nou ik heb pas een weekend York (UK) gehad, en ga volgend maand alweer een weekend Newcaslte weer in de UK uiteraard
haha bij ons gaat de kleine normaal ook altijd mee hoor!!! Maar we doen nu sinds de kleine er is gaan we 1keer in het jaar... met ons tweetjes weg...relaxen!
Jeetje BB, Miran en Sammie allemaal bijna nod!!! Jullie mogen niet allemaal op rood hoor! Ik vind de lijst echt veel te rood tot nu toe....
tsjah kubus...daar kunnen wij weinig aan doen...dat moeten die verwaande eieren van ons doen!! (als er al eieren zijn...)
Ik weet het, maar het is gewoon zo oneerlijk!! Eigenlijk zou het net als bij de bakker moeten gaan... Nummertje trekken en op je beurt wachten
niet goed helaas... ben er bijna zeker van dat ongi gaat doorbreken....heb hoofdpijn en al sinds gisteren roze, helderrood en bruinverlies...bleeehhh...zet nog niet door, maar zal niet lang meer duren... en hoe gaat het met jou meis? ben je aan het wachten op je ongi las ik?
da'slief meis!!! bij mijn eerste duurde het ook bijna een jaar om zwanger te raken, had het nu eigenlijk ook niet sneller verwacht...maar inderdaad de teleurstelling is er niet minder om..
pff ja nou ik praat er niet makkelijk over manlief wel en dan met de buuf van 72jr kom op!!! Ja sorry ga haar toch niet uitleggen hoe en wat we doen. pff