Grrrr ik moet het huis nog schoonmaken maar heb geen zinnnnnnn.... Zometeen komt er een vriend van mannetje en gaan ze samen Formule1 kijken dus dan kan ik niet meer stofzuigen.
*Breek ff in* Vind er geen hol aan dat ik 2 dagen voor nod altijd al precies weet hoe de vlag hangt dan is het toch nooit spannend tot nod?!? *breekt weer uit*
je nod verplaatsen...2 dagen eerder...dan is het wel spannend want dan weet je als op die dag er geen veeg bloed is dat het nog niet einde oefening is!!
Ja nog zo'n vorm van struisvogelpolitiek hihi. Nee dan raak ik helemaal het spoor bijster hoe lang mijn cyclus is.
ik moet alleen de badkamer nog.... geen zin in. Maarja moet zo maar wel even, straks nog op verjaardag en naar mijn moeder.
Ik heb honger....raar hè als je nog niets gegeten hebt?!? Ik ga mezelf maar eens trakteren op een grote bak griekse yoghurt!
Ik weet wat je bedoelt meid! Hier vorige ronde 7 dagen voor nod al bruin en roze verlies.... Laat me dan in 1 keer ontzettend ongie zijn!:x Dikke knuf!
OOh lieverd wat erg voor jullie! ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies.... een hele dikke knuffel meid! geen woorden voor. xxx