NOD mei 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jessie80, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    hoe is het nou met je zomaar?

2. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

hey ja gaat ;) staat een aantal pagina's terug wel....

ben al weer van de pil af. week geslikt en werd ongi dus laat maar zitten geen zin in die ellende :(

dus jij lekker wezen shoppen? alles goed met de ukkie

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey, heb ook al de hele dag hoofdpijn... bluch behoorlijk vervelend!

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wat ziet mijn oog??

:$ Jeujj!
    *vangerdevangvang* Die had ik nu nét nodig :D

Thanks!

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Dank jeeeee! Hoop dat het helpt! Kan het zeeeeeeer goed gebruiken :)

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik ga nog ff niet strooien...al blijkt uit mijn test dat ik genoeg heb...maar wacht eerst de 1e echo af....om te zien of het wel goed zit en er misschien al een hartje is...dan kan ik strooien denk ik....eerst ff zeker weten!!

Goeie tip van die plug!! Maar ken jij schroeven van bijna 1,5cm dik en minstens 8cm lang?? dik hout waar het doorheen moet hahaha

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    oke ik ben richting bed morgen weer bijtijds op

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Begrijpelijk hoor van het nog niet strooien, zou ik denk ik ook niet durven!

En over die schroeven...mijn vriend is timmerman en zegt dat je dat niet met schroeven moet doen, maar met een boutje ;)

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oke! Welterusten!
    *blaast temp nog ff stukje omhoog*

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hoe voel je je vandaag eigenlijk Miran??
    Zweef je lekker? Of toch nog wat voorzichtig? En heb je al veel kwaaltjes?

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jullie zijn lief!

@Lovepeet, ik bel tegenwoordig gewoon als ie 5 minuten te laat is.. dat komt namelijk vrij vaak voor en aangezien wij al laat eten (normaal rond 19.00) heb ik geen zin om dan nog langer te moeten wachten. Moet zeggen dat het na een stel "ruzies" over "dat het hier geen hotel is waar hij kan komen en gaan wanneer hij er zin in heeft" wel beter is geworden, gelukkig!

@Heitje, ik vind vis super lekker, maar het kan idd soms te veel zijn. Je moet maar denken dat je hopelijk over een paar dagen niet meer zomaar een broodje zalm mag eten.. mijn duimen draaien voor jou!

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi dames
    tja ik reageer niet overal op, maar denk ijg wel aan iedereen hoor!
    Knuffel

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja ben ook een enorme vis-fan...alleen eet het niet zo vaak omdat vriendlief er absoluut niet van houdt...dus maak ik eens in de 2 weken ofzo een lekker visje voor mezelf klaar...
    Zalm mag je gewoon eten hoor als je zwanger bent! :p

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    No problemo ofcourso! ;)
    Ik zie dat je heerlijk een weekendje weg gaat! Veel plezier alvast!

15. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

spannend heitje 12dpo...!!!

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Mmh gerookte zalm toch niet? Alleen als ie vers is, en dat schijnt ie vaak niet te zijn, ook niet in restaurants.. helaas..

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Het begint steeds meer door te dringen..heb het maandverband maar achter in de kast gelegd....maar blijf heel voorzichtig..ik het PCO en daardoor dus een verhoogde kans op een miskraam nog....tot 12 weken zeker!! en zelfs daarna kan het nog mis gaan, ook een verhoogde kans zelfs............

Maar ik ben heel erg in de war gewoon nog....kan het nog niet echt bevatten....misschien omdat ik mezelf er zo op in had gesteld ongi te worden......... Komt misschien wel als ik nog een week verder ben zonder bloed hahaha.

En een echo bevestigd ook zoveel...die hoop ik ook snel te krijgen...en dan de VK bellen....enz enz...dat doet het ook echter lijken...misschien ga ik deze keer proberen met moeders voor moeders mee te doen....want vorige keer was ik in week 5 al zoooo ziek en spugen.......nu iets minder geloof ik maar wat er niet is kan nog komen. Ik heb bij Alyssa 9 maanden lang gespuugd en misselijk geweest............hoop nu niet!!!

Heb wel enorme krampen in mijn buik...en ook laag....mijn darmen voel ik ook pijn doen bijna hahaha....dat kan ik me bij Alyssa niet herinneren zo vroeg al........maar misschien omdat mijn buikhuis al eens bewoond is geweest dat het allemaal sneller gaat hihi..

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Jij bedoelt zeker die 'rauwe' plakjes?
    Ik bedoel de gerookte van gewoon een 'bonk' gerookte zalm..dus helemaal gaar :p

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Nou Miran, ik hoop dat je snel aan de beurt bent voor een echo (rond 7 weken al ofzo, dan kan je het hartje alvast horen ;))
    Goed hoor dat je gaat proberen mee te doen aan MvM...juist door dit forum besef je echt hoe belangrijk het is voor de vrouwen die het nodig hebben...
    Ik hoop dat je niet zo misselijk wordt deze keer!
    En die roze wolk komt inderdaad vanzelf wel... :)

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Heb ik iedereen nu weggejaagd?

Deel Deze Pagina