Whahahaha ik vind het juist heeeel grappig.... kijk...dáár geniet ik weer van.. *haalt als de bliksem Donder weer uit het hoekje*
Oh ja, Lynette je vroeg wanneer ik weer ongi was geworden. Ik zou het niet meer weten... ik verlies nu al een tijd bloed en ik ben ongi geweest. Maar heb nu weer een spiraaltje en ik word eigenlijk gek van mijzelf nu... heb ik iets gedronken? Lijkt er wel op... sorry! eH.. heb je nou antwoord? Nee he? ehm ik geloof dat ik na 5 weken ongi werd
Ik nu al 2 weken gestopt met vloeien. Nu rare steken in me onderbuik en vreetbuien 8) Hier mag het komen als heitje maar op ROZE MAG dan neem ik het graag dubbel op over
OH! ik ben erg... kindlief moet flesje hebben om 23 uur... en eh... Dat heb ik nu heel wijs aan manlief over gelaten... hihi (hij moet wennen papa dag komt er aan... hihi) @ Jada is ook hier! leuk! hoi!
Tatadaaaa en mijn ongi gaat naarrrr................... Lynette! *stelt zich voor dat Lynette een diepe buiging maakt...en dank je..dank u zegt* Nou, alsjeblieft hoor! Ik gun hem je van harte! *doet er voor de extra touch nog een rooie versierstrik omheen*
Kijk! jij bent lief! dat je dat van haar over wil nemen. TOP! (Helaas hoef ik niet ongi te worden om vreetbuien te krijgen...hihi )
Ik weet het! En ik geef je alvast een hint... Het begint met een a En eindigt op een s En tussenin zit pplau