Ik slik ze nu 2 maanden en ik denk dat mn ei deze week is gweest ipv volgende week.. Dus dan helpt het wel.. O dat ha ha Nou hier ook meestal tussen de 5 a 6 dagen!
Ohw dat is wel fijn dat je nu weet dat je ei waarschijnlijk eerder is!!! Dat is super goed nieuws.. Gelukkig ben jij ook 5/6 dagen hihi...Dan is het vast en zeker gewoon goed.. Stom he, dat ik dan zo onzeker word... hihi
Ik ook 5 tot 7 dagen. 2 dagen is te kort volgens mijn gyn dan bouw je niet genoeg bm slijmvlies op om een eitje in te kunnen laten nestelen, maar er zijn altijd uitzonderingen. Etos pillen, tried that, was geen succes. Mijn lf is wel wat langer geworden maar ik was er de hele maand van aan de schijterij, niet grappig.
Ja, ik ben terug bij de dokter vandaag. Waarschijnlijk oor en keel ontsteking en ze doet er nog niks aan! Weer aankijken tot vrijdag
@Jann, beterschap voor de kleine Joas! @BB10, morgen fm spannend.. wat is slt? @follikels van Claire, hup een beetje doorgroeien graag! @Marleen84, spannend hoor zo'n eerste ronde, hopelijk is je cyclus meteen regelmatig. Hier lichtelijke hoofdpijn, maar wel mijn nieuwe rijbewijs binnen.. oude was al 3 dagen verlopen, oeps, ik ben altijd een beetje laat met dat soort dingen..
ik kom me hier melden NOD ca 19 mei. kan iemand me op de lijst zetten, hoop dat het qua planning gaat lukken deze maand. En zo ja dan over 2 dagen start clomid
Neuj mogen morgen vroeg pas want er moet 10 tot 2 uur tussen zitten en dan is vanavond te vroeg. Ik heb nog nooit mijn wekker voor het klussen gezet heb pas rond half elf de afspraak.
@ jann: bah wat vervelend nou!! Jammer dat ze nog niets willen doen. Ik hoop iig dat jaos weer snel beter wordt!! @ BB12: lijkt me spannend een samenlevingstest of ben je er niet zenuwachtig onder?? Hoop dat je, je goed voelt Ik ga even kijken of die etos pillen wat zijn. Werkt het niet voor mij dan doe ik ze weer weg. Tot nu toe nog geen last gehad. @ ricmar: gezellie dat je her mee komt kletsen! Ik kan je alleen niet op de lijst zetten, want dat lukt mij nooit! @ jessie: leuk he dat nieuwe rijbewijs en veel handiger zo'n pasje. Ik moet de mijne ook nog steeds omruilen, omdat ik dat pasje zoveel handiger vind!! hihi
BB10, succes met je samenlevingstest! En als hij negatief is, niet je eigen druk maken! De test moet echt op de perfecte timing gedaan worden en vaak zijn de zaadjes al door gezwommen. Hij geeft ook vaak vals negatief, en dus niet betrouwbaar.
@ BB10 samenlevingstest is eigenlijk pas een beetje betrouwbaar als je baarmoederslijmvlies er ook klaar voor is en dat is vlak rond je eisprong dag 10 lijkt me dan iets te vroeg