Ja hihi... Ik was er al vroeg uit hoor. Kwart voor 6. Wij hebben er 1tje die hoge koorts heb en sowieso slecht slaapt. hij lag er gelukkig om 10 voor 8 weer in en slaapt nu nog steeds..
die pillen helpen wel hoor! Heb ze bij Sven ook geslikt, geloof iets van 2 weken en toen was ik zwanger. Ben ze nu ook maar weer gaan slikken. Baat het niet dan schaad het niet.
Ai, ai dat is minder zeg! Tandjes?? lekker laten slapen hoor en de zetpillen binnen hand bereik houden.
Nee nog niet! Hij is al wat gezakt en is nu heel erg lief!! Je wordt hier zo snel afgescheept bij de dokter! Dus kijk het nog maar even aan..
Ben ook erg benieuwd of ze helpen een idd baat het niet dan schaadt het niet. Heb ik igg weer mijn vitamientjes en mineralen binnen voor zie maand
@ Miracle: Koorts net iets gezakt naar 38.8.. Maar ik dacht dat ik wat rood in zijn keeltje zag zitten.. maar mag niet meer kijken!! Hij stinkt ook uit zijn mondje! Iemand ervaring hiermee dat het op een ontsteking kan wijzen??
hey ik zou als ik jou was even voor de zekerheid de dokter bellen. Kan idd op een ontsteking duiden, maar dat weet ik natuurlijk ook niet zeker. Als je het even over de telefoon uitlegt kan de dokter of de assistent je een beter advies geven en ook een beetje gerust stellen. Misschien dat ze weten wat het is en misschien dat je langs moet komen, maar dan zit je zelf iig ook wat lekkerder en hoef je, je geen zorgen te maken..
@ claire: hey hoe is het ermee?? Vind je het al weer wat drukker worden? Was gister idd een beetje stil..
ben nu wel heel nieuwschierig geworden na die etos tabletten, heb nu kruidvat dat is wel hele hoge koorts voor zon uk, beter 1 x teveel bellen dan te weinig @ miracle .... ja word gezellie hier hier enorme hoofdpijn kleine heeft heel veel poepluiers sinds een week en vandaag aan de dunne hopelijk nu eens die tandjes een keer doorzetten ze kwijlt als een open kraan of door verandering van voeding even in de gaten houden huishouden aan kant tijd voor koffie! moet nog effe de fm van vanochtend laten bezinken
hallo meiden... mijn NOD zal op 3 mei zijn, tis wel ronde 1 dus zou zo maar eens langer of korter duren dan 28 dgn... spannend!
@ Marleen: spannend: @ Miracle: Ik heb net de huisarts gebeld. Heb je al paracetamol gegeven?? ja natuurlijk!!! Nu moet ik om 10 voor half 4.. Hijleg niet op bed hopelijk gaat hij snel slapen anders moet ik m na een uur al wakker maken!
Heey allemaal, Ik kom me ook aanmelden in de mei topic. Geen idee wanneer mijn NOD is. Ga deze maand met de ovu testen kijken of ik mijn ei kan vinden. Succes allemaal deze maand jannn succes bij de huisarts, geur uit de mond kan heel goed bij een keelontsteking passen. Ben benieuwd wat de huisarts zegt.
@ claire Vervelend dat je kind ziek is, hoop dat het snel weer beter gaat!! Ik zal je trouwens volgende maand vertellen of die etos tabletten echt van die wonderpillen zijn hihi @ jann wat zijn die doktoren toch altijd aparte mensen poehh ben blij dat ze ons beter maken, maar soms stellen ze van dievragen die gewoon logisch zijn Gelukkig kan je dan wel nog even terecht dan hoef je iig niet de nacht in met een ziek kindje..Dat is namelijk helemaal rot.. @ Marleen Dat is zeker spannend!! Kan heel goed zijn hoor dat het iets langer duurt, maar ga voor je hopen dat je natuurlijk gigia zwanger bent Zou wel heel gaaf zijn gelijk al in de 1e ronde!! Ik zit nu lekker op mijn bankje. Heb net gewerkt, was al om 5 uur op poehhhh, heb echt een hekel aan vroege dienst hihi daarom maar wat uurtjes opgenomen Trouwens een vraagje aan jullie ben ik benieuwd naar, hoe lang duurt jullie ongi periode eigenlijk?
Hey theeleut gezellie dat je mee komt kletsen Ben benieuwd of het goed gaat met de ovu testen. Doe ik zelf nog niet, dus ben benieuwd naar je ervaring!!
@ miracle: Hier duurt cyclus vaak 35 dagen maar ben nu met pillen gestart voor een kortere en regelmatige cyclus.
Ohw en helpen die pillen een beetje? Of ben je net pas begonnen? Hoop voor je dat het lukt dan kun je, je ei ook beter berekenen! Ik bedoelde eigenlijk met mijn vraag hoe lang je daadwerkelijk ongi bent hihi ( beetje vies verhaal) Ik ben het namelijk meestal tussen de 5 en 7 dagen. Een vriendinnetje van mij is het slechts 2 dagen. Dus ben dan een beetje onzeker of dat wel normaal is bij mij, ivm met de eisprong