dan kan ik morgen ook tel overleggen met internist voor de medicatie en scheelt het weer een paar dagen wachten.
heitje ik vind koffie na 2 bakkies echt vies, heb wel honger maar andere trek.. en heb ook de bekende ongi steekjes maar ja dat kan ook wel als er wat groeit natuurlijk... dus ook voor jou is er hoop ps normaal kan ik me ziek eten in chocolade rozijnen , sinds vorig weekend kan ik maar een paar op en dan staan ze me tegen...
hallo dames nog wat meegemaakt hier, hier ben ik al een paar dagen niet echt op zp geweest dus ja heb ik nog wat gemist ! verder heb ik niet veer te vertellen ja morgen ben ik 9 weken .. en ik ga dan ook SUPERDUPER hard voor jullie duimen dan het snel raak mag zijn
ik heb overgewicht, maar na het belletje gister naar mijn moeder, blijkt dus ook dat bij mijn vader een tijdje terug diabetes is vastgesteld. Maar nu word ik er op getest, omdat de kleine een te grote buik heeft voor 21 wk. Maar ben er dus achter dat als het zo is, dat het door de zwangerschapshormonen komt, en niet omdat ik iets fout doe, op het te dik zijn na dan...
eet voor mijn doen echt veel fruit rest staat me soms nog een beetje tegen, vooral het avond eten maar ja, zie verder wel wat er uit die bloedonderzoeken komt
Sjonge...valt mn hele laptop ineens uit ivm een update! Moet nu echt weg anders is het de moeite niet om te sporten.... Fijne dag! (en Ricmar, we houden hoop! )
BEG fruit bevat veel suiker wel iets om rekening mee e houden, je zou beter extra rauwkost kunnen pakken (stuk wortel komkommer etc)
Meiden ben ik nog even snel....maar ik liep net naar boven om om te kleden en bekeek mijn test nog even. En er staat gewoon een vaag streepje. Maar nu is dus mijn vraag: Heeft sensitest een indroogstreep of geeft die valspositief aan? Ik heb zo'n midstream gebruikt en wel in een bakje urine gedoopt. Shit nu zit ik weer in de stress of het wel goed is..haha dit is niet best!
volgens internet mag ik wel fruit, maar geen geraffineerde suiker zeg maar maar veel bedoel ik 2 of 3 porties per dag, voorheen haalde ik 1 portie nog niet eens per dag soms
Ik heb een paar keer posi testen gehad met sensitest midstreams, maar was toch echt niet zwanger maar ik neem aan dat het ook al na afleestijd was, want dan mag je geen enkele test meer aflezen....
OMG! ik zou het niet weten... maar ik zou morgen of overmorgen nog een testje wagen. Spanned hoor! @ Heitje! doegie! @ BeG fruit bevat veel suiker... ik moest ook minderen... 2 stuks op een dag max 3... ivm dreigende suiker... bespreek dit met arts zou ik zo zeggen