mannetje (die is aan het klussen bij paps en mams) om mijn zinnen eens te verzetten....want echt te triest....maar loopt de hele tijd naar de wc om te kijken of er iets te bekennen is....

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    woops, i'm so sorry, was em alweer gevlogen gister! :)

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey meid, heb je een leuke week gehad?? Waar was je heen?
    Dat bloed lijkt wel op innestelingsbloed!! Woeii spannend!!!

7. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    heeeee heitje ook hier !

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Je zult het misschien niet meer lezen maar wil je wel veel sterkte wensen de komende tijd...ik ga je ook missen en hoop echt dat je je snel weer wat gelukkiger voelt...hoe de situatie ook uit mag pakken. Dikke knuffel!

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Snik, jammer hoor :(
    Hopelijk volgende ronde meer geluk...tot 'chats' in juni! Zwanger of niet, ik kom er vast wel kijken!

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wahh mn temp is echt raar....al 4 dagen lang precies dezelfde temp, precies 37.00 ! En hij is niet stuk want heb vandaag 5 minuten later nog een keer gemeten en toen was ie weer iets lager... toevallig he!

Argh Sammie een nega test zag ik op de lijst... :( Over een paar dagen wel een 2e streep ok?!

Moppie1981 zwanger! Gefeliciteerd!

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

o precies
    dat is dan ook raar

12. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Ladies, even een vraagje.. ik lees wel eens bij mensen dat het bijvoorbeeld 3 dpo is... wat is dát nu weer? BLOND! hahaha

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja gewoon op de honderdste gelijk... :(

Hoe is het met jou?

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Mijn werkdag zit erop dus ik ga weer afsluiten, fijn weekend iedereen!

15. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

dat heb ik ook een lange tijd niet geweten...ook blond haha
    dat is de derde dag na je eisprong, als ik het zo goed zeg...

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

fijn weekend!

17. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    heb nu iedere keer steken in me onderbuik, beetje rechts, is dat misschien van een groeiende baarmoeder, dit heb ik nooiiiiiit voor een ongie..

18. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    @afwachten:

soms lijk je nergens op te kunnen bouwen op wanneer je vruchtbaar bent, bij sommige mooie hoge temps en floep ongie, schitterend slijm, innestelingsbloeding floep ongie...

ik heb nooit bijzonder slijm, van net na ongie tot net voor ongie dagelijks waterige melk, geen cervixslijm, geen innestelingsbloed, luteare fases te kort (10 ipv rond de 14) en na een gevoel testen, bleek ei veel te vroeg op 11e cyclus dag en zwanger

19. Afwachten

Afwachten Lid

27 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Meiden,

Ik ben er weer even....
    Vraagje.... ik heb ontzettende steken in mijn onderbuik aan de linkerkant... Iemand enig idee wat dat is?

Ik heb mijn ei 20 april gehad. Zou nu ongesteld moeten worden, maar nog niks te spotten. Ik heb al 3 :x testen gedaan van de week, sensitesten (die zijn heel gevoelig zeggen ze) maar waren allemaal negatief.

33-31-29-31-32-32-33-??

20. Afwachten

Afwachten Lid

27 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mistiklady: Das waar, soms laat je lichaam je best in de steek. Klopt wat je zegt over t slijm. Ben daarom ook begonnen met klussen deze maand op dag 9 van m`n cyclus, want huisarts zegt dat eisprong vaak al tussen 10 en 12 dagen valt, ook al denk je van niet.

Ik begin het een beetje te verliezen. Word ik nou ongesteld of niet? T voelt anders deze maand, maar ja al die testen negatief, dus dan zal het toch wel weer niet zo mogen zijn.

Deel Deze Pagina