tis hier gewoon warm!! (tuin op het zuiden....) ben naar binnen gevlucht want kan daar slecht tegen.....gelukkig komen ze maandag een luifel hangen!!!
Hi dames, hoe gaat het hier? Verwacht eind van deze week een ei. Moet deze week een samenlevingstest en echo laten maken. Realiseer me nu pas dat de fs helemaal niet gereageerd heeft op mijn ongi melding, zodat ik nog geen afspraak heb. Hoop wel dat ik deze week nog even tussendoor kan, anders weten we nog niet waar we aan toe zijn....
He Pien dan lopen we een beetje gelijk, ik heb donderdag mijn echo en samenlevingstest. Succes ermee!
spannend hoor zoveel MMM dames.... Ik lees iedere dag bij, maar reageren komt er niet altijd van. Ben met andere dingen bezig, namelijk ons dochtertje wat mogelijk problemen heeft.......(autisme) En dat hakt er wel in.......zoveel over na te denken en te lezen op internet..... Ook vermoed ik dat mijn ei al geweest is, helemaal geen tekenen nu....en op dag 13 echte kramp...ook veel zin om te ***** en slijm was ook waterig...nu helemaal geen slijm, eerder koppijn als zin om te ****** en tsjah....buik en rug pijn weer.....dus zal wel netjes over 2 weken ongesteld worden..en een heeeel vroeg ei hebben gehad voor mijn doen. (niet geklust helaas wel op dag 10 maar echt te vroeg dus...) Hoe is het verder hier? Allemaal van de zon aan het genieten?
rechts bovenin staan tabjes en daar staat banner bij. Die moet je dan bij je eigen instellingen bij onderschrift plakken.....
ben ik weer, idd veel damens in de mmm zeg! lijkt wel of t er steeds meer worden of ligt dat aan mij ? @ mgwc.... jeetje dat is schrikken, autisme... pooh is ze getest of? en welke variant heeft ze? *knuff* hier net lekker naar t park geweest overheeeerlijk! lekker onder een boom kleed uitgelegt en spelen maar ze zat zo geintreseerd naar bloempjes te kijken kan t niet laten even spammen
aaah smelt lieve foto!! En ze is nog niet getest...maar des te meer ik erover praat des te meer bevestigende woorden ik krijg van mensen om ons heen... Eerst mijn moeder, toen mijn vader...nu mijn tante (met zelf een autistische zoon)...... Ze loopt met behoorlijk wat dingen behoorlijk achter, en na een test te laten doen bij de fysio...bleek dat ze dus echt niets kon van wat ze moest doen.....oeps...dat was schrikken... Het CB heb ik zelf op de hoogte gesteld dat ik me zorgen maak, eigenlijk al vanaf baby zijnde...heb het altijd al gezegd maar nu bij nieuwe bureau gekomen en tsjah..nogmaals maar zeggen... En ook hun zagen dingen die niet klopte...ze kon bepaalde dingen nog niet....bv...om iets te noemen...praten...of goed lopen...of contact maken...enz enz.. Er zijn teveel dingen om snel ff te zeggen en misschien maak ik me gewoon wel teveel zorgen. Maar ik heb vanaf dat ze geboren was..gezegd...er klopt iets niet...ze is te rustig..te makkelijk...te..tsjah...te weinig baby..........wilde niet geknuffeld worden, nu nog niet.. enkel op haar termijn... enz enz... Dus gaan we gewoon het traject in, ff afwachten wat cb zegt op uitslag van moteriek test...en dan naar kinderarts ofzo....weet het niet echt.....we zullen zien. Maar ik wil achteraf niet hoeven te zeggen....ik heb het altijd vermoed maar durfde er niets aan te doen......dat gebeurd mij niet! Ik wil haar alles laten en kunnen doen....ook al moet ik daar alles voor opzij zetten!! En baadt het niet dan schaadt het ook niet he....tis niet dat ik het wil! Ik wil zeer zeker geen label op haar plakken...maar wil haar gewoon niet tekort doen...want stel dat nog meer fysio...of een speciaal KDV....of logopedie wel zou helpen in haar ontwikkeling....dan wil ik dat doen! Ik betaal niet voor niets ziekenfonds...dus mag ik dat ook allemaal laten onderzoeken... En wie weet, trapt ze nog helemaal bij...maar mijn gevoel blijft knagen....er klopt iets niet....het gaat niet goed....zucht.. Ach we zien wel wat eruit komt, eerst afwachten op die uitslag van de test...en dan op het CB...misschien ga ik tussendoor nog wel naar de HA toe ook....(denk het niet wil het via het CB laten lopen die zijn er toch voor....) Groetjes, Miranda
He meiden, ik kom me hier (helaas na een vmk) melden......voel me nog wat verdooft dus zal nog ff niet veel posten, pas als ik weer opgekrabbeld ben. @Mgwc, aj autisme, is het al vastgesteld, en in wat voor mate, of gaat ze nu de molen in??? Ik heb kinderen met autisme in de klas en in de klas gehad, hangt helemaal af wat voor vorm het is. Veel informatie aanvragen.
