dat had ik de vorige keer dus ook... kwam ze ook 's avonds.. en ik heb nog een potje van hun waar ik t nu in bewaar en staat in de badkamer...
wow zolang ophouden seg normaal wel mocht je twijfelen zou ik hem doen met nieuwe geconcentreerde urine
jha heel spannend...ik voel van alles maar zit echt te twijfelen of me gevoel gelijk heeft... me temp is nog steeds hoog dus wie weet
jha was moeilijk maar heb t er voor over.. en er zitten 2 testen in dus kan idd nog een x testen.. eerst maar afwachten of de test wel vandaag binnen komt.. spannenddddddddd hihihi
grrrrrrr de overburen zitten de hele tijd naar buiten te kijken , heb geen gordijnen wel rolluiken maar dan nog wat een gluurders
jha ik zat te twijfelen...ik denk dan maar bestellen.. maar helaas nog niet binnen dan maar wachten tot morgen
yep die is net geweest... we hebben wel post maar niet die ik wil.. dan nog maar een extra dagje wachten
Nou dan ga ik giga voor je duimen meis, aangezien ik na vandaag 2 weken niet meer online zal komen. Pb je me de uitslag anders eventjes??? Dan zal ik wel wat later reageren, maar je weet de reden.
Dag dames Mag ik hier ook mee komen kletsen? Ben 3,5 mnd geleden bevallen van onze 2e spruit en we willen graag een derde kindje. We hebben (nog) geen haast maar gebruiken geen voorbehoedsmiddel, dus als het raak is, is het raak (uiteraard met alle respect voor de meiden waarbij het niet zo makkelijk gaat). Mijn NOD zou rond 15 mei zijn. (ben pas 2 keer ongi geweest na de bevalling) Meiden die zwanger zijn: PROFICIAT!!!
Naliey ik kreeg de testen nooit met de gewone post. Ze kwamen die altijd apart brengen. Dus het kan nog!