Tenzij het kleintjes zijn die in zo'n luchtkussenenvelop passen, dan worden ze per reguliere post verzonden
Hee meiden ik begin alvast met afscheid te nemen, het is bijna 17.00 uur en dan ga ik naar huis toe. Wens iedereen een fijne avond, fijne dagen (Hemelvaart en Pinksteren). Ik ben er de 26ste weer. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagg
Meiden, ik sla aankomende maand over. Operatie kan niet verzet worden omdat het een academisch ziekenhuis is en het anders teveel geld kost waarbij er dus ook kosten voor eigen rekening komen.. Verder heb ik na de krampen zondag en het spotting van gister geen bloed meer verloren. Testen blijven negatief. Morgen om half negen bloedtest omdat ik zeker moet weten dat ik niet zwanger ben. Ik duim voor jullie, en zodra we weer starten kom ik me weer melden! Natuurlijk kom ik zo nu en dan even langs .
Balen meid! @all, ik hoop dat tempdaling van vanochtend een mooie mei-ei aankondigt.. we zaten al in goed "klusritme" Nu maar eens bijlezen.. sluit me aan bij Ricmar.. nog iets gemist?
hooi ik heb net mijn eten in mijn mik...dacht even lekker relaxt hele avond hier op de site te zitten. Maar helaas, moet nog weg
hoi meid, ik kom even koekeloeren hier, moet ook voor 15 nod, het viel me op dat je voor derde ging, vind ik echt super dat jullie dat wensen, (met net een kleintje en iets groter kleintje), ik hoop voor jou en allen inshAllah een super posi test -en succes! mamaatje123
Iedereen is waarschijnlijk aan het eten ofzo.... Gister de film de gelukkige huisvrouw gezien. Heb niet gehuild hoor Maar was best heftig allemaal....Na dat gezien te hebben, kan het alleen maar meevallen toch?
super! thanx meis... dat is mijn eigen gevoel trouwens ook... dat het allemaal wel goed komt... was bij mijn zoon ook zo.. ik wou het zo graag, maar toen het langer duurde dacht ik, het komt wel en dat was ook zo! thanx lief!