goofy, staat in mijn vorige bericht...nog niets gediagnosticeerd...maar wel vermoedens...zit in begin van de molen. En mijn vermoeden is, heel lichte vorm...net als de papa (ookal is die nooit getest)....... Maar wil haar gewoon alles geven, daarom nu toch maar echt melding van gemaakt en werk ervan gemaakt via fysio....dat halfslachtige tsjah het kan...we wachten of...(wat cb meestal zei) en dan na 1 maand ineens kan ze alles wel...(ook een symptoom, schokkerige ontwikkeling) dat zint me niet...ik wil er wat aan doen..ik wil dat mijn dochter net zoals andere kindjes kan praten en lachen en spelen!!! En dat doet ze gewoon te weinig op dit moment....en als het dan iets heel simpels is zoals een speciaal KDV (vergoed want anders kan ik het helaas niet betalen...) of een speciale peuterspeelzaal.....dan doe ik dat graag!!!! Of extra fysio, of logopedie...of enz...of enz...of enz... snappie.... Goofy, nee toch...je gaat niet ongi worden toch?? En je testje dan...is het weer! mis gegaan.....en nu?
@Goofy, oh nee knuffel! @Mgwc, dat zijn nare dingen om je zorgen over te moeten maken. Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt, zoals je zelf ook al zegt dan kan je dingen gaan regelen/aanpassen. Sterkte! @Claire, smelt, wat een schatje! @all, hier heerlijk genoten van het mooie weer, ben alweer een beetje verbrand op mijn armen.. en ik vermoed dat ik mijn ei heb gehad, niet of dag 13 zoals FF nu aangeeft (ik gebruik geen ovu-testjes en heb nogal moeite met het onderscheid tussen vruchtbaar slijm en teruggelopen sperma (sorry)).. bij morgen hoge temp ga ik mijn banner aanpassen, jippie!
@Mgwc, ja helaas is het weer! misgegaan, ondanks de pos. test toch bloedverlies. Hoewel het nog niet helemaal doorzet. Het is makkelijk te behappen met een inlegkruisje. Misschien morgen, uiteindelijk op mijn NOD. Morgen bellen met gyn, eigenlijk kon ik pas een week na pos test op HcG laten prikken, maar ik kom steeds niet een week verder, dus dat heeft niet zoveel zin, en daarom wil ik dat ze me op progesteron gaan prikken. Want ik heb een eisprong, de zwemmertjes van manlief en mijn eitje matchen met elkaar maar na de innesteling gaat er gewoon elke keer iets mis. Wordt er moedeloos van, hoeveel * zijn ervoor nodig. (weet wel dat ik iig een eisprong heb, ik iig wel zwanger kan worden etc etc.....maar het voelt zo K****)
@Autisme en speciaal KDV.....oid......is niet altijd nodig en ik weet niet of ze het hebben. Er wordt juist voor gezorgd dat kinderen met stoornissen zo lang mogelijk in de normale modus meegaan maar met extra begeleiding, wel afh. van de mate waarin het vastgesteld is. Heel veel kinderen met autisme kunnen nog wel gewoon naar een normale school. Sterkte ermee.