Avond! Goofy nogmaals sterkte! Claire mooie meid en zo gefacineerd kijken naar dat bloempje Miran ,onze oudste heeft licht autisme pas vorig jaar ontdekt met een normaal iq. Ik heb ook sinds zijn geboorte altijd gestaaft dat er iets mis/anders was enja moedergevoel klopt toch vaak. Het is mijn man en anderen meer opgevallen toen de 2e kwam hoe 'anders' hij was in contact ,dingen die zo normaal lijken voor ons maar voor hem horror zijn,... Toen ik eindelijk bevestiging kreeg (CLB in BE) en het dan ook melde aan familie?vrienden krijg je reacties van ach kom dat kan niet ,zo is elk kind maar zij kennen hem niet zoals wij ,nagels of haren knippen is de hel (moet ik doen ,kapper nog nooit gedaan denk ik geeneens aan),zonder schoeisel of sokken lopen was alsof hij over vuur liep ,knuffels of lief doen zelden/nooit ,als we ergens naartoe gaan liefst niet opvoorhand zeggen tenzij voorbereiding van dagen ervoor... En idd.eerst testen maar dan nog autisme testen is iets delicaats want ze gaan door testen tot zijn leerjaarervaren en dan zien. Nu deze 2 weken vakantie waren hell ,echt ondanks orde ,structuur ...wat voor mij eindigde in migraine van gisteren op vandaag (is over aan't trekken). CLB wilde ons eerst onder vuur nemen ze dachten dat we hem mishandelden omdat hij "anders" reageerde op dingen in klasgebeuren enz.Snel overstuur/huilen ,deed echt geen goed om zo als ouder bestempeld te worden heb bij de uitslagen tranen met tuiten gehuild enkel omdat we erkenning kregen geen slechte ouders te zijn (mishandeling)want 5,5 jaar aanhoren van schoonouders dat vooral ik niet van mijn zoon zou houden omdat hij tov.mij altijd opstandig was.Probeer je kind maar eens te knuffelen ,omhelzen ,kusjes te geven als hij niet wil of direct begint hysterisch te doen
Hallo dames. Ook ik wil mij aanmelden voor de NOD in mei. Ik hoop op zaterdag 1 mei niet ongesteld te worden. Petje af voor alle ouders met bijzondere kinderen. (autisme, PDDNOS, enz) Vaak zo onbegrepen door mensen van buiten af omdat je zo op het eerste gezicht meestal niks ziet aan de kinderen. En het commentaar dat dan gegeven wordt.... Mensen staan soms zo snel klaar met hun oordeel. En Moedergevoel is van onschatbare waarde!
Ik ben juf van 14 van die "speciale" kids. Het zijn mijn bengels en ik doe mijn werk met het grootste plezier. Ook werk ik als gezinscoach in gezinnen met autistische kinderen en weet hoe moeilijk het kan zijn. Petje af voor alle moeders en vaders van deze geweldige kinderen.
Dankjewel BB10 is erug lief van je die woorden het mag niet moeilijk zijn maar als je zo van je kind houdt en dan ziet dat jet zo afziet doet moedershart geen deugd.
Goedemorgen meiden, dan ook maar ff hier posten, Bloedverlies was gisteren in de avond opgehouden, test gedaan nog steeds pos. Dus straks gyn bellen. Temp is ook niet naar beneden gekelderd. Snap er niks meer van. (zie fotoalbum)
Zal duimen en hoop dat je snel bij de gyne tereht mag ,tot namiddag dames ,ben door kapper doen en de stad in
Hoop hoop hoop hoop dat het een innestelingsbloeding is geweest en dat je beeb nu stevig verankerd is in je bm!
Nou ik heb die banner dus net aangemaakt. En alle data kloppen die ik heb ingevuld, maar onderin blijft dus staan... 7 dagen over tijd
schuif allemaal gezellig aan aan de roze tafel! @ hier net de fm gehad, ja hmmm ja weet niet of we blij moeten zijn was er heel positief na toe gegaan maar in beide eirstokken weer een teveel aan blaasjes/cystes en in de linker eierstok 1 eiblaas van 12 mm... woensdag moet ik een nieuwe fm en dan kijken of die groeit en dan nog wilt springen
@Claire: positief blijven! Heb vandaag de derde FM gehad. De eerste: twee blaasjes die bijna even groot waren. Twee dagen later waren de blaasjes niet gegroeid (hm) en er waren er twee bij gekomen. En vandaag: nog één blaasje te zien, die flink gegroeid is. Het vrouwelijk lijf is nogal veranderlijk... Maar daar weet jij natuurlijk alles van, gezien je voorgeschiedenis. Dan ben ik nog maar een beginner...
Zie mijn banner.. eitje is gespot, ik mag net wel/net niet in mei blijven.. wellicht dat ik bij niet ongi op 30 april een testje waag, vind het toch vervelend om alcohol te drinken en dan de volgende dag pas te testen! Maar goed, ik weet mijn LF niet, dus wellicht komt de ongi wel eerder.. ik hoop het niet natuurlijk. Ben echt zo blij! Eigenlijk telt dit pas als eerste echte ronde, we hebben nu tenminste 2x geklust in mijn vruchtbare dagen, de eerdere 2 rondes niet omdat ik dacht dat (eerste ronde) ei al geweest was of (tweede ronde) dat ie nooit meer kwam..
@Jessie: Spannend Jessie we gaan het meemaken komende tijd!! Ik heb net pendel van Astridi binnen: Mei 2010 een meisje. Dus ik wacht geduldig af wat mei voor mij in petto heeft, eerste maar even deze nare ongi week door ( heb altijd zo'n buikpijn) !!