ik krijg helemaal niks en het kan wel 2 jaar duren.... en als ik teveel doe dan duurd het alleen maar langer
ik ga ook lekker slapen, maar wilde je even zeggen dat ik hoop dat je snel van je pfeifer af bent, ik weer hoe vervelend het is en dan ook nog eens je zwangerschaps wens opzij moeten zetten.... hele dikke knuf en kom maar gezellig kletsen hier als je behoefte hebt xxx
Oeh leuk leuk leuk! Wij gaan aankomend weekend waarschijnlijk ook weer naar de camping (naar schoonouders) en BBQ'en als het mooi weer is Jummie! Mocht ik je mislopen morgen: VEEL PLEZIERRR!!
Hihi kan ik me voorstellen ja dat je af en toe wel trek hebt in een drankje...ik heb het mezelf nu al een hele tijd een soort van 'afgeleerd'..en vind het dus ook niet zo erg om niet te drinken..maak me meer zorgen om al die meiden die met een schuin oog naar me kijken en zich afvragen waarom ik dan niet drink (vorige keer toen ik wel kon drinken zei 1 van die meiden: hé iedereen drinkt dus niemand is zwanger! *slik*) Ben benieuwd naar je buikje! Dank je voor het duimen!
Mij ken je ondertussen wel een beetje toch? Blond, lang, blauwe ogen... Haha nee ff zonder gein.... heb jij een goed gevoel voor mij over deze maand?
Hmm alone on zp? Dan kap ik er weer mee En ga ik lekker slapen Want ben al behoorlijk aan het gapen Mijn dag was weer fijn Geshopt, gekletst, lekker gegeten, veel gein Morgen op dag 10 na ei Ojee wat wordt het weer spannend voor mij Of zal er weer een ongi aankomen Weer een einde aan die roze dromen Nou dat zien we dan wel weer Want die gedachte doet nu zeer Roze is wat we willen Alleen dat kan mijn honger stillen En raakt mijn buikje gevuld Heb alleen nog nodig...geduld Slaap lekker!
Heey allemaal, Ik kom weer even meekletsen. Heb eindelijk mijn ei gevonden op dag 25. Dus ongeveer rond 25 mei mijn NOD. Toch wel lastig die onregelmatige cyclus en lang ( 40). Maar goed er is er gelukkig 1. Hopelijk veel roze erbij hier.
Dank je wel hoor, en insgelijks, voor het geval dat, maar hoop dat je vandaag nog wel ff online komt. Kunnen we het in person doen.
Goedemorgen! ik ben zo weg te werk, maar ik kon het niet laten even te gluren bedacht me net. Voor mij nog maar 3 dagen wachten. Ik heb gelukkig geen last ergens van ofzo. Vorige maand hele week steken in onderbuik. Heb ik nu geen last van
Rimar! alvast een fijne vakantie gewenst! geniet er lekker van en ik hoop op mooi weer voor jullie! x
meid je moet zelf echt eerst weer gezond worden Eerst aan jezelf werken, je kindje heeft jou straks heel hard nodig en dan moet je wel in orde zijn Succes!*knuffel*