hahaha jha e BB10... ooit zijn wij aan de beurt...liever nu dan over een jaar maar komt goed... we blijven moed houden toch
jaja ik d8 ik kom jullie weer eens opzoeken in de hoop dat jullie goed nieuws hadden...maar helaas nog veel bekende...ook wel gezellig maar had iedereen liever op rose gezien... met mij is alles goed...op onze wens na dan maar goed we doen ons best net als iedereen
@ naliey kan goed begrijpen dat je even afstand hebt genomen, het is niet de bedoeling dat je er helemaal aan onder doorgaat, want t is gewoon zwaar duim voor je dat de clomid mooi werk aflevert deze ronde!
nee is ook zo...ik kom zo af en toe weer spieken hier...want ik kon jullie allemaal niet missen hihihi... maar het zal niet meer zo gek worden als toen... en hoe gaat het verder met jou??
whahaha zp is te verslavend heh ? zelfs manlief spiekt elke keer mee wahhaha! hier gaat alles super! heftige zwangerschap gehad (geen roze wolk niet eens dichtbij roze) zware bevalling (spoedinleiding) maar een heerlijk droppie als resultaat... en en en heel verhaal maar kriebelde heeeel snel bij manlief voor een 2de en na de vmk in jan ook bij mij... met tempen kon ik weer geen eieren vinden zodoende is de mmm weer gaan rollen we zien t wel heb geen haast ben volop aan t genieten t is die 4 jr en 51 weken mmm allemaal waard geweest, die tijd verbleekt ter plekke na de bevalling
jha is heel verslavend hihihi... wachten heeft dus goed beloond bij jou...nu hopen dat het wat sneller gaat... en hier hopelijk ook... s6 iig
hallo gisteren de laatste pil gepakt dus maandag ongi en dan is het ongeveer vrijdag weg en heb nu 30 dagen aangehouden en dus 24mei mijn NOD ben eens benieuwd
@Dimmel, welkom! @Claire, fijn weekend, geniet ervan. @all, tempen maakt de zaak niet duidelijker, zie FF, temp van vandaag geeft ineens een kruis een week geleden..
Goeie morgen! Hoe is het hier??? Hier nog steeds ongi, maar het begint gelukkig al wel minder te worden. Word alleen knetter van die vervelende hoofdpijn. Hopelijk kunnen we morgen of overmorgen beginnen met klussen, geloof dat mn mannetje eraan toe is Liefs, Duveldraakje
goedesmiddags meiden!! Aangezien er hier inmiddels een hoop van mijn dinnetjes heen zijn verhuisd, kom ik me gezicht hier toch even laten zien, alleen dit maal niet om mij in de lijst bij te voegen .. Meiden heel veel succes deze maand!! ik kom jullie gelijk iets meegeven: hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg nou kan ik het eindelijk doen! X MYSTIK
proficiat mystik! en hoe is het met iedereen ik ben vroeger dan geplanned thuis, yippy! maar vooral voor de kleine yippy! die heeft t totaal niet naar dr zin gehad
Hi meiden: effe snelle update: gister weer een follikelmeting gehad. De twee die er al zaten zijn amper gegroeid. Er zijn er wél twee bij gekomen... Maandag meer nieuws, want dan ga ik weer laten kijken... Hopen op een groeispurtje (van die twee dan hè)!
Hoi meiden, Mijn NOD is 23 mei.. Nu worden het alweer 2011 baby's ipv 2010.. 2011 klinkt helemaal zover weg
klinkt idd ver weg heh? t ergste is na de bevalling lijkt die tijd veel te kort te zijn geweest zal maar zeggen