NOD mei 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jessie80, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    weet het niet!! Ik temp niet en ook geen ovutesten en ook geen follikelmetingen.......

Laatste keer dat ik eiwittig vochtverlies had en veuuul zin om te sexen was rond dag 22.....vanaf daar heb ik eisprong geteld...en dat is dus nu 18 dagen geleden...

Heb wel al paar dagen krampen in mijn buik...nog steeds hoger, soms schiet het door naar onder...en naar mijn benen en rug... Heb rugpijn bij teveel doen, bukken kleintje tillen enz.....

Ben af en toe niet te genieten, moet janken om iets zieligs op tv hahaha...

En mijn borsten doen pijn....sinds 2 dagen...echt aan de zijkant...en het lijken wel ballonnen!! zijn helemaal opgezwollen...

Ook heb ik diarree gehad en blijf wat vocht verliezen.....meer als anders...meestal meer voor ongi...

Alles is net zoals voor ongi...wou alleen dat het opschoot!!

Morgen ga ik testje halen... ff kijken wat voor weer het is want moet op de fiets naar de stad voor die 2v5 van kruitvat....etos is zo duur!! En dan in de middag avond eens kijken of ik in een bakkie kan piesen....niet teveel drinken dan....en we zullen zien.

Als die negatief is wat ik wel verwacht eigenlijk (mijn gevoel) dan hoop ik snel ongi te worden...ga vrijdag ff de gyn bellen als er nog steeds niets is...wat nu dan.... Waarschijnlijk moet ik dan komen om te kijken en afbreken van cyclus....en dan over op spuiten want dit is al de 2de keer dat er geen reactie is....

En ik ga ook vragen of we inseminatie kunnen doen...wou de gyn toch maar over paar maanden pas....kan het altijd vragen toch!

We zullen zien! we zullen zien... ;) wacht gewoon weer verder....

En probeer de krampen met struisvogel politiek te ontwijken hahaha:p

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    heel vies..maar een slokje olie drinken.... 3 keer per dag.....
    extra vergine!!

Waarschijnlijk heb je vet te kort in je dieet en daardoor kun je moeilijker naar de wc...wat toch al moeilijker gaat door de hormonen nu....succes ermee!!

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ohhh is je verlof alweer voorbij! He getsie wat gaat dat toch hard....hopelijk kom je snel weer in je ritme!
    Zet hem op he supermom! Succes morgen en slaap lekker!

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Zo zo Miran, dat klinkt goed hoor al die kwaaltjes! Zou het zomaar toch zo zijn? :) Hoop het voor je!

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tsjah kon ik er maar iets over zeggen heitje....had bij Alyssa niets....helemaal geen enkel kwaaltje!!

En nu al paar keer week voor ongi deze kwaaltjes enz....het verloop is precies hetzelfde...waar het niet dat ik andere keren nu al rozig waterig verlies had gehad....en gelig/bruinig kloddertje slijm....

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Miran! Ik duim ook voor jou!!! Als ik toch al bezig ben voor Heitje... dan ook voor jou!! SPannend!!!

Knuffel!

Nu ga ik echt weg!

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Heb je nooit een bepaald gevoel bij jezelf dan? Hmm dat is ook jammer...
    Tsja...het is en blijft alleen maar die test he, die uitsluitsel kan geven...

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    OMG! :$
    echt spannend nu...

ships! ik ben weg aan het gaan!
    doei!

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmm nee de hoop overheerst hahaha..

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoopjes hoop hier!!!

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Man oh man... ik kom hier ook niet weg... ZUCHT!

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hoe meer hoop, hoe hopelijk beter!
    Ga nu maar, anders ben je morgen een hele hoop moe!:p

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Heb je ovu-testjes gedaan Miran? Of eisprong gevoeld?

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik ben blij dat die hele hoop hoopjes hier niet stinken... hihi

En idd ik ga hoopjes snel weg... anders ben ik idd hoopjes veel moe morgen..

Maar eerst ga ik mijn meisje hoopjes melk voeden...

Hoopjes Truste toegewenst!

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nee en nee....vorige maand wel...toen ging ik plat van de buikpijn.

Nu heb ik tot aan dag 23 een beetje een zwaar gevoel in mijn buik gehad...zo vanaf dag 18....ik associeerde dat met eisprong....want het ging dus weg! En heb het niet meer gehad....

Nu wel een soort van druk op mijn buik als ik erop lig...alsof mijn blaas vol zit...... maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden want het is gewoon gevoeliger dan.

Oh en ik ben paar keer misselijk geweest...ook voor ongi altijd.....maar ja vorige zwanger schap in week 6 met ziektenwet gegaan en pas met week 24 terug gekomen voor paar uurtjes tot aan verlof....heb 9 maanden lang gespuugd....en als ik terug denk was ik voor de testdatum toen ook al soms missleijk.

maja weer iedere maand ben ik misselijk van eisprong tot ongi.....met vlagen! dus ik kan echt alle kanten op.

ik hoop gewoon heel hard hahaha, als die morgen nega is dan kan ik het accepteren...nu blijf ik toch hopen! En misschien houdt dat de ongi wel tegen!! :)

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    pakt de bezem en bezemt dondersteen uit de nod topic! hup hoopjesmens...naar bed naar bed...en je dochter heeft honger!!! Hihi slaap lekker!!

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    dank je wel dames !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lovepeet, of roosvicee laxo of olijfolie gebruiken.
    Ik heb zelfs gewoon een theelepel olijfolie genomen.
    Wat ik vorige keer deed was een heerlijke echt goede olijfolie kopen, peper en zeezout erbij en dan lekker dippen met stukje stokbrood voor het eten......werkt heel doeltreffend.

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Zucht....sorry was heel lang met mijn zus aan het bellen...
    Heb volgens mij al hier verteld dat zij een weekje met mij op vakantie wil....PRECIES in de vruchtbare week van volgende maand!
    Ze weet niks van onze kinderwens en aangezien haar relatie zo is ingestort zit ze er nu denk ik echt niet op te wachten om het te horen...wil het haar ook niet vertellen!
    Week ervoor kan ze niet omdat ze zo'n last van haar rug heeft...de 2 weken daarna kan ik weer niet ivm bruiloften....en de week daarna vindt zij weer veel te laat...
    Haar 'vriend' (of wat het nu nog is...) gaat in die week zelf ook weg naar het buitenland en zij wil niet pas weg gaan als hij weer thuiskomt...
    HELP! Wat moet ik nu?
    Heb al van alles bedacht (dat ik niet zo snel dingen kan plannen omdat ik altijd aan het idee moet wennen...dat ik mezelf te dik vindt voor bikini...pff belachelijk!)
    Wie vertelt mij de oplossing? Volgende maand moet ik ook naar het ziekenhuis voor onderzoeken en wil de maand echt niet overslaan! *zucht* waarom is het ook altijd zo lastig... :(

20. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Bedankt meiden voor jullie Welkom!

Ik kom net thuis van m'n werk en heb wel terug gelezen, maar wil nu eerst naar bed. Morgen reageer ik!

Trusten vast allemaal

Deel Deze Pagina